MarianneE Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9501 Skrevet 13. april 2010 Jeg kan opplyse om at Pippi Langstrømpe på islandsk heter Lina Langsokkur Kjøpte du dvden på Ica Maxi? Vet de har hatt mye problemer med alle dvdene som har vært på tilbud de siste ukene.. Nope, kjøpte den på Notabene. Kjenner hun ene som jobber der, så jeg får stikke hue innom etterpå og spørre hvilke pokkers DVDer som selges der! **** :hoppe: I kveld kommer jente på besøk! VenninneS, søsterG, svigerinneK, venninneA kommer på indisk kyllingsuppe og Mississippi Mud Pie etterpå. Oppskriften på kyllingsuppa tror jeg ligger i Matboksen, Mud Pien kommer i dag eller i morra. Ellers kan jeg føye til at jeg sendte en jobbsøknad igår. 50% på Meny rett ned i her, hadde passet meg perfekt! Lite forhåpninger på stillingen, for den ble skriblet ned kl 22.30 igår og da var jeg rett og slett grisetrøtt. Men vem vet, miracles do happen! Nei, på tide og få gjort noe om det skal være koselig og få besøk i kveld!
MarianneE Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9502 Skrevet 13. april 2010 Roooolig nå, MarianneE, puuuuust roooooolig..... Mud Pien ser ut til og ha gått til helvete, men det går bra... Å jada.... det går fint! Må bare på butikken og handle slik at jeg kan bake kake nr 2 (som da blir brownies) men nå får Mud Pien stå i ovnen litt til og så får vi se hva det blir til. Men først og fremst; Pust roooooolig!!!!
Pingting Skrevet 13. april 2010 #9503 Skrevet 13. april 2010 Oida! Pusting høres ut som en god ide. Fortsett med det. Også ser du hvordan det går! Kakedeig er godt det, men det er kanskje ikke det du siktet på i dag?
MarianneE Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9504 Skrevet 13. april 2010 Mud Pien ser ut til og være redda. Dum som jeg er, tenkte jeg ikke over at når jeg bruker mindre kakeform enn den 24cm paiforma som er tenkt, tar det lengere tid og få fyllet ferdig stekt. Men, nå har den stått i en time lengere.... Skal hente i bhg, lage middag, lage kyllingsuppa, støvsuge, vaske opp, ta meg av TheaM, gjøre klart til i kveld.... Pokker at Andrè er på kurs i ettermiddag etter jobb. Den DUMME paien har sinka meg noe sjukt!!
Store My Skrevet 13. april 2010 #9505 Skrevet 13. april 2010 SONG OF THE DAY! Videoen er bare morsom!! Blir alltid i bra humør av denne! Det er en av sangene til Mannen og meg Ellers kan jeg føye til at jeg sendte en jobbsøknad igår. 50% på Meny rett ned i her, hadde passet meg perfekt! Lite forhåpninger på stillingen, for den ble skriblet ned kl 22.30 igår og da var jeg rett og slett grisetrøtt. Men vem vet, miracles do happen! Hva slags stilling var det? Krysser fingrene for deg, i alle fall.
MarianneE Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9506 Skrevet 13. april 2010 Det er bare i kassa, men helt OK jobb. Måtte jaggu bake ny kake gitt. Det ble brownies. Heldigvis ble den vellykket...
lilljan Skrevet 13. april 2010 #9508 Skrevet 13. april 2010 Spennende med jobbsøking på deg. Ha en fin kveld med jentene!
kospia Skrevet 13. april 2010 #9509 Skrevet 13. april 2010 Lykke til med jobbsøknaden, krysser fingrene for deg Kos deg masse sammen med jentene i kveld
Nótt Skrevet 13. april 2010 #9510 Skrevet 13. april 2010 Spennende med jobbsøking - håper du får den. Krysser fingrene for deg!
Gjest MissBella Skrevet 13. april 2010 #9511 Skrevet 13. april 2010 Nå fikk jeg lyst på brownies!! Ha en hyggelig kveld!!
MarianneE Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9512 Skrevet 14. april 2010 Bakedritt! Lykke til med jobbsøknaden! Spennende med jobbsøking på deg. Ha en fin kveld med jentene! Bakedritt, ja! Har bakt den mud-pien flere ganger, men igår bestemte den seg tydelig for og ikke gidde og samarbeide. Og så så jeg ble for det!! Lykke til med jobbsøknaden, krysser fingrene for deg Kos deg masse sammen med jentene i kveld Takk for det! Bare og Xe fingrene nå. Enda bedre er det at Meny deler felles parkering med barnehagen TheaM skal bytte over til til høsten. Perfekt beliggenhet! Spennende med jobbsøking - håper du får den. Krysser fingrene for deg! Nå fikk jeg lyst på brownies!! Ha en hyggelig kveld!! Og mine brownies er GODE!!! Ligger det oppskrift i Matboksen, tro? Hvis ikke kommer den i løpet av formiddagen!!
Kara W Skrevet 14. april 2010 #9513 Skrevet 14. april 2010 Åååå, nå fikk jeg lyst til å bake noe godt jeg også. Her fyker kreativitetetn opp og ned som en jojo. Enten prøver jeg ut nye og spennende oppskrifter med masse godt tilbehør, eller så blir det pølser og lomper til middag. Ingen mellomting, liksom Lykke til med jobbsøknad! Håper du får den.
MarianneE Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9514 Skrevet 14. april 2010 Åååå, nå fikk jeg lyst til å bake noe godt jeg også. Her fyker kreativitetetn opp og ned som en jojo. Enten prøver jeg ut nye og spennende oppskrifter med masse godt tilbehør, eller så blir det pølser og lomper til middag. Ingen mellomting, liksom Akkurat sånn er jeg og! Jeg blir så lei av og rydde!! Har et rotehue av en mann og nå har jeg sortert en del papirer/blader/kataloger/??? i mitt/ditt Mitt var kjapt ryddet bort, hans er lagt i en stabel oppå nattbordet hans. Lager lunch mens jeg er surmuler over rotet.....
Gjest Catwoman Skrevet 14. april 2010 #9515 Skrevet 14. april 2010 Meny er et bra sted å jobbe det. Jeg kommer ikke til å skulle på jobb igjen før om over et år - det er merkelig å tenke på.
MarianneE Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9516 Skrevet 14. april 2010 Meny er et bra sted å jobbe det. Ja... jeg tenkte du ville synes det.
Gjest MissBella Skrevet 14. april 2010 #9517 Skrevet 14. april 2010 Og mine brownies er GODE!!! Ligger det oppskrift i Matboksen, tro? Hvis ikke kommer den i løpet av formiddagen!! Da skal jeg sjekke der.. Takk!!
MarianneE Skrevet 14. april 2010 Forfatter #9518 Skrevet 14. april 2010 Tror jeg skal hente tidlig i barnehagen og gå i butikken for og kjøpe med TheaM! Ser ut til at ettermiddagen blir brukt til hagearbeid. Meldt crapy vær til helga så det er greit og få unna litt. Dessuten skal vi feire Andrè sin bursdag på søndag og da går det kjapt en dag der. Kjenner jeg har det bra idag!!
FrizzleSizzle Skrevet 14. april 2010 #9519 Skrevet 14. april 2010 Koselig å kjøpe is etter barnehagen i disse dager. Hører liksom med. Får provosere Kari Jaquesson litt og si at "jamen is, det er jo ikke godteri!". Er jo ikke det, ikke helt. Lykke til med jobbsøknaden
MarianneE Skrevet 15. april 2010 Forfatter #9520 Skrevet 15. april 2010 Takk til Porsgrunn Kommune for tusenlappene!! Fiiine lønninga mi!! Andrè har levert i bhg idag. Jeg er trøtt og lurer helt ærlig på og finne senga igjen. Ingen barn og ta seg av, jeg er trøtt, hva pokker gjør jeg oppe?
Fremhevede innlegg