Nótt Skrevet 10. april 2010 #9481 Skrevet 10. april 2010 Synes du kan komme hit jeg og holde meg og vesla med selskap.
MarianneE Skrevet 11. april 2010 Forfatter #9483 Skrevet 11. april 2010 Synes du kan komme hit jeg og holde meg og vesla med selskap. Ah... det hadde vært koselig!! Ble det bra med wok og film i går? Nei! Prøvde woksaus i pose fra Toro, tror den var gammel for den var litt hard. Hadde den i panna allikevel for jeg tenkte at den smelter sikkert. Det gjorde den bare gradvis uansett hvor mye jeg rørte, så meste parten av maten hadde kornete sterk woksaus på seg. Ikke ble det film heller, den fyllesjuke beslagla fjernkontrollen. Men du verden så godt det var med en boks SmirnoffIce igår kveld!! **** :hoppe: Idag er dagen jeg har gledet meg til i 4 år! Vi skal på Odd-ROSENBORG!!! :hoppe: Gleder meg!!!
Gjest Livia Skrevet 11. april 2010 #9485 Skrevet 11. april 2010 Kos deg på kamp, til tross for at du heier på feil lag
MarianneE Skrevet 11. april 2010 Forfatter #9486 Skrevet 11. april 2010 *hagearbeid pågår* Er inne og varmer kanelboller som vi skal kose oss med ute i sola. Det er og 12 grader ute. Deilg!!
Gjest MissBella Skrevet 11. april 2010 #9487 Skrevet 11. april 2010 Synd at kvelden igår ikke heller gikk etter plan. Menn som tar kontroll over fjernkontrollen?? Typisk!! Kos deg med kamp idag! Ha en fin søndag!
MarianneE Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9490 Skrevet 12. april 2010 Synd at kvelden igår ikke heller gikk etter plan. Menn som tar kontroll over fjernkontrollen?? Typisk!! Kos deg med kamp idag! Ha en fin søndag! Kos deg på kamp i ettermiddag Kos deg på kamp! Rosenborg, olè olè olè e fra Trondhjæm by og e jævla stolt av det, i mange år så va vi nr 1, og no tar vi sats også bli vi suvveren! :digge: Rosenborg grusa Odd 3-1, og det var bare drit bra kamp! Kjedelig 1. omg med lite sjanser, også tok det av i 2. NICE!!! Ble t.om nøye kroppsvisitert av Mr.Kjekkas. lærte en ny håndbevegelse og nye uttrykk gitt Og om noen så kampen på TV, så ei mellomblond jente i grønn åpen jakke som ropte og hoppa og gav dommern fingeren..... Det var nok meg.
Store My Skrevet 12. april 2010 #9491 Skrevet 12. april 2010 Jeg har ikke en gang hørt den rosenborg-sangen. Er den ny? Jeg kan de gamle, men jeg heier ikke på rosenborg, så..
MarianneE Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9494 Skrevet 12. april 2010 Jeg har ikke en gang hørt den rosenborg-sangen. Er den ny? Jeg kan de gamle, men jeg heier ikke på rosenborg, så.. Ja.. altså det er jo et heiarop. Hadde en god læremester i en som stod bak meg (he was FINE!) og ropte litt høyt. Grattis med seieren! troillongan seira igjæn! Og så arti som det va! **** Hatt et langt besøk av broder'n. Det var kjempe koselig Betyr at jeg ikke har fått gjort noe særlig her hjemme, men pytt.... Er så flink ellers...
MarianneE Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9495 Skrevet 12. april 2010 Vi tok med TheaM ut etter middagen, ut i sola både i hagen og ut med trehjulsykkelen i gata. Halvannen time var vi ute, kjempe deilig! Har fått tørket en maskin med klær ute, og den siste maskinen... vel, den har ihvertfall fått en kickstart på tørkingen! Sist lørdag kjøpte jeg en DVD til TheaM, en Postmann Pat film. På coveret står det at det er svensk, norsk og dansk tale. Uansett hva vi prøver får vi bare svensk, og den starter midt i filmen, ikke på episode 1. Og trykker vi på fjernkontrollens MENY knapp skjer ingenting! Fikk byttet DVDen idag, men den nye er det akkurat samme greia med. Mystisk!!
lilljan Skrevet 12. april 2010 #9496 Skrevet 12. april 2010 Det er det jeg alltid har ment Postmann pat er en finurlig mann. Vi hører jo bare om alle barna han er far til Vi er forresten blodfan her i huset av Pat'en
MarianneE Skrevet 12. april 2010 Forfatter #9497 Skrevet 12. april 2010 Kan opplyse at han heter Postis Pãr på svensk. Da er det bedre med Postmann Pat asså...
mia83 Skrevet 12. april 2010 #9498 Skrevet 12. april 2010 Jeg kan opplyse om at Pippi Langstrømpe på islandsk heter Lina Langsokkur
Gjest Livia Skrevet 12. april 2010 #9499 Skrevet 12. april 2010 Kjøpte du dvden på Ica Maxi? Vet de har hatt mye problemer med alle dvdene som har vært på tilbud de siste ukene..
MarianneE Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9500 Skrevet 13. april 2010 SONG OF THE DAY! Videoen er bare morsom!! Blir alltid i bra humør av denne!
Fremhevede innlegg