Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kaffe mocca er kjempegodt! :sikle:

Ja, og den på Stockfleth's.... tykk og fyldig sjokoladesmak...

Ble en kopp før jeg gikk hjem, ja.

Skummelt med den jobben min asså.

Går forbi et kjøpesenter og to gater på nedsiden av bussholdeplassen ligger kjøpesenter nr 2, Stockfleth's og nede ved brygga Tullis.

Å... dette innebærer STOR selvkontroll.

:dåne:

Det er nå forresten snakk om fast ansettelse av meg om hun jeg vikarierer for ikke kommer tilbake.

Yeah!!!!!

Foreldremøte i barnehagen i kveld.

Pappa kommer hit og skal være hos TheaM så lenge.

Foreldremøte kan også staves: F-U-C-K-I-N-G-B-O-R-R-I-N-G!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Foreldremøte i barnehagen i kveld.

Pappa kommer hit og skal være hos TheaM så lenge.

Foreldremøte kan også staves: F-U-C-K-I-N-G-B-O-R-R-I-N-G!

Så stas med mulig fast jobb da :nigo:

Spennende å se en foreldres syn på foreldremøte. Jeg er pedleder i barnehage,og håper ikke alle ser sånn på det :sjenert:

men tar de opp det samme gang på gang,praktiske opplysninger som dere har fått skriftelig og sånne ting,derfor det er kjedelig? Ble litt nysgjerrig her nå merker jeg,for foreldremøtene er jo til for dere foreldrene,ikke vi som jobber i bhg..

Vi har begynt å ha temaer som vi snakker litt om,foreldrene får komme med sine synspunkter og erfaringer og det blir spennende diskusjoner på foreldremøtene. vi har erfart at dette engasjerer foreldrene og flere møter opp.

Endret av *dream*
Skrevet

Jeg kom ikke inn på KG i går :kjefte:

Skrevet

Jeg synes også slike møter er kjedelige..

Skrevet

Så stas med mulig fast jobb da :nigo:

Spennende å se en foreldres syn på foreldremøte. Jeg er pedleder i barnehage,og håper ikke alle ser sånn på det :sjenert:

men tar de opp det samme gang på gang,praktiske opplysninger som dere har fått skriftelig og sånne ting,derfor det er kjedelig? Ble litt nysgjerrig her nå merker jeg,for foreldremøtene er jo til for dere foreldrene,ikke vi som jobber i bhg..

Vi har begynt å ha temaer som vi snakker litt om,foreldrene får komme med sine synspunkter og erfaringer og det blir spennende diskusjoner på foreldremøtene. vi har erfart at dette engasjerer foreldrene og flere møter opp.

Foreldremøtet igår ar ganske interessant.

Det ble tatt opp resultatet av en brukerundersøkelse, den ble gått igjennom.

Tok opp b.la om åpningstida skal endres (forlenges), bemanning, hvorfor ting er slik og sånn osv.

Så de to timene gikk igrunn ganske kjapt.

:)

Andrè var med Bea hos dyrlegen igår for en sjekk av det opererte beinet. Hvis ikke dyrlegen mente at operasjonen var velykket måtte vi avlive, men *puh* dyrlegen mente at resultatet av operasjonen var over all forventning.

Så nå skal det bare heles og leddvæska komme tilbake så er pus så god som ny!

:strix: :strix:

Har fri idag, og godt er det.

Vanligvis er jeg vant til og ha hele dagen på og gjøre ting hjemme.

Med jobb har jeg jo naturlig ikke det, og jeg har ikke vært flink til og brette opp ermene på ettermiddagen.

Det vises. :sjenert:

Ikke at jeg har hele dagen idag heller, skal på JonasB kl 12 med venninneV og svigerinneK. :kaffekopp:

Tror det kan bli koselig, litt spent på om K får ut "fangarmene" sine på venninneV.

Jeg tror det er en liten test?

Samma faen det.

:sol:

Skrevet

MÅ bare gjengi en stjernekommentar fra svigerinneK på søndag da vi alle var hos SA og grilla:

På jentekvelder framover synes ikke jeg det skal serveres noe, for jeg har en brudekjole jeg skal inn i i August, og dere har og kjoler dere skal inn i til mitt bryllup

Den siste der var bare suveren....

:ironi:

Skrevet

Denne K tar virkelig kaka synes jeg.

Skrevet

Ja...og kake er vel rette ordet i dette tilfellet.

:fnise:

Skrevet

Hun virker bare utrolig merkelig.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Fy søren for en kommentar :dåne:

Er det virkelig mulig for folk/noen å si noe sånt....!?

Jajja, jeg blir ikke overrasket, utrolig mye rare folk på denne kloden :sjenert:

Skrevet

Hun høres unektelig litt merkelig ut ja.. huff..

Så bra at det ser ut til å gå bra med pus!! Nå ble jeg glad! :strix:

Ønsker deg en god dag videre MarianneE :klem:

Skrevet

Haha. Jeg kunne funnet på å si sånne ting. Men jeg hadde ikke kunne funnet på å mene det.

Skrevet

Snikleser står frem.. :sjenert:

Givende å lese om hverdagen din :)

Gjest Livia
Skrevet

Oj, for en flott kommentar.. Kan ikke hun bare la være å spise, og la andre passe på seg selv? :ler:

Skrevet

MÅ bare gjengi en stjernekommentar fra svigerinneK på søndag da vi alle var hos SA og grilla:

På jentekvelder framover synes ikke jeg det skal serveres noe, for jeg har en brudekjole jeg skal inn i i August, og dere har og kjoler dere skal inn i til mitt bryllup

Den siste der var bare suveren....

Imponerende utsagn! Særlig hvis hun faktisk mente det også :dåne: Det får da virkelig være opp til hver enkelt hva de vil servere og spise.

Skrevet

Herregud hun svigerinnen din altså! :dåne:

Skulle forresten hilse til deg fra mamma.

Skrevet
:sprettoy: men i alle...?
Skrevet

"ehh asså, HALLOoo, jeg skal jo gifte meg og da stopper jo alle andre sin verden og, selvsagt"

Skrevet

:ler:

Skjønner dere ble like imponert som det jeg ble.

Jeg måtte jo bare le litt, jeg mener.... vi har jentekveld en kveld i måneden og det er jo ingen som tvinger noe i noen!

*oppgitt*

Var på JonasB med svigerinneK og venninneV og vi kom inn på bryllupsprat. K forteller da at hun skal finne kjole til forloverene sine (ja, hun skal ha to) for i hennes bryllup får ingen gå kledd i hva som helst.

:roll:

Har ikke tenkt på det tidligere... men hva skal jeg ha på meg?

Kan jo tydelig ikke komme i noe jeg alt har :fnise:

Fantastiske greier det der....

:roll:

Da jeg kom hjem lå det to brev i postkassa til meg.

Et fra Tyskland og et fra en x-Kger som liker frosker og som nå bor i USA.

Tipper noen av dere vet hvem det er. :tommel:

Skrevet

Hun er da ikke X-KGer lenger!

Og :klaske: av din svigerinneK... JESUS KVINNFOLK, SKJERPINGS! Jada, jeg husker ponnien fortsatt... :fnise:

Kjøpte ikke du en lekker rød paljettsak for litt siden da? :lur:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...