Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo:

Fridag!!

Skrevet

Er så tiltaksløs idag at det burde vært straffbart!!

Hadde vært digg og bare ligget på sofaen, men det er liksom lite som blir gjort da.

Men.... ah.... sofakos!! :hjerte:

Skrevet

Kanskje kroppen din prøver å si deg at den trenger å hvile litt.

Skrevet

eller kanskje den bare sier at jeg er lat?

Tror heller det... :sjenert:

Gjest Livia
Skrevet

Men sofakos som er så deilig da! Jeg synes du kan unne deg det jeg! :tommelopp:

Skrevet

Nei, det sier den absolutt ikke. For du er ikke lat. Og nå sier jeg også at du trenger å slappe av. Og du må høre på meg. Ellers blir jeg sur. :fnise:

Skrevet

*Lystrer StoreMy*

:fnise:

Skrevet

Jeg synes også du fortjener å slappe av!! :jepp:

Skrevet

Gratulerer så mye med jobbtilbud!:5:

Og er det ikke godt å slappe av litt? :nigo:

Skrevet

Klart det er godt og slappe av, men nåe det trengs at man reiser seg fra sofaen og gjør en insats på det huslige planet...

Da funker det dårlig og være tiltakslyst som idag.

Vi skal ha barnselskap til helga for TheaM.

Det er kommet to avbud, og fire bekreftelser.

To av de som kommer er søsterG sine to engler, dvs at det kommer to utenom bare.

Vet de to som har meldt avbud har gode grunner, men æsj.... det er litt kjedelig!

Men jøss, da.... 4 kommer, 2 kommer ikke.

Hvorfor ikke være glad for de fire som kommer istedet for de to som ikke gjør det?

Skrevet

At to stykker melder avbud er jo ikke så veldig ille, egentlig. Er svært sjeldent alle kan. Selskapet blir nok vellykket uansett :jepp:

Er jo aldri morsomt med folk som melder avbud, selv om de har gode grunner. Her kom ikke svigermor i pluttens 1-årsdag fordi hun ville på hyttetur. Vi tok til og med og flyttet det til en dag som passet dårligere for oss, men hyttetur kunne ikke utsettes noen timer en gang til fordel for eneste barnebarnets bursdag :sukk:

Skrevet

Gratulerer med tilbud om fast jobb!! :roser:

Skrevet

At to stykker melder avbud er jo ikke så veldig ille, egentlig. Er svært sjeldent alle kan. Selskapet blir nok vellykket uansett :jepp:

Er jo aldri morsomt med folk som melder avbud, selv om de har gode grunner. Her kom ikke svigermor i pluttens 1-årsdag fordi hun ville på hyttetur. Vi tok til og med og flyttet det til en dag som passet dårligere for oss, men hyttetur kunne ikke utsettes noen timer en gang til fordel for eneste barnebarnets bursdag :sukk:

:vinke:

Det er vel kjipt fordi de to som ar meldt avbud er venninneS og venninneC, to av dem jeg virkelig håpet skulle komme.

Nok om det...

I en uke nå har TheaM hostet.

Hun har en stygg tørrhoste, og nå sitter både Andrè og jeg med sår hals.

Ekkelt, når man føler man har en tennisball i halsen.

Godt jeg skal jobbe idag, så fri i en uke.

Fredag er det planleggingsdag i bhg og da måtte en av oss ta fri; Da ble det meg, gitt! :glare:

I ettermiddag reiser Andre avgårde med sin bror til Norsjø Campign. Han skal hjelpe svogerS med og sette opp fortelt på campignvogn ++

Og siden det kan bli seint skal de overnatte, så han kommer da ikke hjem før utpå dagen/ettermiddagen i morra.

Så da blir det bare TheaM og jeg hjemme. :)

I kveld kommer søsterG og broder'n en tur, for vi skal fordele innholdet i de 4 pappeskene og søppelsekken mamma hadde med da hun kom.

De står nå fremdeles i stua og tar opp plass og min irritasjon :sjenert:

Føler det ikke nytter og rydde eller noe så lenge de står der.

Godt de forsvinner i kveld. :tommel:

For at det skal bli litt fortgang i sakene (eskene?) har jeg lokket med kveldsmat til de kommer.

Brød-og skinkeform. Oppskriften ligger i Matboksen.

Ladies; Enjoy the day!!

Skrevet

Ønsker deg også en god dag! :klem:

Skrevet

:hoppe: :hoppe:

Takket idag JA!! til fast jobb.

Ser tom ut som at jeg går fra 3 til 4 dager og.

:dåne:

Skrevet

:hoppe: :hoppe:

Takket idag JA!! til fast jobb.

Ser tom ut som at jeg går fra 3 til 4 dager og.

:dåne:

Gratulerer med fast jobb! :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...