MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9662 Skrevet 27. april 2010 Har mistet en ti sider eller så, sorry Ingen fare! Tror ikke det er verdens mest spennende 10 sider allikevel. **** Var så koselig på strikkecafèn igår. Vi var bare 4 stk pluss to ansatte og fikk tømt hjertene våre for hva barn angår, matoppskrifter, hverdager, jobb+++ Innimellom ble det og strikket litt, reparert en genser, kakespising, drikking av kaffe, te og brus. Koselig kveld! TheaM har hatt 4 dager fri fra bhg nå, så det var DEILIG og levere henne nå. Etter og levert gikk jeg meg en tur på 40 min *sliten* og har handlet til jeg får besøk ca 11.30 av venninneV. Skal lage kyllingsalat, saltbakte poteter og aioli til hun kommer. Men før det skal jeg rydde, brette klær, støvsuge, henge ut klær.... Føler jeg har ikke fått løfta en finger hjemme siden torsdag.
loffen Skrevet 27. april 2010 #9663 Skrevet 27. april 2010 Oi, rakk du alt dette da? Maten høres nydelig ut, kan du fortelle meg hvordan man lager saltbakte poteter kanskje?
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9664 Skrevet 27. april 2010 saltpoteter kommer i Matboksen i løpet av ettermiddagen. Har ryddet, støvsugd og bretta klær. Nå er det kyllingslat laging. *sulten*
LekeHusmor Skrevet 27. april 2010 #9666 Skrevet 27. april 2010 saltbakte poteter er så godt! så flink du var å gå tur i dag
*Enigma* Skrevet 27. april 2010 #9667 Skrevet 27. april 2010 Jaja, du synes ikke du har gjort noe som helst siden torsdag, og jeg blir alltid like imponert over hvor mye du rekker å få gjort. :gjeiper: Godt vi har forskjellige oppfatning. Håper du får en fin dag, maten hørtes knallgod ut!
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9668 Skrevet 27. april 2010 vil bare si jeg leser og følger med hos deg selvom jeg ikke skriver så mye! Takk, det samme! Håper alt står bra til MarianneE Her er alt bare bra! Oi, rakk du alt dette da? Maten høres nydelig ut, kan du fortelle meg hvordan man lager saltbakte poteter kanskje? Oppskriften er nå lagt i Matboksen! saltbakte poteter er så godt! så flink du var å gå tur i dag Takk, følte meg super flink sjøl.... Jaja, du synes ikke du har gjort noe som helst siden torsdag, og jeg blir alltid like imponert over hvor mye du rekker å få gjort. :gjeiper: Godt vi har forskjellige oppfatning. Håper du får en fin dag, maten hørtes knallgod ut! Oooo.... SKRYT!!!!
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9669 Skrevet 27. april 2010 Får vel ta en opprydding etter besøket før jeg henter i barnehagen, vel.
Kara W Skrevet 27. april 2010 #9670 Skrevet 27. april 2010 Synd helgen ikke ble helt som planlagt. Håper dere får en god uke. Her har det gått i Cola og potetgull nesten hver kveld i det siste
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9671 Skrevet 27. april 2010 Synd helgen ikke ble helt som planlagt. Håper dere får en god uke. Her har det gått i Cola og potetgull nesten hver kveld i det siste Heldige deg.....
Store My Skrevet 27. april 2010 #9673 Skrevet 27. april 2010 Oooo.... SKRYT!!!! Flink MarianneE. Nå ble jeg stolt
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9674 Skrevet 27. april 2010 (endret) Fantastisk dag! Sol, +15 grader, jeg i bare t-skjorte, lykkelig barn på trehjulsykkel/i sandkassa/på huska. Måtte bare dagene fortsette slik! Endret 27. april 2010 av MarianneE
mia83 Skrevet 27. april 2010 #9676 Skrevet 27. april 2010 Fantastisk dag! Sol, +15 grader, jeg i bare t-skjorte, lykkelig barn på trehjulsykkel/i sandkassa/på huska. Måtte bare dagene fortsette slik! Høres herlig ut!
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9677 Skrevet 27. april 2010 Jeg har akkurat spist elgbiff til middag Det har jeg aldri spist Men elgstek derimot... YUMMY!!! Flink MarianneE. Nå ble jeg stolt Takk. (litt ekkelt, litt flaut nå...) *iler inn i matboksen* Bare pass på så du ikke snubler på veien! Kan ikke risikere at loffen får en SKIVEutglidning! Høres herlig ut! Det er jo en nydelig dag i dag! Bare så synd det er meldt +8 og i morra.... **** Andrè bader TheaM. Jeg skal lissom vaske opp. Kanskje jeg skal gå og gjøre det?
lilljan Skrevet 27. april 2010 #9678 Skrevet 27. april 2010 Herlige dagen du har hatt! Det er deilig med slike vitamininnsprøytninger
MarianneE Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9679 Skrevet 27. april 2010 Herlige dagen du har hatt! Det er deilig med slike vitamininnsprøytninger Jepp! Har et tonn med oppvask (eller... straks ferdig, da...) og skal brette halvannen maskin med tøy. Burde begynt og laget invitasjoner til TheaM sin bursdag, men orker jeg og begynne med det når klokka nærmer seg 21? Think not. Godt jeg har morrada'n!! Etterpå er det kyllingsalatrester til kveldsmat. Namme....
Fremhevede innlegg