MarianneE Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #9741 Skrevet 1. mai 2010 Gratulerer så mye med jobb en dag til! Kos deg med cosmopolitan, det er favoritt-cocktailen min. Så kjekt at den fins å få kjøpt ferdig blanda! Jeg synes du er ærlig, morsom, snill, kul og herlig. Føler at du alltid sier akkurat det du mener og føler. Du er en som man kan stole på! Du er kjempeflink til å lage mat, og har inspirert meg mange ganger. Også er du praktisk og kreativ! Dessuten er du flink til å glede deg over de små positive tingene i hverdagen, som det tross alt fins flest av. :: Så fint sagt av deg. Skal printe dem ut alle de fine tingene dere sider.
MarianneE Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #9742 Skrevet 2. mai 2010 Fraværende i helga. I'm enoying life!!
LekeHusmor Skrevet 2. mai 2010 #9743 Skrevet 2. mai 2010 så bra! du er så tidlig oppe! guriland altså
Gjest MissBella Skrevet 2. mai 2010 #9744 Skrevet 2. mai 2010 Fraværende i helga. I'm enoying life!! Nyt det!! God helg!!
loffen Skrevet 2. mai 2010 #9745 Skrevet 2. mai 2010 Veldig stille her i helga, så du er vel ikke den eneste som har et liv.
MarianneE Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #9747 Skrevet 3. mai 2010 Har satt meg med KG mot bedre viten nå. Var på grilling hos VenninneSA igår. Eller.... venninneSA og samboeren er vel mer riktig. Der var da oss, søsterG med familien og svogerS med svigerinneK og aaaalle barna, 7 til sammen. Det var jo koselig, men jeg og søsterG pratet om det etterpå og... DET VAR DA SVÆRT SÅ VOLDSOMT BESTEVENNER K OG SA ER BLITT DA!!! Men, som Andrè sa i bilen på vei til pappa etterpå, at K er VELDIG vennlig og overstrømmende mot nye mennesker, og det er slik hun får venner og folk interessert i seg. SA vil nok se det, men jeg trodde bare hun var klar over det fra før av... NOK OM DET!! Jobbe igjen idag. Tenkte og reise opp litt tidligere og lage pastasalat til lunchen som et tillegg til det vanlige. Jeg har veldig frie hender der, bestille det jeg vil, lage det jeg vil... og det synes jeg er veldig all-right. Men det er et knøttlite kjøkken så det er ikke noen kulinariske muligheter akkurat. Ellers har det vært en fin helg, sol, kald vind. Har sett 1. mai toget og nok en gang skjønt at har man gått i korps og lært og gå i takt... Ja, da sitter det i beina! Ha en super dag, jenter!
mia83 Skrevet 3. mai 2010 #9748 Skrevet 3. mai 2010 Håper du koser deg masse på jobb! Jeg har fri i dag. Fikk tilbud om å jobbe kveldsvakt i kveld, men da jeg opplyste om at det kom til å utløse overtid, så var det ikke fullt så interessant å tilby meg vakta likevel..
lilljan Skrevet 3. mai 2010 #9750 Skrevet 3. mai 2010 Ett godt teggn på en god helg er når man ikke har tid til kg kos deg på jobben i dag. Høres ut som noe som passer deg midt i blinken!
MarianneE Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #9751 Skrevet 3. mai 2010 Stooor suksess med pastasalaten på jobb idag! Fikk masse skryt og det var koselig På 6 uker nå har jeg fått meg 15 brevvenner så idag var en av dagene hvor det lå brev i posten. KOselig! 16.30 skal jeg ta med TheaM på turninga. Bare håper hun ikke tar den helt ut slik som sist gang. Det ble litt slitsomt og løpe etter henne i en time. Slappe av med Nescafè Double Chocka Mocca og et brev fra Danmark fram til jeg skal hente i barnehagen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2010 #9752 Skrevet 3. mai 2010 Så artig med brevvenner... husker jeg hadde brevvenner da jeg gikk på barneskolen, gode minner
Mazilla Skrevet 3. mai 2010 #9753 Skrevet 3. mai 2010 15 brevvenner?? :dåne: Hvordan klarer du å holde oversikt over alle de? Og ikke minst - finne tid til å svare hele gjengen? Koselig greie da, forsåvidt!
Kara W Skrevet 3. mai 2010 #9755 Skrevet 3. mai 2010 Så koselig med brevvenner Skulle gjerne hatt et par selv, men jeg er ikke noe flink til å skrive brev, så det er nok ikke så lurt. Og koselig at pastasalaten ble tatt godt imot. En koselig kantine er viktig for trivsel på jobben. Synes du er flink!
loffen Skrevet 3. mai 2010 #9756 Skrevet 3. mai 2010 Pastasalat er kjempegodt! Ikke rart du ble populær.
loffen Skrevet 3. mai 2010 #9757 Skrevet 3. mai 2010 Og ja, 15 brevvenner! :dåne: Jeg hadde ikke greid en engang.
MarianneE Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #9758 Skrevet 4. mai 2010 Hva skjedde med KG igår? Flere som ikke kom inn? Pasta- og skinkesalat er godt ja, det var koselig at det ble tatt veldig godt i mot. Men jeg tror kanskje ikke jeg ville kalt det kantine, kjøkkenet er mindre enn vårt (som er lite) og består av kjøleskap, komfyr, vask og kjøkkenbenk. Såklart oppvaskmaskin og kaffetrakter og slikt også da. Hadde med TheaM på turninga igår. Forrige gang løp hun bare, nå var hun slik som er typisk for henne; Usikker, skvetten, stiv som en stokk når barna skulle utføre en dans, tilbaketrukken, ville bare observere... Alt det som bhg og PPT og vi ser med en bekymret rynke i panna. Nok om det... Egentlig fri idag, men skal jobbe allikevel, for alle skal på studietur fra i morra avog da vil det jo ikke være noen og lage lunch for fra onsdagen av. Vurderer sterkt og stikke rett på Stockfleths etter jobb. Kaffe Moccaen der er himmelsk!
Fremhevede innlegg