MarianneE Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #9981 Skrevet 22. mai 2010 En gang i tida var man og festet til kl 6 om morran. Nå blir jeg vekket kl 6 av at det står noen ved senga mi: jeg er våken, mamma Takk gud for at det er lørdag så jeg kan trøstespise sjokolade.
mia83 Skrevet 22. mai 2010 #9982 Skrevet 22. mai 2010 God bedring! Om et par år så står TheaM opp selv, skrur på TV'n, finner seg mat og setter seg og ser på!
Kara W Skrevet 22. mai 2010 #9983 Skrevet 22. mai 2010 Grattis med 500 sider! Håper virkelig forkjølelsen gir seg snart. Og god helg til alle sammen! Håper dere finner en løsning og at alle sammen koser seg.
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. mai 2010 #9984 Skrevet 22. mai 2010 Håper det går bedre med bihulene, grusomt å være snørrete. Dere nyter varmen idag dere og?
*appifany* Skrevet 22. mai 2010 #9985 Skrevet 22. mai 2010 Er Thea 3 år? Gratulerer med 500 sider Håper du blir frisk snart!
Bettie Skrevet 23. mai 2010 #9987 Skrevet 23. mai 2010 Jeg forstår hvordan du har det. Ble vekket av en liten pode som ropte på bestemor i dag - lenge før jeg hadde tenkt å våkne, så han fikk tusle inn i senga mi, og lå vel stille i 15 minutter før han begynte å ymte om at han ville stå opp. Morgenstund er noen ganger tull i grunn Håper forkjølelsen gir seg snart
MarianneE Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #9988 Skrevet 24. mai 2010 Jeg forstår hvordan du har det. Ble vekket av en liten pode som ropte på bestemor i dag - lenge før jeg hadde tenkt å våkne, så han fikk tusle inn i senga mi, og lå vel stille i 15 minutter før han begynte å ymte om at han ville stå opp. Morgenstund er noen ganger tull i grunn Håper forkjølelsen gir seg snart Det der hørtes kjent ut... **** Skal inrømme at jeg så ikke fram til gårsdagen, men det ble så mye bedre enn fryktet. Andrè har kjørt drosje i helga, så han sov til 12 igår. Da han stod opp hadde TheaM vært våken i 45 min etter og sovet halvannen time på sofaen. Blunden hennes gjorde at jeg fikk gjort litt praktisk hjemme. Andrè reiste over til byen for og delta på beachvolleyen da kl var 14.30 Da bygget TheaM og jeg litt lego før vi spiste middag. (laks og ovnstekte grønnsaker). Etter middag kasta vi oss på sykkelen og sykla i over til byen hvor vi kjøpte is på Narvesen og overrasket Andrè og de andre. TheaM og jeg fikk komme inn på området og var der i en 20 minutters tid. Det fristet veldig og være en av dem som satt i sola og drakk flasker med SmirnoffIce fra isbøtte. Jeg syntes en liten titt holdt så lenge TheaM var med, så vi syklet hjem etterpå. Andrè kom tuslende hjem kl 19 etter og ha drukket hele en øl. Kvelden ble avsluttet med en deilig hamburger fra McDonalds (skjer sånn ca tre ganger i året. Dette var årets første). Av og til er slik mat nydelig- det var det igår. En god Quarter Pounder med masse løk og sylteagurk... Etter jeg hadde kosa meg med burgeren min- og Andrè med kebab skulle vi se Beck, men jeg tror ikke vi fikk med oss mer enn de første 10 minuttene. * Idag skal vi på tur!! Grimstad og Nedenes står for tur! I Grimstad skal vi besøke Andrè sin farmor, i Nedenes skal vi besøke venninneY som flytta dit i høst. Gleder meg, men jeg får vel kanskje vekke Andrè siden han skal være sjåfør. Jenter.... Kos dere med den siste bonus-fridagen på LENGE!! Og du.... Jeg setter pris på hver og en av dere!
Androide Skrevet 24. mai 2010 #9989 Skrevet 24. mai 2010 Det er nå bonusfridagene begynner for oss Røde dager neste mandag, i juli, i september, i november, i desember Vi setter pris på deg også
Nótt Skrevet 24. mai 2010 #9990 Skrevet 24. mai 2010 Og her har Mannen tatt seg fri både fredag og mandag pga navnefesten til Vesla så her har vi to bonusfridager til før de er ferdige for denne gang. Kose dere masse i dag.
MarianneE Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #9993 Skrevet 25. mai 2010 ANDROIDE Snart ferdig med brev til deg! Tenker jeg får sendt det idag. dere andre Gode jenter!! **** Så vi reiste da til Grimstad igår. Det var en tur som begynte bra, sovende barn den første halvtimen, lite trafikk sørover. Da vi hadde passert Arendal og hadde bare 10 minutter igjen spydde selvsagt TheaM. Jeg som hadde satt meg bak for og passe litt på sånn i tilfellet, gjorde det man gjør på refleks. Jeg løfta henda for og ta imot oppkastet. Så da var det oppkast over henne, bilsetet, henda og armene mine (hadde heldigvis t-skjorte på). Fiiiint.... Så, om det var noen som kjørte forbi Stoa mellom Arendal og grimstad igår og så ei lita jente i bare bleie stå og ble vasket av en bunke våtservietter.... Det var oss!! Heldigvis forutså vi at dette kunne skje så vi hadde med to skift med klær. Merkelig nok hadde hun fått reisesyketablett tre timer før. Vel framme hos farmor ble TheaM dusja fri for oppkastrester. Etter det spiste vi litt og bare hadde det koselig. Farmor er verdens skjønneste. Hun pleier alltid når vi kommer og bestille ferskt glutenfritt brød hos en baker til meg, og det er så godt! Stor kontrast til min far som ikke husker at jeg har gluten allergi! På vei hjem svingte vi innom venninneY og hilste på dem og fikk en titt på det nye huset. Det er veldig nytt, var innflyttingsklart i januar/februar. Kjempe lekkert! Hjemveien satte vi på DVD for TheaM, hun var i ekstase over og for første gang se film i bilen! Kanskje var det det som gjorde at bilsyken holdt seg unna på hjemveien? Til tross for at vi stod i 40 min kø? Uansett... Hjemveien inneholdt bilkø og regn men så lenge ingen spydde så var ikke det så farlig. Godt og komme hjem var det ihvertfall! * Idag måtte jeg gå fra gråtende barn i barnehagen. Det var bare kjipt! Men, etter egen erfaring fra da jeg jobba i barnehage er det bare en ting og gjøre. Gi en klem, vinke, smile og gå med en gang. Så det gjorde jeg mens jeg hørte hun gråt etter meg. Nå skal jeg straks henge ut dukketøy til tørk som jeg har lagt i en bøtte med såpevann. Har vasket barbie og dukketøy som mamma overbrakte meg. Synes det trenger en vask før TheaM tar det i bruk... Fridagen skal nok brukes opp....
lilljan Skrevet 25. mai 2010 #9994 Skrevet 25. mai 2010 Du skriver så fint Høres ut som en koselig utflukt til Grimstad, mne kjedelig med oppkast i bilen. Prinsen her er veldig glad i å kjøre bilk så vi har vært spart for oppkast - enn så lenge
*Enigma* Skrevet 25. mai 2010 #9995 Skrevet 25. mai 2010 Bare innom med en liten hilsen. Må innom her og lese, selv om jeg ikke nødvendigvis sier noe. Koselig å lese om dagene dine.
MarianneE Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #9996 Skrevet 25. mai 2010 Å.... hjelp meg med dette! sexy, men too much? sexy, men søt? Bedre i svart enn i hvit? me like! men da må den være svart. de andre fargene så bare billige ut... fin! hva synes du?
*Enigma* Skrevet 25. mai 2010 #9997 Skrevet 25. mai 2010 Å.... hjelp meg med dette! sexy, men too much? sexy, men søt? Bedre i svart enn i hvit? me like! men da må den være svart. de andre fargene så bare billige ut... fin! hva synes du? Oi,oi! MarianneE skal virkelig bli sexy skjønner jeg. Jeg likte alle 3 jeg, synes ikke nr. 1 var too much, i svart vel og merke. Tror egentlig jeg likte nr. 1 (i svart!) og 3 best.
Gjest MissBella Skrevet 25. mai 2010 #9998 Skrevet 25. mai 2010 Sendte brev til deg i helga. Håper du får en fin fri dag!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. mai 2010 #9999 Skrevet 25. mai 2010 Ahh lekkert, nå blir vel Andre glad Likte alle sammen jeg
Store My Skrevet 25. mai 2010 #10000 Skrevet 25. mai 2010 Jeg tror jeg likte nr 2 best. Men må være svart, ja. Men jeg tror kanskje det er André du bør spørre..
Fremhevede innlegg