Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg tenkte jeg skulle skrive her, men så fikk jeg SMS om at mamma kommer over om en time.

Da må jeg få rydda og støvsugd her siden hun kommer....

Tenker jeg kommer tilbake seinere idag!

ha en glad dag!

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Saeria lusker seg innom for å takke masse for koselig hilsen, og for å ønske deg en riktig god helg!*

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå!

Takk for hilsen i dagboken min.:) Og bra at du likte møblene! Blir gøy å få dem inn i leiligheten.

Skal komme og skrive mer senere, er en liten gutt som skal spise nå.;)

Stor søndagsklem fra Eowyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi. :blomst:

Håper du har hatt en koselig helg og at du får en fin uke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann snuppa!

Takk for kos innlegg i bokji!

Det har vært helt texas i hælja, og det var en del på programmet. Var jo innom Porsgrunn Østre brygge en tur for å se seilbåtane, men det var jo sjanseløst å få komme ombord pga mange folk. Vi var ikke helt i knallform, så vi dro hjem til svigers og slappa av litt.

Var ute med kusina mi og og spiste senere + møtte en venninne (T om du husker henne) søndagen siden hun drar til Bg snart :cry:

Så det har liksom ikke vært så bra match å ta et besøk i hælja, men jeg skal ha ferie fra fredagen av, så jeg kan jo plinge deg og høre om dere er hjemme i løpet av uka vi er i byn ? ( skulle dere bort neste helg? )

Klemklem og ha en fin uke :D

:klem:

P.S : sender deg et lite brev til jeg, for nå har jeg fått meg årntli`brevpapir :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, her var det masse hilsner til meg!

Så utrolig koselig!!!

En kjempe fin :dagensrose: til dere alle!

:-)

:-)

Hele helga har det vært et utrolig drittvær!

10-12 grader og masse regn.

Men, akkurat nå har noen solgløtt kommet fram og det begynner og tørke på bakken.

Jeg har kost meg i helga med pusslespill (MORRO!) som tar sin tid. Det er vanskelig:

1000 brikker, og motiv fra katedralen i Barcelona.

Igår var Mannen og jeg i Sverige. Han har ferie nå, så vi tok 10.00 ferga fra Sandefjord til Strømstad.

Regnet ikke med at det var mye folk der, men fy f. jaggu var det ikke et busslast med pensjonister!

Aldri sett maken til gale mennesker i tax-freen enn disse gamlingene! Det var like før de omtrent reiv ut det jeg hadde i korva mi! Det var litt sjø (jeg følte meg likbleik og var livredd for og spy i tax-freen) og med varm butikk, masse mennesker og alkohollukt over det hele, jeg var redd for og rett og slett besvime der inne!

Men, i Sverige fikk vi rusla litt rundt i Strømstad og kikka (ikke at det var så mye og se på men...) før vi satte kursen til Nordbyen og handlet b.la kjøttdeig, bankekjøtt, gigapose med ostepops ( :Hehe: ) 4 kartonger glutenfritt mel til meg osv.....

Det er helt utrolig. En pakke mel for meg koster 25 kroner her i Norge, i Sverige koster den rundt 11 kroner.

120,- for en kartong, den ville kostet 250 i Norge.

Ikke rart folk handler som gale i Sverige!

Forøvrig fikk jeg kjøpt rensegele, ansiktsvann, krem og gelemaske fra Lancome på båten.

Sparte 200 kroner enn om jeg skulle kjøpt det her i Norge. Fornøyd med det, ja!

Desverre har jeg bare snoket til meg litt tid her inne.

Skal egentlig vaske komfyren inni.

Å, så lyst vi har til det, NOT!

Ønskeliste for ettermiddagen/kvelden:

*kjøpe take-away (kinamat)

*leie noen filmer

*sitte i sofaen med film og kinamat sammen med Mannen og svenskegodt!

Dere alle sammen: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg også bodde nær grensa, for da kunne jeg også handlet billige varer. Jeg er såpass heldig at jeg ikke har noen allergier, hvertfall ikke som jeg vet om, men jeg er litt gniten. :oops: Liker tanken på billig mat og kosmetikk. :wink:

Lykke til med ovnen. Vi er såpass heldige at vi har fått noe spesielt middel for ovnvask fra kokkekompisen vår. Det er noe skumle knallrosa greier som tar ALT faenskapet i ovnen.

Kose deg når du er ferdig med drittjobben.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu! Høres ut som om dere har det bra :D

Morro med Sverige tur, får jo "alt" en trenger jo :hoppe:

Jeg så at det var 999 innlegg i dagboka di før jeg skrev noe inn nå, så det betyr at dette er innlegg nr. 1000 :o :P 8) :wink::ler::sjarmor::( :-) :tunge1::) :veldigsur: :hoho: :evil: :-x :-) :hoppe::hjerter:

Dette må feires!

:perebrus:

klemklemklem :klem:

Nå skal jeg slenge meg på sofaen med Vogue og isvann! Hæpp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg var nummer 999. Snu det på hodet og du får 666. :sjarmor: *hirr' date=' hirr* :tunge1:[/quote']

:ler:

Me like :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Du har sikkert vært flink å funnet sengen for lengst. Mens jeg har blitt et nattmenneske.

Jeg håper du har hatt en god natt og at onsdagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...