Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:klø:

Friskt barn?

kan virke sånn....

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Milla~
Skrevet

Julestake og juletre i mai? Hmmm.. vil vel si at det er litt vel lenge å beholde pynten :skratte:

Skrevet

Venter på mamma.

Hun regnet med og være her kl 12, men litt forsinkelse ble det ja.

Kjedelig og gå slik og vente på folk.

:sukk:

Også har jeg boller i ovnen og det lukter så gooooodt!!

Skrevet

Jeg regner med det er snakk om et plasttre! :hoho:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Ahh jeg haaaater å gå å vente... særlig når man for eks skal få pakke på døren av posten, joda kommer mellom 17 og 21. Hvis du setter deg og spiser middag kan du være sikker på de står og ringer på, hvis man går ut med hunden bare rett utenfor noen minutter kan du være sikker på at de kommer, eller så er det her gjerne 21.05 :gjeiper:

Skrevet

Boller er kjempegodt! :sikle:

God helg! :klem:

Skrevet

:bursdag: Gratulerer med dagen til TheaM litt på forskudd. Jeg tror ikke jeg rekker innom i løpet av helga, så er jeg helt sikker på at jeg husker å gratulere!

Tenk, nå har du hatt den nydelige jenta di i snart 3 år! :hjerte:

Skrevet (endret)

:ler: juletre i mai...har en nabo som lar lysene på treet ute stå på til påske...men dette tar kaka :ler: kanskje de er ekstra tidlig ute i år :fnise:

Håper du får en fin helg :klem:

Endret av kospia
Skrevet

Gratulerer med dagen til TheaM! :bursdag:

Jeg setter pris på din diskresjon, forresten :blomst: Ikke at det er så hemmelig i dette tilfellet, men sånn alikevel var det fint at du tenkte på det :)

Skrevet

Nå hadde det vært kjekt og multi-sitere!!

Juliane

Herregud, ja, HELDIGVIS var det snakk om et plastjuletre.

Hadde det vært en brun kvist fra i fjor som stod der hadde det kanskje vært på tide og ringe en lege eller noe... :fnise:

-milla-

I know!

Jeg er sånn som ikke tør og gå på do en gang, for hva om det ringer på og der sitter jeg lissom? :sjenert:

livia

Boller er godt det!

Selv disse som kom fra fryseren.

Kjekt og ha slikt i frysa sånn in case man får besøk.

mia83

God helg til deg og.

Har skjønt det slik at du skal kose deg til helga. :fnise:

Aricept

Så utrolig koselig at du husket på bursdagen!

Du er nå søt, da! :)

kospia

Asså... nå har vi riktignok noen lys hengende ute over inngangen, men de fungerer som både julepynt og som du-verden-så-kjekt-det-var-med-disse-lysene-nå-som-solen-er-på-vei-ned-og-vi-sitter-ute-enda-lys.

androide

Anytime!

Skal skrive tilbake, men brevet ditt kom her om dagen så det ligger nederst i bunken av brev og besvare.

Men rykker stadig frem i køen. :ler:

Å herreguuuuuuud!!!

Mamma kom igår!

14.30 kom de.

Veldig koselig, men hun hadde med 4 store pappesker og en søppelsekk med gamle leker, bamser, bøker osv som jeg delte med mine to søsken da vi var barn.

Alt dette står nå i stua.

Jippi. :ironi:

Aner ikke hvor jeg skal sette det fram til mine søsken og jeg får delt det mellom oss.

Men, Barbie bilen som søsterG og jeg fikk sammen... den SKAL jeg ha!

Gleder meg til og gå igjennom all Barbien! :hoppe:

Romantikk i heimen igår, ja!

Taco=sovemedisin!

Hjelpes å trøtte vi ble av den tacoen vi koste oss med da ungen var i seng igår kveld! 21.30 var klokka og vi strevde med og holde øynene oppe.

Og da er det typisk at man må legge på sengetøy før man legger seg.

Det ble gjort, kikka litt på Senkveld og var ikke i seng før klokka var 23.30, og så SÅ våken da klokka var 4.15!

:kjefte:

Jeg TRENGER og sove, har vært lite søvn denne uka, og det blir så slitsomt.

I tillegg skal vi i 30årslag i kveld. Det blir hageselskap som begynner kl 17, så jeg lurer på om det er veldig ufint og stikke av i 22-tida....

Noe sier meg at det blir en lang dag i morra med to bursdager da og. *puh*

Egentlig har vi en halv-avtale om en skautur idag med mamma, søsterG og alle sammen, men jeg tror vi dropper det.

Siden TheaM ikke var i form igår (hun hadde litt feber utover dagen, men det gav seg) vet jeg ikke om jeg gidder og trigge henne med en lengere tur i skogen, det er kjedelig om hun blir dårlig igjen med tanke på morradagen.

Tror det heller blir og innom et hagesenter, kjøpe noen planter for og sette ned ute så det er fint til moradagen.

Og jeg må bake kake.

Vi har bedt folk hit til kl 17, men skal i bursdag hos min søster først; lille V blir 2 år på mandag.

Tror jeg legger meg igjen og håper på og få sove litt til...

:natta:

Skrevet

:bursdag::bursdag:

THEA MARTINE 3 ÅR IDAG

Gjest Catwoman
Skrevet

Gratulerer med dagen til TheaM :)

Håper bursdagsfeiringen hennes blir kjempefin :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen til TheaM!!! Håper det blir en flott dag og en fin feiring!!!

Kos dere masse!!!!

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med 3-års dagen til TheaM!!!

Skrevet
:bursdag: Gratulerer med dagen til Thea Martine :bursdag::gave:
Skrevet

Gratulerer med dagen til verdens søteste treåring! :blåse:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...