Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

enig med dere.. det er kjedelig at penger skal ha så mye å si som det har!

er jo ikke til å komme vekk fra at livet hadde vært en smule enklere om man hadde ubegrensede midler :roll:

ønsker deg en fin dag :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide og komme meg ut av morgekåpa?

Normalt kommer jeg hjem nå etter og levert i bhg.

:sjenert:

Skrevet

Ha en fin dag MarianneE!

Har barnetrygden kommet? Så bra, da har vel jeg fått også. :nigo:

Skrevet

:jepp:

Du har nok det da ja.

Skrevet

Mon tro om jeg skal trekke på meg skoa og sette meg på sykkelen og tråkke en tur?

Skrevet (endret)

Jeg synes det er for kaldt til å sykle. :sukk: Det blåser sånn her. :fryser:

Tenkte kanskje dra på Rema og bruke barnetrygden. :fnise:

Endret av loffen
Skrevet

:hoho:

Vi skal på Rema og bruke den i ettermiddag.

SONG OF THE DAY

*

Også kom jeg over dette. No coment...

Skrevet

Tror det er veldig vanlig å bli "sjalu" når to gode venner blir venner med hverandre. Husker selv da besteveninnen min skulle begynne med samme hobby som meg. Hun kunne få være med meg på møter, men jeg likte ikke at hun dro dit uten meg, og ihvertfall ikke at hun dro på arrangementer som jeg ikke skulle være med på. Dette var mine venner. Dette var et sted hvor jeg for en gangs skyld var populær. Men vi pratet om det og det gikk jo bra. Klarte å innse at tankene var dumme og urealistiske, selv om de føltes vonde og veldig viktige.

Jeg stemmer for å sykkle en tur :enig: Synes det er deilig å sykkle om våren, og er missunelig på alle som kan det nå. Blir nok minimalt med sykkling på meg i år :sukk:

Skrevet

Jeg har ikke fått barnetrygden... :(

Skrevet

Skjønner hva du mener KaraW, svigerinneK har og begynt med scrapping som har vært "min" hobby.

Synes det er litt kjipt at hun og begynner med samme hobbyen og blir gode venner med mine venner.

Tror det går mest på min undervurdering av megselv sammenlignet med K.

Jeg droppet sykkelen og gikk meg en tur istedet.

Også har jeg fått dilla på knekkebrød med philadelphia ost med kiwi på.

Godt!!

Småvondt i hodet idag.

Håper det ikke utvikler seg migrene.

Det hadde passet dårlig nå.

:opplyser:

Dagens middag blir forresten kjøttboller.

De er ferdig kokte og skal blandes sammen med grønnsaker, legges i en form, ha potetmos påtoppen og toppe med ost.

Settes i ovnen til osten har smelta.

Grei mat av typen vi-tar-det-vi-har-i-kjøleskapet.

Skrevet

SPØRSMÅL TIL DU SOM LESER DETTE!

Hvilken oppfatning har du av meg?

Svar ærlig; positivt eller negativt, I can take it!

Skrevet

Mitt inntrykk av deg er utelukkende positivt. Du snakker ærlig om ting jeg kjenner meg igjen i, men ikke tør skrive om (feks det med venninnene dine/"sjalusien"), du deler både positive og negative opplevelser fra hverdagen på en måte som gjør at jeg føler jeg kjenner deg, og som ikke er pakka inn på en måte som kun gjengir de positive solskinnshistoriene, men faktisk viser at det er hverdager det er flest av her i livet.. :)

Jeg kunne fortsatt å greie ut, men jeg tror jeg må lese litt pensum istedet.. :sjenert: Uansett - du er et grepa kvinnfolk! :jepp:

Skrevet (endret)

Åh, MarianneE! Behøver du spørre?

Jeg synes du er helt fantastisk jeg! :klemmer:

Ikke bare er du en flott mamma og kone, men du er så utrolig kreativ! Jeg skulle ønske jeg og kunne scrappe, sette sammen like mange ulike måltider og bare helt enkelt kunne sette meg ned å strikke..

Og at du er helt dønn ærlig når det gjelder både positive, men også litt mer negative dager med barn, mann og livet generelt. Jeg kjenner meg også (som Mazilla), veldig igjen i mye du skriver om sjalusi og slike ting, men jeg er liksom ikke tøff nok til å innrømme det selv på den måten du gjør.

You are awesome woman! :5::klemmer:

(Edit: Noen addet masse skrivefeil i innlegget mitt, så jeg var nødt til å endre det! )

Endret av Livia
Skrevet

Du er koselig, morsom, kreativ, jordnær og ærlig. Virker som et godhjertet, varmt og klokt menneske. Feks. Og helt ærlig, har ikke oppdaget noen sider ved deg jeg ikke liker.

Skrevet

SPØRSMÅL TIL DU SOM LESER DETTE!

Hvilken oppfatning har du av meg?

Svar ærlig; positivt eller negativt, I can take it!

Tja inntrykk - du er direkte og veldig åpen om alt - godt og vondt. Det er et veldig positivt trekk syns jeg. Du er dessuten morsomt og raus med deg selv - og glad til tross for alle livet s krumspring.

Det var visst inntrykket :)

Skrevet

Jeg liker deg kjempegodt. Du er en sånn dame som jeg tror jeg hadde følt meg trygg på, en som jeg kunne søkt etter for å få en klem på dumme dager. Og jeg synes du er så flink til å gjøre husarbeid og å finne på ting med TheaM. Jeg synes dessverre ikke du er like flink til å se at du er flink. Du ser heller de to klesplaggene du ikke fikk vasket, enn de to hundre du FIKK vasket. Men nå når du har begynt å øve deg på å ta i mot ros bedrer det nok seg (dessuten tror jeg at vi alle er sånn). Synes bare at du er så utrolig bra, så jeg kunne ønske at du kunne se deg selv gjennom mine øyne. For da hadde du bli imponert over deg selv, da. :klemmer:

Skrevet

Var litt treig med og få på meg bilbeltet da vi kjørte en tur på Rema idag.

Det resulterte i min første bot.

1.500kr!

Holdt på og :dåne: men jeg *kremt* kan være litt sløv med det bilbeltet så det er igrunn tilpass for meg.

:sjenert:

Skrevet

*skjenker meg en Sheridan likør og trøstedrikker pga bota*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...