Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj da! Passa vel forholdsvis dårlig akkurat nå.. :sukk: Sure penger, men som du sier - litt til pass for deg også! ;)

(Må tross alt si sånt siden jeg er gift med en trafikklærer og blir en smule påvirka av hans holdninger til trafikksikkerhet.. :sjenert: )

Kos deg med sheridans! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest MissBella
Skrevet

Husker ikke hvor lenge jeg har "kjent" deg men.. Har et godt inntrykk av deg. Du virker som en veldig hyggelig og oppgående jente. Liker det! Enkelt å snakke med deg.

Ikke mye men.. Trøtt.. *natta*

Skrevet (endret)

Først av alt...

StoreMy

Jeg lot Andrè lese hva dere alle mener om meg ( :rose: ) men innlegget ditt traff.

Andrè lurte på om du eegentlig er søstra mi, for det der var en NØYAKTIG beskrivelse av meg.

Jeg føler ofte at jeg viser fram solskinnssiden av meg, men etter og lest hva dere skriver om meg er det tydelig at jeg ikke gjør det allikevel.

Ærlig... Tja, hva har jeg igrunn igjen for og lyve?

Ingenting.

Opp og nedturer er en del av livet mitt med mann og barn og da er det naturlig for meg og skrive om det.

Ordene deres har gjort meg utrolig glad, jeg skal printe det ut og henge de opp slik at jeg kan se på dem dager hvor jeg trenger det.

Setter utrolig pris på det- og på dere!

:blomst:

Endret av MarianneE
Skrevet

Å helvete som tida plutselig gikk!

Må gå til jobb snart.

:opplyser:

Jeg har funnet ut at når man sitter på KG går tida dobbelt så fort.

Skrevet

Tiden flyr her inne ja.. Kos deg på jobb og god helg til deg! :klemmer:

Skrevet

Min oppfatning av deg er at du er hyggelig og morsom, veldig kreativ, du er utrolig flink til å finne på ting med datteren din og jeg liker at du er så ærlig og rett fram. Du legger ikke skjul på de sidene av deg som ikke er fantastiske, og det gjør at man skjønner at hey, du er faktisk et menneske du også, og ikke alltid super-woman sånn man av og til kan få litt følelsen av fordi du virker så flink og effektiv. Det siste var ment positivt altså! :)

God helg!

Skrevet

Min oppfatning av deg er at du er hyggelig og morsom, veldig kreativ, du er utrolig flink til å finne på ting med datteren din og jeg liker at du er så ærlig og rett fram. Du legger ikke skjul på de sidene av deg som ikke er fantastiske, og det gjør at man skjønner at hey, du er faktisk et menneske du også, og ikke alltid super-woman sånn man av og til kan få litt følelsen av fordi du virker så flink og effektiv. Det siste var ment positivt altså! :)

God helg!

Nå er det jo egentlig super-woman jeg vil være da. :ler2:

Og tro meg- tar det IKKE negativt, heck... tok det positivt, jeg!

:bond: :bond:

Har fått jobb på mandager og, jeg.

Så nå skal jeg jobbe mandag, onsdag, fredag. :nigo:

I like it!!

Har feiret med en tur innom vinmonopolet og kjøpt meg en flaske med ferdig Cosmopolitan.

Den skal smake godt i kveld!

Skrevet

Gratulerer med jobb tre dager i uken. :bolledeig:

Ellers må jeg bare få si at jeg synes du er utrolig flink med datteren din. Du er kreativ, sier ting som de er, legger ikke skjul på hva du mener, samtidig som du viser at du er sårbar. Synes du er flott jeg MarianneE.

Skrevet

Gratulerer med jobb tre dager i uka :strix:

Først av alt...

StoreMy

Jeg lot Andrè lese hva dere alle mener om meg ( :rose: ) men innlegget ditt traff.

Andrè lurte på om du eegentlig er søstra mi, for det der var en NØYAKTIG beskrivelse av meg.

Kanskje vi egentlig er det? A sister from another mother? ;)

Skrevet

Har feiret med en tur innom vinmonopolet og kjøpt meg en flaske med ferdig Cosmopolitan.

Den skal smake godt i kveld!

Haha, den prøvde jeg også en gang. Smakte godt, men det endte med at jeg måtte dra hjem når de andre dro til byen... :sjenert:

Skrevet

Jeg vil også drikke meg full!

Det hørtes utrolig fjortiss ut, men det er likevel helt sant!

Skrevet

:hoppe: så flott at du har fått jobb 3 dager i uka :bolledeig:

Klart du må feire :skaal:

Ha en super helg :hug:

Skrevet

Jeg må bare skrive under på det alle andre har sagt jeg! :klemmer:

Skrevet

Skulel gjerne sitert dere alle, men bare takker og bukker for gratulasjoner og skryt!!

:rødme:

Har endelig fått ut finger'n og lager bursdagsinvitasjoner til TheaM sin bursdag.

Som jeg har på facebookstatusen min;

scrapping birthayinvitations while enjoying a cosmopolitan

:nigo:

Skrevet

Gratulerer så mye med jobb 3 dager i uka! :hoppe:

Skrevet

ser Transporter2.

NICE....

Skrevet

Gratulerer så mye med jobb en dag til! Kos deg med cosmopolitan, det er favoritt-cocktailen min. Så kjekt at den fins å få kjøpt ferdig blanda! :hoppe:

Jeg synes du er ærlig, morsom, snill, kul og herlig. Føler at du alltid sier akkurat det du mener og føler. Du er en som man kan stole på!

Du er kjempeflink til å lage mat, og har inspirert meg mange ganger. Også er du praktisk og kreativ!

Dessuten er du flink til å glede deg over de små positive tingene i hverdagen, som det tross alt fins flest av.

:roser:

Skrevet

ser Transporter2.

NICE....

Jason Statham er nice ;)

:vinke:

Har vært på kurs, men er sterkt tilbake på KG nå :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...