Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kjefte:

Gløttet inn til TheaM siden det var så stille måtte hun jo sove, mener jeg.

Det gjorde hun ikke.

Hun satt og lekte med playdough i senga og senga var full av playdoughsmuler jeg måtte tømme senga for.

Nå har vi sagt natta igjen, håper hun sover nå.

Nå er jeg ihvertfall glad jeg har :sjokolade:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en god grunn til at jeg trenger :sjokolade: i kveld:

Fikk SMS fra Andrè om at AC/DC konserten er konge og trommisen fra Godsmack: Shannon Larkin er med.

:snurt:

Skrevet

Ja, var vi ikke nydelige!?

:fnise:

Fikk snubla meg i seng 23.30 igår, sovnet halvtimen etter.

0.30 måtte jeg stå opp for TheaM gråt.

4.15 våknet jeg, ringte Andrè som da var kommet til byen og var hjemme om 10 min.

Han kom hjem utrolig fornøyd med konserten.

Han hadde vel bortimot ikke bakkekontakt tror jeg. :fnise:

Sovna igjen 5.30 og etter 45 min våknet jeg av TheaM som romsterte på rommet sitt.

Nå sitter jeg og lurer på hvorfor klokka bare er 7... :Gjesp:

Dessuten var det ikke Shannon Larkin som var trommis for AC/DC igår.

Det var Godsmack vokalisten Sully Erna

deilige mannen....

Det gjorde selvsagt alt mye værre for meg. :sjenert:

Andrè og TheaM har ferie denne uka, men jeg skal jobbe.

Frister litt lite og jobbe siden de har ferie, men det skal nå bli godt for dem og tilbringe tid alleina og! :tommel:

Skrevet (endret)

:sur:

Skulle åpne trappegrinda istad.

Det endte med at jeg stod igjen med litt i hånda mens resten bare raste sammen.

Nå må vi kjøpe ny.

Crap!

Endret av MarianneE
Skrevet

God mandagsmorgen - ser den har startet som mandager flest hos deg :ler:

Skrevet

God mandagsmorgen - ser den har startet som mandager flest hos deg :ler:

You don't say....

Skrevet

Ser at du har fått en skikkelig start på uke, ja :ler: Men nå kan den jo bare bli bedre!

Og du, regelen er at den som ikke skal på jobb er den som står opp med barna. Du får minne Andrè på det :Nikke:

Skrevet

Ser at du har fått en skikkelig start på uke, ja :ler: Men nå kan den jo bare bli bedre!

Og du, regelen er at den som ikke skal på jobb er den som står opp med barna. Du får minne Andrè på det :Nikke:

:jepp:

Men synes det var litt kjipt at han som kom hjem 4.30 i natt etter en tre timers kjøretur kunne få sove lengere enn til 6.30.

Oh yes... I'm very snill!

Kom hjem fra jobb for 15 min siden, innom for og sette fra meg tre liter melk jeg tok med fra jobb pga dato, på do og bytte sko før jeg går til byen.

Skal møte Andrè og TheaM for vi skal ha med jentungen til øyenlegen for en ny sjekk.

Etterpå tror jeg vi må se etter ny trappegrind :fnise:

:sol: ute.

Jeg er lysten på å grille!!

Skrevet

Endelig fått satt meg ned i sofaen!!

Dagen idag kan oppsummeres slik;

*jobb

*treffe Andre og TheaM i byen kl 14 for øyenlege -> fikk drit kjeft av øyenlegen grunnet en misforståelse

*rett hjem for og hjelpe svigermor med hagearbeid 14.45-16.15

*Iskjøping i byen, Skeidar, Meny, middag fra hamburgerrestaurant (sjelden luksus)

*Spiste hjemme og slappa av fra 17.50-18.30

*Lek med TheaM

*Gikk på strikkecafè 19.30

*22.15-> Hjemme

*Husarbeid

*23.00; Aaaah.... sofaen min!!

:dåne:

Skrevet

Hmm.. Den øyelegen din hørtes ut som litt av en skrue. Hva i alle dager kjeftet han på deg for?

Skrevet

Hmm.. Den øyelegen din hørtes ut som litt av en skrue. Hva i alle dager kjeftet han på deg for?

Fordi i det bygget vi var i er det to øyenleger, og vi var første gangen hos ÅS og de to siste hos SG.

(vi høres ut som kasteball, men de har vær sin funksjon så det skal være slik).

Men nå var vi usikre på hvilken vi skulle til, så vi fant ut at om vi oppholder oss i gangen sånn midt i mellom var det sikkert en eller annen som gløtta ut av døra og så etter oss. :sjenert:

Det skjedde ikke, så etter og venta i 10 minutter gikk jeg til den ene kontordamen og spurte om hvor vi skulle.

Jeg var da gått riktig, og vi fikk komme inn men med klar beskjed om at pga vår sommel hadde vi laget kø! :fy:

Øyenlegen er egentlig pensjonert men fungerte som vikar for SG.

Han er kjent for og være skarp og denne dagen var intet unntak.

Vi sa det som det var at vi beklaget men vi var usikre på hvor vi skulle gå.

For og si det slik, det falt ikke i god jord, og det gav han klart uttrykk for.

Æsj, det var bare litt flaut asså. :sjenert:

Ble spurt om og jobbe i en barnehage idag, men helt ærlig så takket jeg nei.

Jeg skal nyte fridagen min med Andrè og TheaM idag!!

Vi skal i Fritidsparken og bade og kose oss.

:)

Skrevet

Å... deilige dagen!!

:sol: fra morgen til kveld og flere-og-tyve-grader.

Deilig!

Vi har vært i Fritidsparken og badet idag.

Kjempe deilig!

Er ganske utrolig, for TheaM var livredd de første gangene, det var så ille at jeg lurte på om ikke ungen bare kunne få ha vannskrekk resten av livet.

Men nå var hun glad og ivrig og koste seg veldig i vannet. :tommel:

Best av alt var at vi hadde hele badelandet nesten for oss selv.

Det var veldig lite mennesker der, kanskje en 5-6 mennesker utenom oss.

Det var utrolig deilig!!

Etter badinga reiste vi innom Rema og handlet grillmat. :nigo:

Også overlot vi TheaM til oldemor litt og Andre og jeg snek oss unna for en kjapp :humpe:

:flau:

Er ikke det lov, da?

Og snike seg unna sånn for en kjapp en noen ganger?

man alltid vente til kvelden?

Uansett, mann&barn var i seng for litt over en time siden.

Hun sliten etter dagen

Han med migrene.

Jeg kjenner hvor godt det var nå og bare sitte her og ta det med ro.

Fikk forresten en dårlig nyhet idag.

Streik i barnehagen.

Heldigvis skal Andre ha ferie neste uke men jeg håper det blir kortvarig allikevel.

Skrevet

Det er absolutt lov til å snike seg til en kjapp en de få mulighetene man får. Synes det er fantastisk at dere brukte den tida på å være kjærester. Viktig med kjærestepåfyll i hverdagen :tommelopp:

Skrevet

Idag skal vi være tobarnsforeldre.

Skal passe tantebarnH pga planleggingsdag i skolen.

Synes det var rart med planleggingsdag idag, men jeg får vel tro svogerS når han sier det da.

Pleier jo ikke være det midt i uka mener jeg! :klø:

Jeg skal jobbe idag, så Andrè får den uvante oppgaven og ha de to jentene i tre timer før vi skal møtes på Tullis alle fire.

Det er helt greit og ha tantebarnH her, hun er grei, men ADHDen gjør det til en utfordring.

Egentlig har jeg ikke tid til og sitte her.

Skal gå om to timer og jeg sitter i nattkjole og det er litt som må skje før jeg går til jobb.

:pisk:

På tide og gjøre no!!

Skrevet

Ønsker deg en fin dag MarianneE :) En kjapp en er lov! :jepp: Her er det streik på SFO, men ikke på selve skolen foreløpig. Det skal visst vurderes fra dag til dag. Håper det ordner seg snart og at streiken blir avblåst.

Skrevet

Jentungen sitter på kjøkkenet og spiser nå, og jeg kjenner den kjipe mammaen i meg kommer luskende.

Uten grunn egentlig.

En av utfordringene med og ha et prematurbarn som TheaM er at hun har null filter for impulser.

Det høres ikke så veldig mye ut, men bare det og pusse tenner er en utfordring noen ganger.

Tannbørsten kommer fram, og hun mister konsentrasjonen om og gape fordi det renner vann fra krana, hun ser en klut, hun står på en krakk....

Eller som nå, hun skal spise kveldsmat.

Fram til nå har det vært mye som har forstyrret, og det for og få henne til og holde fokus på maten er et mareritt.

Et måltid kan ta lang tid, for hun blir forrstyrret av den minste ting rundt seg.

:sukk:

Måtte bare få det ut.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...