lilljan Skrevet 19. april 2010 #9561 Skrevet 19. april 2010 (endret) Åhh det er så trist for deg om dagen. Det er merkelig hvordan disse husdyrene innvaderer oss og klarer å ta så stor plass i livene vår Endret 19. april 2010 av lilljan
*appifany* Skrevet 19. april 2010 #9562 Skrevet 19. april 2010 Tror jeg hadde brukt allverden med penger på kattene mine, jeg For det om de var 11 år. Men man vil jo at de skal ha det bra, og man må jo tenke på de og, ikke bare på oss selv. Kanskje det er bedre for katten og sovne stille inn...
MarianneE Skrevet 19. april 2010 Forfatter #9563 Skrevet 19. april 2010 MAZILLA LILLJAN FRIGG PINGTING ARICEPT MIA83 MISSBELLA LOFFEN CATWOMAN -MILLA- NÒTT APPIFANY Takk for omtanken deres. Vi har bestilt time til operasjon. Jeg skulle på en måte helst gått for avliving for kattens skyld, men Andrè mener det er verdt et forsøk, så OK... Vi gir det et forsøk.
Gjest Livia Skrevet 19. april 2010 #9564 Skrevet 19. april 2010 Skjønner dere godt jeg, man er jo glad i dyrene sine, spesielt når man har hatt dem så lenge!
mia83 Skrevet 19. april 2010 #9565 Skrevet 19. april 2010 Sender dere varme tanker og håper at alt går bra! Krysser fingrene for det! Dyrene blir jo som familiemedlemmer, så det er klart at man vil gjøre alt for dem! Tenker på dere!
Gjest MissBella Skrevet 19. april 2010 #9566 Skrevet 19. april 2010 Sender varme tanker til deg/dere!! Kan forstå avgjørelsen!! Ingen enkel avgjørelse uansett..
MarianneE Skrevet 20. april 2010 Forfatter #9567 Skrevet 20. april 2010 når selv dyrlegen mente det var det beste løsningen så går vi for forsøk på en operasjon. Sov SÅ godt i natt. Hørte ikke en gang at vekkerklokka ringte første gangen kl 6.30 Jentungen sov til 7.15 t.om. Helt utrolig! Skal straks lage frokost og etterpå er det levere i bhg og rett på svømming. I kveld skal jeg til venninneT og få hjelp med strikketøyet mitt. Begynner nemlig og nærme meg ferdig med tunikaen til TheaM. Ja, det er et mirakel!
mia83 Skrevet 20. april 2010 #9568 Skrevet 20. april 2010 Håper du får en fin dag MarianneE! Når er operasjonen?
loffen Skrevet 20. april 2010 #9569 Skrevet 20. april 2010 Jeg hadde også lagt vekt på hva dyrlegen sier. Håper operasjonen og alt går bra!
MarianneE Skrevet 20. april 2010 Forfatter #9571 Skrevet 20. april 2010 Godt noen synes vi gjør det rette når vi går for operasjon! Vi har fått motbør fra b.la mamma og svigermor. Sendte mamma sms igår om valget vårt og får til svar: stakkars Bea. Har dere råd til dette? Burde dere ikke heller bruke pengene på sko til TheaM? Hva vet hun om vår økonomi og sko til TheaM? Herregud, det der ble bare FOR dumt!! Vi snakker ikke så ofte sammen, og sist vi så hverandre var i... eh.... ja, det var i fjor en gang. Svigermor og synes det er en tullete beslutning. Pga penger. Hallo, hva med litt følelse bak det hele? Hadde ikke ventet annet fra svigermor, de har aldri hatt et eneste husdyr(!) mens jeg alltid hadde hund og/eller katt som barn. Ok... Planen var svømming, men på vei fra barnehagen etter og levert ringte søsterG og sa at hun hadde fri idag, ville jeg være med henne og broder'n på Tullis for kaffe? så da ble det sånn.... Hun hadde med nevøA og, hvilket bød på en artig episode litt seinere.... Etter kaffe og prat måtte broder'n reise så søsterG og jeg tok med nevøA en tur på b.la Cubus. Der var det -30% på alle klær, og jeg lot være å kjøpe noe :dåne: Men vi kikka litt her og der, og så hørte vi plutselig nevøA rope: Mamma! Se på meg!!! Og der kom han løpende ut av et prøverom i bare trusa. :hoho: Da kledde søsterG på ham, også gikk vi bare. Det ble litt pinlig.... I morra skal jeg opp til Skien på den lunch-jobben! Spennende!!
MarianneE Skrevet 20. april 2010 Forfatter #9572 Skrevet 20. april 2010 SULTEN!!!! Godt jeg skal lage middag nå. Går for ekstrem enkel middag idag; Brød, karbonade, ost, stekt egg. Kjiper'n at jeg glemte og kjøpe bønner i tomatsaus. Det er SÅ godt!
*appifany* Skrevet 20. april 2010 #9573 Skrevet 20. april 2010 Ja, det er det! Men sambo liker det ikke, så spiser det aldri. Eller så tvinger jeg mamma lage det når jeg er hjemme, men hun skal alltid lage sånn "fancy" mat når jeg er hjemme at hun rister bare oppgitt på hodet til meg
loffen Skrevet 20. april 2010 #9574 Skrevet 20. april 2010 Mamma og svigermor; :slår: Og av gutten i underbuksa!
MarianneE Skrevet 21. april 2010 Forfatter #9575 Skrevet 21. april 2010 Andrè fyller 37 år idag! Hurra! Litt spent på dagen idag! Skal opp til Skien idag på den lunchjobben. Blir spennende! Har liksom ikke så mye mer enn det og skrive nå.
lilljan Skrevet 21. april 2010 #9576 Skrevet 21. april 2010 Det var da faktisk ganske mye nyttig info, kort oppsummert fra deg Hipp hipp hurra for mannen, har han fått 40 årsangst?. (ps. synes forresten han har så fint navn... kanskje vi låner det.) Da blir det i såfall en gave fra oss : Lykke til på jobben i dag!
MarianneE Skrevet 21. april 2010 Forfatter #9577 Skrevet 21. april 2010 Jepp, fikk knota ned mye på liten plass! Tror ikke han har noen 40års angst (ihvertfall ikke hørt noe enda) Men jeg tror jeg har det. Om tre år bor jeg med en 40åring :dåne: Oj... Og det er bare og låne navnet, jeg har alltid likte det. Her kommer et inlegg om hvor jeg ble på svigermor igår: Ringte med svigermor igår ang TheaM sin barnebursdag. For 8.mai har vi opprinnelig planlagt barnebursdag på formiddagen og i 30 årslag på ettermiddagen. 9.mai; Bursdagsselskap for søsterG sin datter (nieseV) og på ettermiddagen voksenselskap for TheaM her hjemme. PUH!!!! Svigermor har nemlig tilbudt seg og ha barneselskapet hos dem, siden de har et svært hus. Men svigermor vil ikke ha selskapet på lørdag, om vi kunne ta det på søndag? Og det er jo greit, men da måtte jeg ta en prat med søsterG først, siden vi prøver og samkjøre litt. Og da spør svigermor om det egentlig er nødvendig og feire TheaM! For hun blir jo bare 3, og de skjønner jo liksom ikke helt det med bursdag i en så ung alder! :dåne: Hjelpes, trodde jeg skulle svime av! Men, vi bl enige om og flytte selskapet til lørdag 15. istedet. Da slipper vi og 4 bursdager på en helg. Men himmel... begynne og diskutere på om det er nødvendig med barneselskap... :kjefter: Synd og si det, svigermor er super, men det der er litt typisk henne...
juliane Skrevet 21. april 2010 #9578 Skrevet 21. april 2010 Dere fikk nå heller kutte Andre sin feiring enn TheaM sin, er det mulig! Det er jo nettopp unger som syns det er stas med bursdagsfeiring, og når man har blitt tre år er man jammenmeg så stor at man syns det er kjempegøy å ha bursdag. For en merkelig ide fra svigermor... Gratulerer med dagen til Andre!
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #9579 Skrevet 21. april 2010 Når man er 3 bør man få ha bursdagsselskap ja Hurra for Andre!
lilljan Skrevet 21. april 2010 #9580 Skrevet 21. april 2010 Her ble toårsdagen feiret to dager til ende. Prinsen synger enda "GRATULERER" av full hals, så selvsagt har en treåring glede av å feire bursdagen sin.
Fremhevede innlegg