MarianneE Skrevet 25. april 2010 Forfatter #9642 Skrevet 25. april 2010 Det kjipe, for Andrè er at det med broren er ingen overaskelse. De er VELDIG ulike som personer, Andrè er jordnær, mens broren er overfladisk. Andrè er sånn "ser tøyet reint ut så er det sikkert det" mens broren må vaske håret og stryke t-skjorter før han kan gå noen steder. Vi har en gammel bil, broren bytter bil annenhvert år, for han går så lei. Andrè er rett fram og ærlig, broren er ikke så nøye på sannheten- den tilpasses litt etter hvem han snakkr med og tro meg, vi har MANGE eksempler på det! Jeg kunne fortsatt lenge... Min kjære er da fyllesjuk idag. Han har sovet på sofaen i hele dag. Jeg har ikke vært blid, og jentungen har bare vært vanskelig. Skal snart dra på meg go'bukse og finne cola og potetgull. Blir forhåpentlig tidlig kvelden. Siden jeg sov hos svigers i natt har jeg delt seng med TheaM og det føles som om jeg knapt fikk lukket øynene. Sant og si føles det som jeg ikke har lukket øynene på en uke. Lurer på hvorfor smileyene dukker opp bare når jeg sitter på den stasjonære PCen men ikke på laptopen...
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. april 2010 #9643 Skrevet 25. april 2010 Du får ta en tidlig kveld, kanskje en ekstra time eller to på øyet hjelper
MarianneE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9645 Skrevet 26. april 2010 Å... det var bare digg og dette ned i sofaen igår. Etter middag gikk nemlig TheaM og jeg på Narvesen slik at da ungen var i seng kunne jeg vri av korken på en cola og åpne en pose med salt&pepper potetgull. Det er ikke ofte jeg kjøper salt&pepper men igår angret jeg IKKE!! Det smakte bare perfekt! Hadde t.om selskap i Mr.Fylla som da var gått fra og sove og til og være sittende i sofaen. Ikke værst... Jeg har tatt TheaM fri fra barnehagen idag. Vi skal på et intervju hos et forskningsprosjekt vi er med i, men det er ikke før 12.30 så før det tenkte jeg og ta turen i åpen barnehage der vi gikk før. Ellers en god morgen til dere alle!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. april 2010 #9646 Skrevet 26. april 2010 God morgen MarianneE Håper dagen din blir fin!
MarianneE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9647 Skrevet 26. april 2010 (endret) Takk for det, Milla! Vi har en veldig sløv morran, og det er jo bare deilig! Jentungen har spist frokost og ser Miffy. Jeg kjenner trangen til og legge meg ned på sofaen og lukke øynene litt, men Ikke idag. Må lage nister til dagens utflukt istedet. Endret 26. april 2010 av MarianneE
vidvandre Skrevet 26. april 2010 #9650 Skrevet 26. april 2010 Hei Marianne! Ha en finfin uke og en sågodsommulig mandag
Gjest Livia Skrevet 26. april 2010 #9652 Skrevet 26. april 2010 Hva hadde jeg ikke gitt for en cola nå? :dåne: Ikke skriv om sånt! Håper dere har en fin utflukt
MarianneE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9653 Skrevet 26. april 2010 Endelig inne igjen! Koselig og komme i Åpen Bhg, de ble veldig overrasket over og se oss og vi ble tatt i mot med klemmer og ansattM tørket en tåre. Godt og føle man blir satt så pris på! Vi har bestemt at TheaM skal få prøve seg på turn idag. Om ca 50 minutter skal vi tusle bort til skolen og la TheaM få prøve seg. Hun elsker hopping, klatring, balansering, stupe kråke osv så det er nok midt i blinken. Etter det er det hjemom, og jeg skal på strikke cafèen på menighetshuset kl 19. Miraklene har skjedd, skal bare strikke ferdig ene skulderremma så er det bare montering igjen på den tunikaen jeg holder på med til TheaM. På strikkecafèen skal jeg ha med sjokoladekake så det lukter goooodt her! Det ser ut til at jeg ikke kommer tilbake her før i morra!
Gjest Livia Skrevet 26. april 2010 #9655 Skrevet 26. april 2010 Så herlig!! Ha en fin kveld MarianneE
LekeHusmor Skrevet 26. april 2010 #9656 Skrevet 26. april 2010 vil bare si jeg leser og følger med hos deg selvom jeg ikke skriver så mye!
MarianneE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9657 Skrevet 26. april 2010 :dåne: Et barn sprang rundt i gymsalen so om hun gikk på speed, men alle andre hørte etter og gjorde mer eller mindre det de skulle. Gjett hvilket barn som løp vilt rundt....
MarianneE Skrevet 26. april 2010 Forfatter #9658 Skrevet 26. april 2010 Sulten. Sein middag pga turninga. Vil. Ha. Mat.NÅ!!!
Fremhevede innlegg