Gjest ~Milla~ Skrevet 21. april 2010 #9581 Skrevet 21. april 2010 Hva? Mente hun virkelig at det ikke var noe vits i å feire... herre min, klart man skal feire. Du må ikke sjokkere meg med å dele slike uttalelser MarianneE blir helt oppbragt her jeg sitter
Frigg Skrevet 21. april 2010 #9582 Skrevet 21. april 2010 Barn er da ikke så viktige de....de skjønner ingen verdens ting. Synes heller dere skulle spart de pengene og lage en heidundrende fest når svigermoren din har bursdag jeg. Hun kommer jo med så gode råd både angående dyr og barnebursdager, så det fortjener hun Klart dere skal ha barnebursdag!!!
Nótt Skrevet 21. april 2010 #9583 Skrevet 21. april 2010 Synes ikke det var særlig lurt sagt av svigermoren din. Små barn har det da veldig moro med bursdagsfeiringer de.
MarianneE Skrevet 21. april 2010 Forfatter #9585 Skrevet 21. april 2010 jotakk, fikk litt men det blir da bursdag!! Har vært på jobb idag. To ganger i uka skal jeg lage lunch (sette ut brød, pålegg o.l.) på et arkitektkontor i Skien. Rydder av og tar kjøkkenet etterpå. 250 kr gangen tjener jeg. Det er jo ikke all verden, men hun som har ansatt meg sa at jeg kunne godt jobbe mer, for hun som har de andre dagene kunne tenkt seg litt fri. Men, som hun sa, jeg måtte jo bestemme sjøl, og dessuten var det ikke all verden med penger. 250 kr pr gang høres ikke så mye ut, men er jeg der i en uke er det 1.250 i uka, 5000 i mnd. Synes det er bra, jeg mener... fra null til 5000. Passer meg ypperlig!!! Fkk også SMS idag fra ei venninne jeg ikke har sett på 2 år. Vi skal treffes i morra kveld, gleder meg!
loffen Skrevet 21. april 2010 #9586 Skrevet 21. april 2010 (endret) Var det morsomt på jobben da? Gratulerer til Andrè! Og herlighet, for et forslag fra svigermor.. Endret 21. april 2010 av loffen
MarianneE Skrevet 21. april 2010 Forfatter #9587 Skrevet 21. april 2010 Jobben var helt grei, lettjente penger synes jeg. Men veldig hyggelige folk! De takket pent for mat og var veldig blide og imøtekommende. Ble litt paff over og føle meg såpass "synlig" Vi har besøk av en venn av Andrè. Jeg har trukket meg tilbake mens gutta sitter i stua og prater bil og atter bil. Jeg sitter og hører på naboungene som leker ute i hagen. De er 6 og 8 år og leker ute til klokka er både 20/21/22, selv på skoledager! De er tyrkere, og der er vist slikt vanlig. bare så kjipt at det fører til at mitt barn står i senga si og ser ut vinduet og også vil ut og leke...
MarianneE Skrevet 21. april 2010 Forfatter #9588 Skrevet 21. april 2010 Brownies, Nescafè Double chocka mocca og et glass brus. Lovely!
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #9589 Skrevet 21. april 2010 Skjønner godt TheaM, husker når jeg var mindre, så stod man jo alltid i vinduet når man egentlig skulle sove og så på at de store barna lekte ute. Men skjønner godt det er frustrerende for deg som mamma når de er såpass små og ikke ungdom. Håper hun sovnet til slutt og at du koset deg
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9590 Skrevet 22. april 2010 Jeg skjønner henne godt jeg og, men det er fryktelig irriterende når det skjer HVER ENESTE kveld fra april til uti september. Skjønt... de er bortreiste i juli, da er de i hjemmlandet. Men når det er sagt er de utrolig hyggelige folk ellers!! (må hive på den så ingen tror jeg er en nabo-hater!) Ludviksen, altså Gustav Lorentsen, er død. Det er bare trist, trist og atter trist!! Barndomshelten min...
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9591 Skrevet 22. april 2010 Skal snart gå og levere katten vår, Bea, til dyrlegen for operasjon av bakfoten hennes. Spent på operasjonen, håper den er vellykket, det betyr at vi slipper og avlive. *krysser fingre* Etter og levert pus til dyrlegen skal jeg få ryddet og vasket her hjemme, veiledingsmøte med PPT kl 15, hente i barnehagen, hente pus, lage middag og så møte venninneV som jeg ikke har sett siden 30årsdagen min for snaaart 2 år siden. Skal da få nok og gjøre idag!
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9592 Skrevet 22. april 2010 Ble oppringt av PPT istad. Hun lurte på om vi kunne avtale en ny dag og møtes på, for om vi kom idag ville vi ikke få så god tid som hun trodde da vi avtalte dagen idag. Hvorfor avtale da? Jeg mener... er man usikker på om tida holder, la være og avtale da!! Greit gjør det at vi får litt bedre tid idag, men allikevel...
Pingting Skrevet 22. april 2010 #9593 Skrevet 22. april 2010 Lykke til med katten! Så irriterende med PPT. Virker som om noen har en litt merkelig og lite innsiktsfull måte å organisere seg selv på.
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9594 Skrevet 22. april 2010 Lykke til med katten! Så irriterende med PPT. Virker som om noen har en litt merkelig og lite innsiktsfull måte å organisere seg selv på. Ja, det er litt irriterende. Og Andrè må jo og ta seg tidligere fri fra jobb (flexitid) også må det den dagen byttes og.... Begynne husvask 10.30, kjenner jeg ikke ser så fram til det, men deilig når det er gjort!
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9595 Skrevet 22. april 2010 Så var det den husvasken da....
Nótt Skrevet 22. april 2010 #9596 Skrevet 22. april 2010 Lykke til - vil du komme og vaske her også????
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9597 Skrevet 22. april 2010 Ville ikke satset på det. Jøss... sitter jeg her enda?
Nótt Skrevet 22. april 2010 #9598 Skrevet 22. april 2010 Jeg spanderer lunsj også kan vi trilletur med vesla sammen. *lokker hardt*
MarianneE Skrevet 22. april 2010 Forfatter #9599 Skrevet 22. april 2010 (endret) Nòtt!!! Bruker du ditt eget barn som lokkemiddel? Noe så ufint! Har ryddet og støvsuget, skal bare skvette vann på gulvene så er husvasken unnagjort. Kjøkkengulvet skal få en skikkelig håndskrubb, det er linoleum på gulvet og det blit ekstra møkkete synes jeg, derfor en håndskrubb. Har tatt TheaM fri i morra for vi skal ha søsterG sin minstemann her, nieseV. Så ringte de fra Barns Sosiale Utvikling,, et forskningsprosjekt vi er med på. Lurte på om vi kunne komme på intervju b.la på mandag, og da var det fint om jeg tok med ungen. Så da blir det skikkelig langhelg på henne! Nei... det var disse gulvene som trenger og vaskes da... Tar dem sammen med Sully Erna idag. Deilige, deilige mannen!! Endret 22. april 2010 av MarianneE
loffen Skrevet 22. april 2010 #9600 Skrevet 22. april 2010 Lykke til med katten! Du har klart å bli moderert i Ludvigsen -tråden!
Fremhevede innlegg