Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er da ikke X-KGer lenger!

Og :klaske: av din svigerinneK... JESUS KVINNFOLK, SKJERPINGS! Jada, jeg husker ponnien fortsatt... :fnise:

Kjøpte ikke du en lekker rød paljettsak for litt siden da? :lur:

Nei... hun er vel egentlig ikke det, men trodde ikke hun var så åpen om og være ny bruker.

Og den røde paljettsaken har jeg vurdert og kle på meg, ja.

Da blir jeg fiiiin!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andre henter i barnehagen idag, jeg skal lage middag nå.

Poteter, gulrøtter og som det står på pakken: Fråsbakad fisk.

Glutenfri panert fisk :nigo:

Skrevet

ser fotball; Rosenborg-Stabæk.

Gjett hvem jeg holder med... :nigo:

Pokker så hjemlengsel jeg får av og høre livet på stadion.

Jeg bodde som barn 15 minutters gange fra stadion, og... sukk....

:sukk:

TheaM og jeg har rørt sammen en Toropose med lyse muffinser som vi har kost oss med alle sammen.

Ungen er blitt griseforkjølt og vært litt sutrete, men hun har endelig gjort litt buisniss på do!

TheaM stod på kjøkkenet og begynte og spenne seg litt så jeg skjønte at her kommer det i bleia, s jeg dro henne inn på badet og fikk på barnesetet og satte henne oppå.

Der satt hun lenge og vel og tilslutt måtte hun jaggu tørkes bak.

Etterpå fikk hun klistre to klistermerker på et ark på veggen hun klistrer et merke på de gangene hun går på do- uavhengig av resultatet.

Jeg har bestemt at uke 22 er uka hun skal slutte med bleier!

:jepp:

Skrevet

Tror du ikke hun svigerinna di bare skulle prøve å være morsom? Det var sikkert ikke ment bokstavelig. Jeg kunne godt ha funnet på å si noe sånt jeg også. :sjenert:

:klem:

Skrevet

Tror du ikke hun svigerinna di bare skulle prøve å være morsom? Det var sikkert ikke ment bokstavelig. Jeg kunne godt ha funnet på å si noe sånt jeg også. :sjenert:

:klem:

TRO MEG hun mener det!!

O herlige lønningsdag!

Det har vært litt skrantent med penger i de to siste ukene, så idag var det deilig med lønn til Andre!

Hadde en plan om bare en tur på Meny, men på ICAMaxi her de "2 for 1" salg så jeg må innom en tur der.

Også har NameIt åpnet på kjøpesenteret og har salg... :dåne:

Uff... det høres ut som om jeg skal til byen for og shoppe voldsomt, men jeg har planer om og gjøre det hele ganske kjapt og ikke bruke så mye tid i byen.

(Hørt den før? :fnise: )

KafèK i kveld med venninneA.

Gleder meg!

Skrevet

Møtte en bekjent av meg igår.

Hun venter barn nr 2 etter at hun og mannen har vært igjennom flere runder med prøverør.

Hun er 4 mnd på vei, og det er bare så koselig!

Når man har utfordringer med slikt er det jo ekstra koselig når det går bra!

Skrevet
:vinke: Kos deg på shopping og kafe! :klem:
Skrevet

Egentlig skulle jeg spørre om hva NameIt var, men så googlet jeg det. Så nå vet jeg det. Og nå vet du også at jeg vet det. Heldig.

:fnise:

Skrevet (endret)

Egentlig skulle jeg spørre om hva NameIt var, men så googlet jeg det. Så nå vet jeg det. Og nå vet du også at jeg vet det. Heldig.

:fnise:

:ler:

Tro meg... Jeg vet og hva Name-it er nå.

Det var salg der gitt.

Kjøpte to velourkjoler med lang erm og hette.

En lilla og en rosa.

Også kjøpte jeg 5 langermete bodyer og tilsammen ble alt dette; 300kr

Kjente jeg ble nesten svimmel av lykke. :fnise: Særlig fordi bare kjolene egentlig kosta 199,- stk.

Handel på ICAMxi skal vi ikke snakke om.

626kr er mye penger (men det var og 150 for et kontantkort, ogselv-plukk-salatbar.

Men allikevel.... :sjenert:

Søndag blir TheaM 3 år, så jeg har og hentet bursdagsgave fra bestevenninneC (har ristet på den. Lego?)

Og kjolene jeg kjøpte idag blir og bursdagsgave (da føles det bedre og bruke penger på salg :fnise: )

Men, den egentlige bursdagsgaven blir denne som vi skal kjøpe om en månedstid.

Det vises ikke, men det er tavle for kritt bak.

Endret av MarianneE
Gjest Livia
Skrevet

Selvplukk salatbarer er helt svimlende dyrt :dåne:

Skrevet

Selvplukk salatbarer er helt svimlende dyrt :dåne:

Jeg vet!!

Men var sulten, og med glutenallergi kan man ikke bare trykke i seg noe. Også en push for og spise sunt.

Skrevet

Gratulerer med 3-årsdagen til TheaM hvis jeg ikke rekker innom igjen! Fint med en gave der man kan være litt kreativ, det er så mye trykke-på-en-knapp-leker til unger nå for tiden (ja, jeg er gammel).

Skrevet

Apropos selvplukk-salatbar.. Her om dagen så jeg ei dame som forsynte seg av fetaosten, stappa fingrene i munnen, og så forsynte seg igjen.. :spy: Og så gikk hun bort til grønnsaksdisken og begynte å klasse på alt hun fant av frukt og grønt.. Grøss! Vi kjøpte ikke noen grønnsaker i den butikken den dagen, for å si det sånn.. Altså, en dame i sin beste alder gjør da ikke sånt?! :kjefte:

Grattis med kupp på Name-it! :hoppe:

Gjest Livia
Skrevet

UH kjempe ekkelt Mazilla! :spy: Skjønner godt dere hoppet over grønnsaker der..

Men salat er fantastisk godt, så en gang i blant så bruker jeg opp lønnen min på det.. :fnise:

Skrevet

Salat er veldig godt ja! :sikle: Vi har salatbar på jobb også. Elsker det!

Skrevet

har veldig forkjølt barn som blir hjemme fra bhg idag.

mamma kommer på besøk i helga og det skal feires tre bursdager.

jeg får se om jeg kommer innom i helga.

Skrevet

:kjefte:

Så sitter jeg her da.

Med en unge som har vondt i halsen og spydd det hun har fått av drikke.

(men har hun spydd fordi hun er spy-sjuk, eller fordi hun har rett og slett hostet og spydd slim som har kommet opp?)

Hun har ikke feber, og god matlyst siden hun har spist to skiver til frokost. (mot normalt en halv...)

Men allikevell... :sukk:

Det passer dårlig, det kunne rett og slett ikke passet dårligere!

*Mamma kommer i helga

*Helgehandel i dag

*Bursdagen hennes på søndag

*vi skal i 30årslag i morra

*skogstur i morra formiddag

*Feire lilleV sin 2årsdag på søndag

*feire TheaM på søndagsettermiddag.

:sukk:

Skrevet

:ler:

Da venninneA og jeg gikk fra byen igår etter og vært på cafè gikk vi forbi et hus. Jeg la kjapt merke til adventstaken som stod i vinduet, og i det jeg skulle vise venninneA den så vi og at det stod et pyntet juletre i stua.

:dåne: :dåne: :dåne:

Vi lo så vi grein.

Går DET ann, eller?

Skrevet

Da går det fort å pynte til jul, vet du.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...