Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen ganger er mannfolk utrolig rar. :sjenert:

Jeg fatter ikke hvordan det surrer rundt der inne noen ganger. jaja kvinner fra mars og menn fra venus. Eller omvendt :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratter: Mannfolk altså, noen ganger har de så dårlige antenner at jeg gir meg ende over. Kunne han ikke bare spøkt det vekk og sagt med et lurt smil at det selvfølgelig overgikk dusjkikkinga by miles?

På den andre siden skal du jo faktisk være glad for at du har en mann som er helt ærlig med deg og ikke bare snakker deg etter munnen. Viser jo faktisk at dere har et bunnsolid forhold. :)

Det er sant!

Vi har et bunnsolid forhold. Etter 13 år er det nesten uungåelig.

Men jeg tåler at han er ærlig, noen ganger angrer jeg på spørsmål, men det er sånt man må tåle.

Mannfolk er rare noen ganger, de er veldig rare...

:ler: Sånn er mannen her også. Han sier akkurat det jeg ikke vil høre. Men de er nå i alle fall ærlige. :Nikke:

:klem:

:hoho:

Da synes jeg du skal øve deg på det. Det er faktisk noe man må øve seg på. Jeg fikk "kjeft" av psykologen min flere ganger fordi jeg var selvironisk når jeg snakket om mine positive egenskaper, eller ting jeg burde være stolt av. For da klarer man ikke å ta det innover seg. Og det er viktig.

For jeg er virkelig imponert over deg. Misunner deg mange av egenskapene dine. Jo, det er sant.

Og så liker jeg deg så godt fordi du er godhjertet.

Trenger ikke å svare noe, bare tenk på det du.

Nå har jeg lest dette for Andre og han var veldig enig.

Men jeg kan godt ta imot komplimenter for håret, klærne osv, og når jeg roser andre og de ikke helt vet hva de skal si sier jeg at de skal smile og si takk, fordi man skal vite hva man er flink til.

Men jeg vet jeg ikke er så flink til det samme sjøl.

Tror jeg skal skrive det ned og prøve og huske.

:)

Gode StoreMy!!!!!

:hug:

Noen ganger er mannfolk utrolig rar. :sjenert:

Jeg fatter ikke hvordan det surrer rundt der inne noen ganger. jaja kvinner fra mars og menn fra venus. Eller omvendt :klø:

Mars og Venus, ja.

Hadde boka som het Kvinner er fra Mars, Menn er fra Venus: http://en.wikipedia.org/wiki/Men_Are_from_Mars,_Women_Are_from_Venus

Jeg har de siste mnd blitt plaget med bekkenplagene jeg var veldig plaga med som gravid.

Nei, jeg er ikke gravid!

Men, i kveld er det bare vondt, stivt og ikke bra.

Korsryggen er vond og... klage, klage!

Skrevet

:sikle:

Igår kjøpte jeg en ekstra stor mango.

Den skal jeg sette tenna i nå.

Yummy!

Skrevet

Jo... jeg tok først barnerommet.

Alle klærne til TheaM ble sortert og lagt inn i nye trådskuffer som ble kjøpt inn for en uke siden.

Det ble og en pose med klær som søsterG sin minstemann skal få arve.

Kjekt og ha noen og gi videre til!

Så tømte jeg de tre bedrollersene jeg har hobby ting i.

Sorterte det og fordelte litt bedre.

B.la så plukket jeg ut litt som skal hives.

Hvert lokk har nå da en lapp på innsida hvor det står hva innholdet i hver eske er.

Og nå har jeg OMSIDER fått gjort noe med roteeskene mine.

Halvparten var bare søppel, så det er hivd.

Resten er satt i litt mer system, eller ryddet på plass.

:dåne:

Jeg skulle og tatt en titt i kjøleskapet, men det har mer med og gjøre at jeg begynner og bli sulten.

:ler:

Utenom det over har jeg levert i barnehagen, etterfulgt av en gåtur, vasket opp, ryddet leiligheten ellers og malt en potte.

Andrè røyker og ute har vi da en terracottapotte opp-ned som askebeger.

Igår kjøpte jeg granittmaling (hobbymaling med "sand" i) så jeg maler da denne potta slik at den blir litt mer all-right enn det den er.

:nigo:

Føler meg så flink idag.

Du har vært superflink! Det føles så utrolig deilig å rydde i slike ting, synes jeg. Ikke noe er så drepende for kreativiteten som rotete hobbystæsj. Nå må du bare huske på å sette av tid til å gjøre noe med hobbyen din. Det fortjener du :jepp: Mye av mitt stæsj står fortsatt i esker i kjelleren, og jeg føler alltid at det er den nederste/innerste/borteste esken jeg ønsker meg.

Og det er utrolig hva men kan finne i roteesker! Helt uforståelig hva man tenkte når man bestemte seg for å spare på det, liksom. Min beste er fortsatt fra da jeg ryddet i nattbordsskuffene. En halv bærepose med søppel og 1.538 kr! :dåne: (bursdagspenger som jeg skulle bruke på noe ordentlig og ikke bare rote bort :ler: )

Er litt misunnelig på drivhuset ditt. Jeg dreper som regel en hver plante jeg kommer i nærheten av, men årets prosjekt er et urtebedd på hytten. Det er et gammelt et der, som jeg tenkte å rydde opp i og plante noen nye urter. Må bare finne ut hvordan først :fnise:

Håper du koste deg med mangoen!

Skrevet

Ikke sant...jeg fatter ikke hva som fikk meg til å spare på enkelte ting. og hver gang jeg rydder synes jeg at jeg er superstreng og skjærer ned til beinet, liksom. Deilig med opprydning, spesielt om våren - fresh start! Ønsker deg en god helg!

Skrevet

:opplyser:

Er fraværende idag!

Veldig opptatt med og nyte :sol: lese bok (ValMcDermid:Arr på sjelen), sykle siden sykkelen er dradd fram for sesongen, skrive brev, male, lage hjemmelaget pastasaus, smårydde, stelle med orkidèene....

Har det egentlig veldig godt med megselv idag!!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Har det egentlig veldig godt med megselv idag!!

Så herlig å høre, kos deg på denne fine vårdagen :klemmer:

Skrevet

...og i tilleg til det nevnt over har jeg sovet i 45 min på senga.

Lovely!!

Nå lukter det frest hvitløk og tomat her, pastasausen koker, I'm makin ziti!!

:spise:

Kjenner denne dagen har gjort meg godt!

:nigo:

Skrevet

:klemmer:

Innom og leser - og ser at du har en fin dag!!! HERLIG!!!

Måtte hele helga bli like bra!!!

Skrevet

Andre reiste ut kl 19 igår på lønningspils med jobben.

23.30 hørte jeg noe bråk fra 1. egt, jeg hadde akkurat lagt meg.

Det var da HerrFylla som kom (ramla?) inn døra.

23.30!

Han må ha hatt det travlet med og drikke, gitt!

Spent på formen hans....

Gjest ~Milla~
Skrevet

Skal si, tidlig hjemme... må jo ha hevet innpå de lønningspilsene ;)

Åssen er formen hans idag?

Skrevet

:ler: Wow, effektiviteten selv, jo!

Håper du har en fin helg! :sol:

Skrevet
:fnise: Skulle ønske min stakk ut på lønningspils og kom hjem sånn oftere. Det er smågøy :ler:
Skrevet

:fnise: Skulle ønske min stakk ut på lønningspils og kom hjem sånn oftere. Det er smågøy :ler:

Nå har jeg prøvd to ganger og sitere både -milla- og pingting, men går det ann?

Hell no!!

Formen til han gubben er ikke god.

Den er VELDIG ikke god! :kjefte:

Han er vist mer fyllesjuk enn noen gang.

TheaM har vært ute fra 10.30 til 14.30, da orket jeg ikke se på den lidende mannen i senga.

To ganger har han vært oppe, begge gangene var det for og spy.

Han pep ett eller annet istad om at det var vist værre enn noen gang.

Orker bare ikke ha medfølelse.

:roll: :roll:

Noe sier meg at tankene mine om mat&vin i kveld ikke blir oppfylt.

Blir vel en alenekveld i sofakroken tenker jeg.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Såpass ja, noe sier meg at han må ha klart å få veldig mye innabords. Skjønner godt medlidenheten ikke er til å ta og føle på... :sjenert:

Skrevet

oy.. det var visst ikke så gøy..

Kjipern når alt av planer og sånn går i vasken...

Gjest MissBella
Skrevet

Helt enig! Ikke ha medfølelse for han.

Synd med mat&vin kveld. Håper du får en fin kveld allikevel..

Skrevet

Såpass ja, noe sier meg at han må ha klart å få veldig mye innabords. Skjønner godt medlidenheten ikke er til å ta og føle på... :sjenert:

Det værste er at han hadde 1 flaske øl, tre halvlitere og en dram og ble SÅ dårlig.

Det som er rart med ham, er at neste gang han skal drikke kan han drikke mer og ikke meke noen ting neste dag.

En gang vi var i 30 årslag ble han så full at han slo av en prat med en søppelbøtte :skratte: og kl 11 neste dag var han avgårde og spilte fotball.

Uff, nå høres det ut som om han har alkoholproblem, har ikke det asså.

oy.. det var visst ikke så gøy..

Kjipern når alt av planer og sånn går i vasken...

Plan og plan...

Bare en idè jeg hadde

Men, jeg har planer om wok, smirnoff ice og en film.

Han har nå flytta seg ut til sofaen, forresten.

Miracels DO happen!

Helt enig! Ikke ha medfølelse for han.

Synd med mat&vin kveld. Håper du får en fin kveld allikevel..

Det gjør jeg sikkert!!

Takk for sympatien, noen av oss fortjener den.... :sjenert:

TheaM og jeg har vært ute i nesten hele dag, var bare inne fra 14.30-16.30 for litt mat, og en hvil på TheaM.

16.30 gikk vi ut igjen og var ute i 2 timer.

Da vi kom hjem igjen lå det jaggu en mann på sofaen!! :dåne:

Zoombien hadde våkna og flytta på seg.

Heeeelt utrolig.

Jeg kjenner jeg er litt sliten idag.

Wok og film skal bli supert i kveld!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...