Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:danser:

Så moro MarianneE!

:5:

har det egentlig veldig godt med megselv om dagen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre MarianneE! :klem:

Skrevet

Det er moro med barn og 17.mai, og frøkna di var nok til å spise opp pyntet og glad.

Det er deeeeeilig med sol og varme, og det er deilig at det fortsatt er varmt. Slik det er nå, kunne jeg klare i flere dager framover.

Skrevet

Senga vår er av størrelsen 200x150.

Den inneholdt istad to voksne, et barn, en katt.

Både Andrè og TheaM lå på ryggen med henda bak hodet da jeg stod opp, og Bea ville gjerne ligge på tvers på midten.

Det var liten plass til meg da, gitt!

TheaM ble lagt i vår seng fordi hun hadde et uhell og jeg måtte skifte på hennes seng.

Man føler seg ikke pen når man står i bare trusa og bytter sengetøy kl 4.30 om natta, med håret til alle kanter og puppene hengende.

:ler:

Skrevet

:hjerte:

Sommerregn!

15 grader ute og regn.

Kjempe deilig!

Syklet til og fra barnehagen og kjente dråpene traff meg, synes det er deilig.

Også lukter det så deilig når bakken og lufta er varm og det kommer regn!

Dagens lunch blir rester fra gårsdagens middag!

Oppskriften ligger i Matboksen.

Skrevet

Det er vel bare og gå igang med klesvask.

Hvorfor tok jeg ikke det igår mens det var deilig sol ute og klærne kunnet tørket i sola?

:klø:

Skrevet

Kanskje fordi du nøt solen og ikke ville tenke husarbeid?? :klø:

Skrevet

Kanskje fordi du nøt solen og ikke ville tenke husarbeid?? :klø:

Eller bare fordi jeg ikke gadd...?

:sjenert:

Men nå har jeg satt over en klesvask og gjort klar vask av vinterdresser som skal pakkes bort (litt seint ute, men...) funnet fram sommerdyner (litt seint ute med det og...) og hengt ute på trappa under tak til lufting.

Har tatt av sengetøy, vasket opp og...og... ja, det er det.

Skal sykle over til byen om et par timer, levere bok på biblioteket, kjøpe jordbærplanter (ampeljordbær), kjøpe en bursdagsgave (:bursdag: for tantebarnA som blir 4 år idag!) og møte min søster for kaffe kl. 13.30!

En godt utnyttet fridag!! :nigo:

Skrevet

Det er vel bare og gå igang med klesvask.Hvorfor tok jeg ikke det igår mens det var deilig sol ute og klærne kunnet tørket i sola?:klø:

Skrevet

Har fått vært på servicekontoret i byen og prata med dem ang den giga barnehageregninga vi får.

Har fått betalingsfrist 30. juli og med betalingsfritt i juli ble det ikke så gærnt allikevel.

*puster letta ut*

Ellers har jeg vært på biblioteket og fått levert tre bøker (inkl purregebyr på 60 kr :sjenert: ), handlet fotball og leggskinn til han som blir 4 år idag, syklet til hagesenteret og kjøpt tomatplanter og en hengepetunia.

Tomatene jeg planta i drivhuset har blitt tatt knekken på av brennesle. :cry:

Så nå har jeg kjøpt ferdig planter (29,- stk bare!) som jeg skal sette i drivhuset istedet.

Kan jo ikke ha en sommer uten tomater!! :nei:

Nå skal jeg lage pizzadeig, henge ut vinterdresser til tørk, plante og virkelig kose meg med følelsen av og utnytte dagen!!

:nigo:

Skrevet

Høres ut som om du har brukt dagen fornuftig. Du har fått gjort masse i dag, mye mer enn meg. Jeg har nemlig ikke gjort noenting i dag.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Her har vi effektiviteten selv... har ikke gjort annet idag enn å ha vært hos legen jeg :sjenert:

Gjest MissBella
Skrevet

har det egentlig veldig godt med megselv om dagen.

Jeg skulle akkurat til å si det...

Skrevet

Jeg skulle akkurat til å si det...

Du er vel og den som kjenner meg best her inne!

:jepp:

Takk for ros jenter!

Det er koselig og få.

Kan og føye til på lista at jeg har laget pizza og spontant ringt og bedt pappa og halvsøsterE på pizza i hagen.

Har og fått tørket maskina med vintertøy ute, luket ugress, badet barn og... ja, synes det holder jeg! :tommel:

På toppen av det hele har jeg jaget Andrè på loftet og hentet ned to trillekasser som klær til TheaM i str 104 og vintertøyet skal pakkes ned i. Hun er ikke av de største så hun ligger på str 92/98.

Føler meg veldig flink idag!! :tommel:

Skrevet

Siden vi var ute idag og det var varmt i været tok jeg av TheaM bleia.

Så hun har vært en time uten bleie, bare løpt rundt i hagen i en body.

Hun tissa så klart da hun kom inn. :fnise:

Skrevet

Det er jo typisk da. Her har Vesla tisset på stellebordet HVER gang jeg har tatt av bleia i dag. :fnise:

Skrevet

Det er jo typisk da. Her har Vesla tisset på stellebordet HVER gang jeg har tatt av bleia i dag. :fnise:

Slikt er sjarmerende når de er 3 mnd.

Ikke like søtt når de har passert 2-3 år.

Da er det gjerne og en litt større mengde som kommer og. :fnise:

Det har plutselig vært et forferdelig regnvær her.

Det sprutregna så jeg måtte lukke vinduer for det bråkte så.

Heldigvis så vi uværet kom, så vi rakk og rydde inn fra utsiden!

Siden jeg har vært så flink idag:

Har funnet fram Dream Yoghurtis med karamell og nøtter.

Den er fantastisk god. :sikle:

Kose meg litt med den før jeg legger på sengetøy.

:tommel:

Skrevet

Slikt er sjarmerende når de er 3 mnd.

Ikke like søtt når de har passert 2-3 år.

Da er det gjerne og en litt større mengde som kommer og. :fnise:

Det har plutselig vært et forferdelig regnvær her.

Det sprutregna så jeg måtte lukke vinduer for det bråkte så.

Heldigvis så vi uværet kom, så vi rakk og rydde inn fra utsiden!

Siden jeg har vært så flink idag:

Har funnet fram Dream Yoghurtis med karamell og nøtter.

Den er fantastisk god. :sikle:

Kose meg litt med den før jeg legger på sengetøy.

:tommel:

Skrevet

Sååå sjarmerende er det nå ikke når jeg ikke har lagt på nytt håndkle på stellematten og vesla bader i urin. Men jeg skjønner hva du mener. :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...