Edie Skrevet 4. juni 2010 #10081 Skrevet 4. juni 2010 Catwoman: Gratulerer så mye med en liten prinsesse!
MarianneE Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #10084 Skrevet 5. juni 2010 Igår var det en litt kjip dag. Lønna til Andrè som skulle komme inn kom ikke og med 40 kr i lommeboka... Det var ikke bra. Nå kom det i løpet av ettermiddagen rett over 2000 kr (gudene vet fra hvor) men det er ikke ofte vi er SÅ blakke som dette. Heldigvis. Men, mai er en dyr måned men....' Det er ikke bra når det blir so nå. Jeg får jo lønn jeg, men fram til 1. juni har jeg eh... fått pengene i hånda og de pengene har snirklet seg ut av lommeboka uten at jeg merket det på en måte. Men, jeg betaler skatt nå siden jeg er fast ansatt fra 1. juni og det føles mye bedre. Ellers må jeg skryte av TheaM. Vi hadde bestemt at hun skulle slutte med bleier denne uka, men etter og vurdert henne litt har vi gått tilbake på det. Derimot har vi intensivitert dobesøkene hennes. Tre ganger denne uka har hun fått til noe på do, det er like mye som hun har fått til på et år før denne uka... Også er hun så stolt: jeg klarte det! Tissa do I kveld er det Europekonsert! Jeg var fan på 80-tallet, men da venninneS spurte kunne jeg ikke annet enn og si ja. Det kan jo bli gøy og oppleve gamle slagere. (skjønt... det er vel bare en sang som gjelder?) Det kan jo bli gøy!! SONG OF THE DAY http://www.youtube.com/watch?v=u8zla30TCzw
MarianneE Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #10085 Skrevet 5. juni 2010 Det var forresten ikke bare pengemangel som gjorde gårsdagen kjip. Mamma ringte og fortalte at mormor er på sykehus for hun hadde hatt et fall hjemme og det har vist seg at demensen hennes har blitt værre. Nå benekter hun halve familien b.la. Ikke kan jeg gjøre noe heller, hun bor i Trondheim. Også var vi hos svigers igår ettermiddag. Andrè og jeg har da bestemt oss for og kjøpe en Trofast oppbevaring av leker fra IKEA. Dette har vi da bestemt, penger TheaM fikk til bursdagen skulle gå til b.la en slik, vi skulle reise på IKEA på torsdag, altså... alt klart! Så hadde svigermor en innvending om at det var mye penger for noe slikt og.... Enden på visa ble jo da at Andrè ble enig med sin mor, så han fant ut at nei... da dropper vi IKEA også kan hun heller få en skuff under senga til lekene! Idiot forslag!! Vi skulle jo handle inn for at det Trofast møbelet har skuffer i seg hvor vi kan sortere lekene! Så da gikk den IKEAturen i dass. Faen så sur jeg er for det!!
loffen Skrevet 5. juni 2010 #10086 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Finner ikke den Trofast tingen på Ikea sine sider. Jeg er jo så nysgjerrig. Hva er det for noe da? Endret 5. juni 2010 av loffen
Lunalu Skrevet 5. juni 2010 #10087 Skrevet 5. juni 2010 innom med en helgeklem! Hva i alle....nå ble jeg jaggu provosert på dine vegne...Hva har svigermor med hvordan dere prioriterer! Jeg hadde nok klistra på meg mitt søteste smil, sagt at vi har bestemt oss, og så begynt å snakke om noe annet. Vi har Trofast - har hatt det i mange år, og er kjempefornøyd. Skuffer under senga hadde ikke erstattet denne. Jeg ser på den som en invistering - for du kan bytte ut innhold etterhvert som barnet vokser. Nå har vi masse lego i den, biler, småfolk og eh..."våpen" Men dere kan jo ombestemme dere igjen - dra på Ikea og kos dere!!! hi hi Ha en fantastisk helg! Klem fra Lunalu
MarianneE Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #10088 Skrevet 5. juni 2010 Hva svigermor har med det og gjøre.... Si det!! Svigermor er en flott dame på mange måter, men av en eller annen grunn har hun en greie mot og bruke penger. Kan ikke si at vi har et overforbuk, men hun er kritisk til ALT av pengebruk. Gudene vet hvorfor! Blås i om ting er brukt eller litt dårligere kvalitet, bare det er rimelig! Merkelig det der. Mulig er det fordi hennes foreldre er slik. Opplevd krigen og greier vet dere... Men, det er rare er at hun er glad i og shoppe selv, og er det snakk om en gave er det aldri snakk om og spare på kronene. Men... Vi ble sittende og prate over frokosten litt. Mon tro om ikke jeg har fått Andrè på gli allikevel. For jeg ramsa opp det jeg og hadde tenkt og kjøpe på IKEA til TheaM; b.la lamper og skoskap Så sier min kjære det at om vi måler opp litt og flytter på litt og kjøper en av trofastene og setter hjul på den, da går det jo ann og flytte litt på den og.... Jeg bare jeg. Dessuten, så hjelper det ikke og smile at det er den vi skal ha, når man har en dustemann som plutselig er SÅÅÅ enig med mammaen sin. Men han har kanskje rett når han sier at vi er flinke til og se en ting vi vil ha og blir blinde for andre løsninger. :klø: **** Uansett..... Fine dagen Vi var erdig helgehandlet (inkl tre shortser og en kjole til TheaM) kl 11.15. Andrè er på tur med båten til svigers og TheaM og jeg har vært på kunstmarked utendørs ved lokalene til PorsgrunnPorselen og kost oss masse. Nå sover vesla å sofaen og jeg vurderer og lage litt mat til oss snart. En rolig og deilig dag!
Mazilla Skrevet 5. juni 2010 #10089 Skrevet 5. juni 2010 Har du sett at du er nevnt i Hvem er din favoritt-person på KG-tråden? Tenkte bare jeg skulle si ifra, i tilfelle du ikke hadde sett det. Ha en fin lørdagskveld!
MarianneE Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #10090 Skrevet 5. juni 2010 Heeeey!!!! Smileyene er tilbake på sida her! Kanksje jeg klarer og multisitere og da? Det lenge siden sist..... Men nå må jeg ordne meg til konserten! Kan bare ikke TRO jeg skal se Europe!! Jeg tenker at det kan bli interessant.
Store My Skrevet 5. juni 2010 #10091 Skrevet 5. juni 2010 Tror du gikk glipp av en post der, MarianneE. Dere posta samtidig.
MarianneE Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #10093 Skrevet 6. juni 2010 Har du sett at du er nevnt i Hvem er din favoritt-person på KG-tråden? Tenkte bare jeg skulle si ifra, i tilfelle du ikke hadde sett det. Ha en fin lørdagskveld! Nei, det har jeg ikke sett. Jeg ser aldri på slike tråder for jeg blir liksom aldri nevnt. Trodde jeg.. :rødme: Tror du gikk glipp av en post der, MarianneE. Dere posta samtidig. Jepp, men da var det godt jeg fikk den med meg til slutt. Bedre seint enn aldri osv.... Håper du har det toppers på konsert i kveld! :dåne: Konserten var kjempe bra! Jeg er ingen vedig fan, har liksom kun hørt The Final Countdown de siste 20 årene, men du verden som de kunne rocke! Ikke var et par av dem blitt mindre pene med årene heller. For det så vi godt, siden vi stod tre meter fra scenen. Og du vet konserten er bra når du står på steinheller i byen og får sånn trampolinefølelse fordi det er så mange som hopper opp og ned.... Under siste ekstranummer: The Final Countdown hørte vi nesten ikke at de spilte fra scenen, bare publikum som sang. Jeg hoppa og dansa og sang i halvannen time eller så. Lenge siden jeg har hatt det så bekymringsløst og GØY!!! VenninneS, søsteren hennes og venninneA som jeg reiste med var i himmelen, de var bortimot forelska på nytt. Nei, gud jeg hadde det morro! Var hjemme kl 1 i natt. Ute seint, med sminke, dotter i ørene av høy musikk og alkohol innabords, lenge siden sist!!
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #10094 Skrevet 6. juni 2010 Det er sånn det skal være! Det har du fortjent etter så mange ganger Andre har vært ute, mens du har vært hjemme med TheaM!
lilljan Skrevet 6. juni 2010 #10095 Skrevet 6. juni 2010 Den perfekte natt med andre ord. Høres så deilig ut å være bekymringsfri! Også var det jo virkelig din tur til å ha deg en real fest!
MarianneE Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #10097 Skrevet 6. juni 2010 Det er sånn det skal være! Det har du fortjent etter så mange ganger Andre har vært ute, mens du har vært hjemme med TheaM! Absolutt! Og det var noe vi var enige om begge to. Heldigvis...
MarianneE Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #10098 Skrevet 6. juni 2010 Den perfekte natt med andre ord. Høres så deilig ut å være bekymringsfri! Også var det jo virkelig din tur til å ha deg en real fest! Og jeg følte faktisk at alle bekymringer ble liggende igjen i porten da jeg hoppet inn i bilen til venninneS sin mor. Jeg dansa og hoppa rundt til jeg var ordentlig sliten. Hadde det virkelig gøy!! Du så meg, skjønner jeg! **** Akkurat kommet inn døra etter og syklet en runde. Jeg synes virkelig det er deilig og sykle. Skulle bare ønske jeg ikke ble så gele i beina etterpå, men det er vel bare et tegn på at jeg vikelig tråkker på. TheaM har vært seint i seng hele denne uka siden hun har hatt ferie. Dagen idag ser ikke ut til og bli noe unntak. Andrè er akkurat ferdig med og gi henne kveldsbadet hører jeg. Jeg er bare så jævlig trøtt etter gårsdagen. 5 timer med søvn eller rundt der.
MarianneE Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #10099 Skrevet 6. juni 2010 Veldig lite imponert over svigerinneK! Hun hadde utdrikkingslag i helga, jeg var bedt men hadde ikke råd. Utdrikkingslaget var nemlig i Stavanger, og søsterG og jeg regnet på det tidligere og fant ut at det ville komme på 3-4000 kr siden det gikk over to dager. Derfor valgte jeg og ikke reise. Både søsterG, venninneS og venninneSA var bedt. SøsterG og jeg måtte takke nei pga penger, SA begynte og jobbe denne uka etter svangerskapspermisjon og hadde jobbe-helg. VenninneS syntes -akkurat som meg- at det ble litt langt (45 mil en vei) og litt dyrt. Så jeg sendte K en sms idag hvor jeg skrev at jeg håpet hun hadde kost seg og at jeg var lei for at jeg ikke kunne være der for henne i helga. Så fikk jeg svar at hun lurte på hvorfor jeg ikke var der, siden søsteren hennes hadde tilbudt meg en bilett til festivalen de skulle på. Jeg skrev at joda, søsteren hennes hadde en billett ekstra, men jeg hadde allikevel ikke råd til og reise. Måtte da reist på fredag med tog og tatt fly hjem. Og jaggu ble hun ikke grinete for det!! Lurte på hvordan i alle dager jeg da kunne reise på konsert! Forskjell på 300kr for en bilett og en helg for 3-4000 kr.... Ihvertfall var det det sist jeg sjekket! Det toet seg litt da Andrè (som skal være forlover) fikk tlf fra forlover nr 2 om at svigerinneK ville at utdrikkingslaget til svogerS må flyttes fordi hun har jobbehelg den helga slik at S måtte heller være hjemme og ta seg av bikkjene deres og den ene av jentene deres som da ikke skulle være hos sin andre forelder. Kjenner enkelte gjør meg bare helt matt!!
mia83 Skrevet 6. juni 2010 #10100 Skrevet 6. juni 2010 Jeg skjønner godt at du blir oppgitt! Hva synes Andrè om dette da?
Fremhevede innlegg