Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:ler: Signer det Milla skriver, mine to er sjelden oppe før klokken 1 på fridager og helger.

Ønsker deg en fin 17 mai :flagg: Marianne

Endret av kospia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine håpefulle var a-mennesker da de var små. Og de vekket meg - som godt kunne tenke meg å sove litt lenger enn til kl 6 i helgene. Så da de ble tenåringer tok jeg grusom hevn og vekket dem lenge før de hadde tenkt å stå opp (ikke akkurat ved 6-tiden, da)Så du har noe å se fram mot

Skrevet

Litt usikker på spådommene deres, asså.

Da jeg var barn kunne jeg godt stå opp kl 5 for og tegne eller lese.

Da jeg ble tenåring endret det seg ikke så veldig.

Er fremdeles A-menneske, men liker det ikke når jeg MÅ opp kl alt for tidlig. :ler:

Da jeg dumpa ned i sofaen igår hadde jeg ikke ork til PC.

Hadde jo barneselskap igår med stor suksess.

Ungene blåste i pølser, gele, brus og kake; De skulle leke!!

TheaM fikk Postmann Pat DVD og lego og syntes det var stas, spesielt med DVDen. Så når sitter hun og ser på potte pett.. og der er miss :)

Da bursdagsselskapet var ute av døra satte svigermor og jeg gaver, mat og brusrester, tre store bæreposer med arvetøy til TheaM fra venninneT (b.la komplett vintertøy til neste vinter :dåne: ) samt TheaM i bilen til svigermor og så satte vi kursen til svigerinneK og svogerS for og feire svogerS som hadde bursdag på Kr.Himmelsfartsdag.

Mai har virkelig blitt den store bursdagsmåneden- og det er to igjen og feire! :dåne:

Kl 18 var TheaM og jeg hjemme igjen, da var det 8 timer siden vi reiste ut av huset.

Og jeg, med forkjølse og litt feber, Jeg var rimelig gåen, og det var TheaM og.

Etter og ryddet, satt over en maskin klær og hengt det opp, båret litt som skulle i kjelleren, stelt og lagt barn.... Da jeg fikk satt meg i sofaen var kl 20. Var jeg noe sliten.

Andrè kom innom med rett og slett ral junkfood til meg ; Kebabkjøtt og pommes frites.

Er ikke så veldig glad i slik mat egentlig, men igår var det nydelig!

Idag skal vi bare være hjemme og ta livet med ro.

Eller... Thea og jeg skal!

Andrè skulle sove til ca 12, etter det skal han treffe kammeratG for og diskutere utdrikkingslaget til svogerS.

Også er det lokallaget Pors som spiller hjemmekamp idag, så Andrè skal bort og se på det.

Han skal ta med TheaM på kampen, det er litt andre barn som pleier og være med også.

Jeg trenger og få litt tid til og slappe litt av kjenner jeg.

Småsjuk og bare meg til og ta meg av jentungen... Jeg kjenner jeg er litt sliten. :sjenert:

Skrevet

Idag trenger jeg tålmodighet intravenøst tror jeg.

Eier ikke en dråpe av det idag tror jeg.

Skrevet

:hug:

skjønner godt du er sliten, høres litt utmattende ut å måtte ta seg av barn når man er småsyk selv..

syns du er flink som står på jeg.

håper du føler deg bedre snart! :kose:

Skrevet

Takk, snille Lekis!

Skrevet

kanskje du skal lage deg litt god suppe til middag i dag, med masse hvitløk og chili i så kanskje du blir frisk! :jepp:

Skrevet

kanskje du skal lage deg litt god suppe til middag i dag, med masse hvitløk og chili i så kanskje du blir frisk! :jepp:

Det var ikke dumt!

Skal vurdere det.

Har sådd krydderplanter (kanskje litt seint men pytt...), vasket kjøkkengulvet (TRO meg det trengtes!), bygget lego med TheaM og lurer nå på og lage litt mat.

*sulten*

Gjest Livia
Skrevet

Jeg tror jeg har vært for mye i boken din MarianneE..

:forkjola:

Suppe ja, mmm!

Håper du snart føles deg bedre,

:klem: på deg!

Skrevet

Jeg tror jeg har vært for mye i boken din MarianneE..

:forkjola:

Suppe ja, mmm!

Håper du snart føles deg bedre,

:klem: på deg!

Spør du meg, er det vel ikke noe bedre sted og bli smitta enn i boka mi. :fnise:

Håper du er bra snart!!

Føler meg bedre idag, tror jeg.

Tett i bihuler osv men er så så sliten i kroppen som jeg har vært.

Har kanskje noe med og gjøre at vi har bare vært inne og hjemme idag?

Observante lesere fikk kanskje med seg at Andrè skulle ta med seg jentungen på fotballkamp idag?

Vel, han er nå på stadion og ser fotball, TheaM og jeg sitter på kjøkkenet hjemme.

Er jeg sur? Gjett'a.... :kjefte:

Føler jeg dårlig samvittighet fordi jeg er litt sur for at jentungen er hjemme? Gjett'a.... :sjenert:

Ellers lite og meddele herfra....

Skrevet

Hvorfor tok han ho ikke med seg likevel? Skjønner godt at du er litt sur jeg! :Nikke:

Skrevet

Hvorfor tok han ho ikke med seg likevel? Skjønner godt at du er litt sur jeg! :Nikke:

Fordi det ikke ble noe utdrikkingslag planlegging, så da ble han hjemme istedet.

Men hva hjelper det når han bare satt forran PCen?

Duste mann!!

Skrevet

Håper dere får en fin 17.mai-feiring i morgen. :)

Gjest ~Milla~
Skrevet

Han kunne vel tatt med TheaM, for hennes skyld vel! :nei:

Skrevet

Han kunne vel tatt med TheaM, for hennes skyld vel! :nei:

Nå viste det seg i etterkant at det var vist like greit at hun ikke ble med, men allikevel...

:nei:

Hadde besøk under soverommsvinduet i natt, vel og merke i naboens hage.

To grevlinger sloss i noe parringslek.

Helvete for et leven de holdt!

Men artig og se så ville dyr så nært!

Stod og så på sloss og jaget hverandre i borti 10 min før de forsvant.

:hoppe: :hoppe:

HURRRRRAAAAAAAAAAAA FOR 17.MAI!!!!!!

Skrevet

Så moro å se noe sånt, det er det ikke alle som får oppleve.

Ha en riktig fin 17.mai!!! :flagg:

Skrevet

Er hjemom en liten time før vi suser ut til min søster og spiser lasagne.

Har hatt en kjempe koselig 17.mai til nå.

:)

Gjest MissBella
Skrevet

Ønsker deg og dine en kjempefin 17 mai feiring!!

Hurra for :flagg: !!!

Skrevet

Håper dere har en videre flotters 17.mai!!! :klem:

Skrevet

Håper dere har hattt en flott 17. mai! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...