MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9961 Skrevet 21. mai 2010 *host, host* Helvete å vondt jeg har i halsen! Det værste er at jeg trenger barnevakt i kveld om jeg skal på jentekveld hos venninneSA, og søndag er det volleyball i gata utenfor et utested, hvor "alle" skal. Alle utenom meg; SøsterG og sambo, KGeren GulNonstop (som jeg gleder meg til og treffe i helga), broder'n, Andrè, svigerinneK og SvogerS samt venner av dem igjen. Jeg må enten bli hjemme med TheaM eller få barnevakt. Det hele er inngjerdet med alkoholservering så jeg synes ikke TheaM har noe der og gjøre. Bare så kjedelig tanke at "alle" skal, men ikke jeg. Enda mer kjedelig at Andrè har meldt seg på og tar som en selvfølge at han skal få være med på morroa- men ikke jeg. I allefall; Poenget er at jeg vet ikke hva jeg skal ha barnevakt til i helga, og om jeg vil ha. Har så vondt i halsen at jeg vet lissom ikke om.... What to do!!
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2010 #9962 Skrevet 21. mai 2010 Det volleyball-greiene er ikke så mye å gå glipp av tror jeg. Mitt inntrykk etter å ha vært der et par ganger er at det er bare litt volleyball - og mest fyll og rør
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9963 Skrevet 21. mai 2010 Det volleyball-greiene er ikke så mye å gå glipp av tror jeg. Mitt inntrykk etter å ha vært der et par ganger er at det er bare litt volleyball - og mest fyll og rør Det kan stemme det. Men det plager meg litt at jeg er den som skal være hjemme når "alle" er der og har det morro. Og det er isåfall 3. året på rad jeg er hjemme med jentungen fordi Andre skal dit. Tror jeg egentlig ønsker at han skal si at om jeg vil reise kan han være hjemme. For jeg synes det har vært mye farting på ham og VELDIG lite på meg. Og jeg føler det er blitt en selvfølge. Prøvde og prate om det i morges, men det nytta ikke. Ble bare sure miner fra begge to og.... **** Mon tro om det blir hjemmehelg på meg.
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9965 Skrevet 21. mai 2010 Takk, Nòtt. Det er ikke volleyballen som frister- TRO MEG! Men det og kunne være med på det som skjer slik som "alle" skal. At jeg teller som en deltaker istedet for "hun som er hjemme" ÆÆÆÆÆÆÆSSSSSJJJJJ så drit alt føles!!
lilljan Skrevet 21. mai 2010 #9966 Skrevet 21. mai 2010 Ahh jeg hater den følelsen av å gå glipp av noe som alle andre skal! Synes i grunn at Andre har hatt noen gode fyllakuler i det siste så denne kan du ta!
Nótt Skrevet 21. mai 2010 #9967 Skrevet 21. mai 2010 Skjønner det veldig godt, er ikke noe gøy å være den som uansett alltid er hjemme.
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9968 Skrevet 21. mai 2010 Ahh jeg hater den følelsen av å gå glipp av noe som alle andre skal! Synes i grunn at Andre har hatt noen gode fyllakuler i det siste så denne kan du ta! Oh yes! **** Jobbedag idag. Skal gå om en halvtime, på tide og få rompa opp av sofaen. Egentlig frister det mest og heller legge meg på den.
Nótt Skrevet 21. mai 2010 #9969 Skrevet 21. mai 2010 Vi kan bytte. Jeg går på jobb for deg og du er her med Vesla..... eller kanskje ikke.
Gjest Catwoman Skrevet 21. mai 2010 #9970 Skrevet 21. mai 2010 Det kan stemme det. Men det plager meg litt at jeg er den som skal være hjemme når "alle" er der og har det morro. Og det er isåfall 3. året på rad jeg er hjemme med jentungen fordi Andre skal dit. Tror jeg egentlig ønsker at han skal si at om jeg vil reise kan han være hjemme. For jeg synes det har vært mye farting på ham og VELDIG lite på meg. Og jeg føler det er blitt en selvfølge. Det skjønner jeg veldig godt. Er ikke noe moro å føle seg som den som alltid må være hjemme.
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9971 Skrevet 21. mai 2010 Vi kan bytte. Jeg går på jobb for deg og du er her med Vesla..... eller kanskje ikke. Kunne du ikke kommet med det forslaget litt før, da? **** Mandag skal vi på tur!! Da låner vi pappas bil og kjører til Grimstad for og besøke farmor! (eller... det er Andre sin farmor men jeg har adoptert henne) Gleder meg!!
Nótt Skrevet 21. mai 2010 #9972 Skrevet 21. mai 2010 Beklager at jeg var så sent ute. Du får løpe inn i boka mi og se bildene som ligger der før jeg fjerner de. Så gøy med tur!!
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9975 Skrevet 21. mai 2010 vi skulle grille i sola, det gjorde vi. da vi skulle spise begynte det og regne. Da vi kom inn med mat og alt slutta det og regne.
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9978 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer med 500 sider!!! takk takk... kan trygt si jeg har fått god hjelp
Gjest MissBella Skrevet 21. mai 2010 #9979 Skrevet 21. mai 2010 Føler med deg! Den forkjølelsen sitter vist godt i deg. Håper du blir bedre snart! Ha en fin fredagskveld!!
MarianneE Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #9980 Skrevet 21. mai 2010 Føler med deg! Den forkjølelsen sitter vist godt i deg. Håper du blir bedre snart! Ha en fin fredagskveld!! Takk! Ja, det sitter ganske godt i. ekkle detaljer Jeg må snyte meg MASSE så jeg er skikkelig sår i nesa. Ikke bare på utsida men oppver I nesa! Det som kommer ut (en enorm mengde) er av fargen som kan tyde på at slimhinnene i nesa er slitne siden det er litt... eh... mørke oransj. Dessuten er det ganske tjukt. Sorry.... Tidlig natta idag tror jeg.
Fremhevede innlegg