mia83 Skrevet 2. juni 2010 #10061 Skrevet 2. juni 2010 Hvor mye for tidlig født er hun? Er dette noe man kan regne med kommer til å gå over?
MarianneE Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #10062 Skrevet 2. juni 2010 Uff.... Egentlig burde jeg ikke klage. Har ei skjønn jente! Men hun krever mer enn vanlige barn, og enkelte kvelder kjenner jeg at det er litt mye. Har vært en slik kveld i kveld. Godt vi kan satse på ny frisk i morra!! Har verdens flinkeste mann! Han har lagt ned ca to timer med hagejobbing idag i tillegg til fire timer med rydding i garasjen. På toppen av alt har han hatt TheaM og tantebarnH rundt beina mens jeg var på jobb. Spørs om ikke det blir en belønning på ham snart.... Jobb ja... Fikk MASSE skryt på jobb idag etter at jeg smurte og rullet 24 wraps til lunchen i tillegg til de vanlige brødskivene.
MarianneE Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #10063 Skrevet 2. juni 2010 Kino på mandag: Sex & The City2!
MarianneE Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #10065 Skrevet 2. juni 2010 Vi skulle gått sammen!! aaww... det hadde vært koooos!!
Store My Skrevet 2. juni 2010 #10066 Skrevet 2. juni 2010 Ja, det hadde det. Men du bor da så alt for langt unna.
MarianneE Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #10067 Skrevet 2. juni 2010 Ja, det hadde det. Men du bor da så alt for langt unna. Ja, kjiper'n det der. **** Ser på Miami Medical på TV3 og der er det en dame som er gravid og får morkakeløsning, katasrofekeisersnitt og et knøttlite for tidlig født barn som ikke puster. Lurer på hvorfor jeg ser på. Snakk om gufset fra fortiden....
loffen Skrevet 2. juni 2010 #10068 Skrevet 2. juni 2010 Ikke se på sånt! Jeg vil også være med på kino.
MarianneE Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10069 Skrevet 3. juni 2010 Ikke se på sånt! Jeg vil også være med på kino. Nei, jeg måtte slå av, det ble for personlig og se det, siden det var nøyaktig det samme som skjedde da TheaM ble født. Men, akkurat som på TV så gikk alt bra til slutt! **** Idag har vi ikke de store planene. Katten vår, Bea skal til dyrlegen kl 9 bare. For da hun fikk operert foten i april ble det satt i to skruer i foten og med en tråd i 8-tall fra den ene skruen til den andre. Knuten på tråden har kommet ut igjennom et sår, så det må gjøres noe med. Ingen big deal. Det er det vi har av planer for idag. Kjenner det er litt uvant og ha en dag uten planer. Lønningsdag for Andre i morra, og lommeboka er deretter så den voldsomme utskeielsen blir det ikke. Noe av det som frister idag er og ta med vafeljern ut og steke en haug med vaffler og ringe søsterG for og få dem til og ta en tur på vaffler. Men, vi får se...
Nótt Skrevet 3. juni 2010 #10070 Skrevet 3. juni 2010 Det hørtes herlig ut. Kan vesla og jeg komme på vafler???
juliane Skrevet 3. juni 2010 #10071 Skrevet 3. juni 2010 Å, vafler! Jeg skal også på SATC 2, men på søndag da. A som er mest gira og har bestilt billetter på eget initiativ, tror han er superfornøyd med å ha dame slik at han kan skylde på det.
MarianneE Skrevet 3. juni 2010 Forfatter #10072 Skrevet 3. juni 2010 Å, vafler! Jeg skal også på SATC 2, men på søndag da. A som er mest gira og har bestilt billetter på eget initiativ, tror han er superfornøyd med å ha dame slik at han kan skylde på det. Nice!! Min mann bare himler med øynene av hele greia. Og Nòtt.... Anytime!!
lilljan Skrevet 3. juni 2010 #10073 Skrevet 3. juni 2010 Jeg skal med venninnegjengen på satc 2 på søndagskvelden. Jeg gleder meg stort. Den ultimate jentefilm og julianemannenfilm Kos dere i dag!
loffen Skrevet 3. juni 2010 #10075 Skrevet 3. juni 2010 Vafler! Nei, jeg skulle jo bake boller i dag.
MarianneE Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #10077 Skrevet 4. juni 2010 Ja, vafler er godt, til tross for at det aldri ble noen igår. TheaM og jeg tusla heller opp til venninneS og ble der i nesten 4 timer. Ungene våre koste seg sammen i sola og jeg fant ut at ingen kan vel være mer lykkelig enn en naken 3åring i sola som hopper på trampoline. Ellers ble det grilla igår her hjemme, jeg syklet en lengere tur mens TheaM sov i hengekøya og Andrè puslet litt rundt i hagen etter maten. Jeg er støl i rompa etter turen.... Det var en fin og sløv dag (med unntak av sykkelturen) i uten de helt store hendelsene. Idag er det jobbing. I morra er det Europe-konsert
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2010 #10078 Skrevet 4. juni 2010 Innom og sier hei bare. Blir nok satc-film på dvd på meg denne gangen - er ikke så lett å komme seg på kino når man har noen som er avhengig av puppene mine stadig vekk. hehe.
Fremhevede innlegg