Bettie Skrevet 17. mai 2010 #9921 Skrevet 17. mai 2010 Vel overstått dag, håper jeg. 17.mai er med familie pleier å være kos.
MarianneE Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9922 Skrevet 18. mai 2010 tror jeg dauer av forkjølelse snart.
MarianneE Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9923 Skrevet 18. mai 2010 Hadde en bortimot perfekt 17.mai igår. TheaM smelta meg totalt i bunad, med lyse musefletter og syntes det var SÅ stas med flagg!! Hun gikk bort til alle og fortalte "jeg ha fladd" med stor stolthet. Vi fikk med oss barnetoget, jeg tørket tårer som vanlig. Etterpå ruslet vi oppover i byen, hilste og småprata med folk her og der. På tilbakeveien gikk vi langs elva og tok fine bilder av TheaM som mamma og oldemødrene som bor avgårde sikkert vil sette pris på. Slo oss ned på JonasB hvor det var overraskende lite folk. Det var skyer men ikke kaldt så vi satt ute med kaffe, is og brus. Etter en stund kom søsterG med familien sin og broder'n. Var kjempe koselig!! Kl 15 kom vi til søsterG for og kose oss med lasagne. Ungene var i fyr og flamme og syntes det var stor stas med dagen. Fikk tatt flere bilder, denne gangen av dem sammen. Fine små... Var hjemme igjen rundt kl 18.30. TheaM var i seng en time etterpå og sovnet omtrent i det hun ble lagt. Utslitt etter dagen! Da var det veldig fint og få av seg finstasen!! Det ble tidlig kvelden på oss og Idag er det som om forkjølelsen har kommet tilbake etter den var på retur'n. Tett i bihulene, har et kjærlighetsforhold til nesespray idag. Hvilket fører til et kjærlighetsforhold til kleenex. Guuuud, så sexy jeg føler meg.
Nótt Skrevet 18. mai 2010 #9924 Skrevet 18. mai 2010 (endret) Så kjedelig med den forkjølelsen. God bedring!! Endret 18. mai 2010 av Nótt
Mazilla Skrevet 18. mai 2010 #9925 Skrevet 18. mai 2010 Høres ut som en kjempekoselig 17.mai! Jeg har også måttet knytte tette bånd med nesespray og kleenex i går og i dag..
MarianneE Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9926 Skrevet 18. mai 2010 Ja, den forkjølelsen er no dritt! Har holdt på siden torsdag, men jeg er ihvertfall kvitt feberen som satt i kroppen fredag, lørdag og litt søndag. Har satt over en vaskemaskin, ryddet kjøkken og stue. Satt klart halvannen søppelsekk med panteflasker, tatt nesten hele oppvasken og fnist over en blogg. Man skal jo ikke henge ut andre, det er greit, men... skulle ønske jeg kunne kasta en fargebombe inn i denne leiligheten!!! Tenk og lagt inn et sort gulvteppe....
lilljan Skrevet 18. mai 2010 #9927 Skrevet 18. mai 2010 Eller den ene veggen i dyplilla... Høres ut som en kjekk 17.mai. Det var godt å høre at det er flere som blir tårevåt av barnetog. Men det er ikke så kult å stå på den lokale barneskolen, der jeg kjenner alle og sippe, men jaggu måtte jeg snu meg bort mange ganger og tørke fort bort noen tårer. Og nasjonalsangen da?? Herregud jeg er fødeklar når jeg sipper til nasjonalsangen. Jeg har også hatt flere dager med feber som nå har satt seg i hals og nese. ME HATE IT!!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mai 2010 #9928 Skrevet 18. mai 2010 Du tenker på Hvitstil ja.... mye hvitt hos oss også....
MarianneE Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9929 Skrevet 18. mai 2010 Liljan... You're baaaaad!!! Å, jeg har spist is! creme chocolat salt&søtt fra Hennig Olsen. Guuuud, det var godt! Skal prøve og skrible ned en handleliste for denne uka nå. Lurer litt på om jeg skal flate ut på sofaen. I feel like crap!
MarianneE Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9930 Skrevet 18. mai 2010 Du tenker på Hvitstil ja.... mye hvitt hos oss også.... Ja, men hos deg er det pent-hvitt, ikke overdrevet-hvitt Telefon fra kommunen idag. Vi har vist betalt for lite i barnehageregninga siden nyttår og får en fiiin etterregning på 5000 kr, inkl det vi skal betale fra før av. 5000 asså!!
Gjest Catwoman Skrevet 19. mai 2010 #9932 Skrevet 19. mai 2010 Synes det er kjempeflott med sånn helhvit stil jeg da Men jeg likte ikke interiørstilen så godt ellers der, bortsett fra det hvite. SÅ kjedelig med de 5000 - litt sløvt av de synes jeg at de ikke har funnet ut av det før nå.
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #9933 Skrevet 19. mai 2010 Synes det er kjempeflott med sånn helhvit stil jeg da Men jeg likte ikke interiørstilen så godt ellers der, bortsett fra det hvite. SÅ kjedelig med de 5000 - litt sløvt av de synes jeg at de ikke har funnet ut av det før nå. Jeg synes og at det er fint med hvitstil, men noen ganger synes jeg det kan bli litt mye. Skulle gjerne hatt det slik som bloggen til dentinista men det er liksom ikke gjennomførbart her. Jeg hadde ikke klart og holdt det slik, og det hadde ingen andre her i huset heller. Og de 5000 ja. Det værste er at det er vist min feil. For vi må krysse av på skjema over hva vi har i intekt, og jeg krysset feil. Så når intektene skulle dokumenteres var det noe som ikke stemte overens gitt. Vi tjener mer enn det jeg krysset av for, så da må vi etterbetale 5000kr. Skal ringe og høre om vi kan få den regninga delt i to istedet for og ta alt på en gang. **** Det er Borti 20 grader alt. Jeg må ta leggene og trekke i capribukse til jobb. Luft på kroppen! Dessuten er jeg sikker på at capribukse hjelper på forkjølelsen.
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 #9934 Skrevet 19. mai 2010 Æsj, sure penger.. Skulle tro det vil gå greit å få delt opp regninga.. Heldiggris som har det så varmt og godt! Her er det faktisk litt sol i dag, men mest overskya. Og ikke spesielt varmt.
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #9935 Skrevet 19. mai 2010 Æsj, sure penger.. Skulle tro det vil gå greit å få delt opp regninga.. Heldiggris som har det så varmt og godt! Her er det faktisk litt sol i dag, men mest overskya. Og ikke spesielt varmt. Dagens antrekk: Capribukse og t-skjorte. Torsdag kledde jeg på TheaM lue og vanter, idag gikk vi til bhg uten jakker på. Snakk om variasjon!
lilljan Skrevet 19. mai 2010 #9936 Skrevet 19. mai 2010 Fysj jeg har blitt smitta av den forkjølelsen din... Pyton. Ha en fiiinfin dag på jobb i caprien
Store My Skrevet 19. mai 2010 #9937 Skrevet 19. mai 2010 Capri, ja.. Jeg angrer meg for at jeg ikke tok på meg skjerf.
MarianneE Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #9939 Skrevet 19. mai 2010 Fine dagen! Fine sola! Fine rosene på bordet Fine jobben! :hoppe:
Fremhevede innlegg