Kara W Skrevet 7. april 2010 #9441 Skrevet 7. april 2010 Storopprydding pågår! Ting jeg burde ryddet i for leeenge siden.... I'm feeling flink!! så flink! Deilig å endelig ta tak i ting som har blitt liggende fot lenge. Apropos det, så har vel jeg et kjøleskap som jeg kanskje skulle tatt en titt i...
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9442 Skrevet 7. april 2010 Hva er det du driver og rydder i? Deilig å få unnagjort Jo... jeg tok først barnerommet. Alle klærne til TheaM ble sortert og lagt inn i nye trådskuffer som ble kjøpt inn for en uke siden. Det ble og en pose med klær som søsterG sin minstemann skal få arve. Kjekt og ha noen og gi videre til! Så tømte jeg de tre bedrollersene jeg har hobby ting i. Sorterte det og fordelte litt bedre. B.la så plukket jeg ut litt som skal hives. Hvert lokk har nå da en lapp på innsida hvor det står hva innholdet i hver eske er. Og nå har jeg OMSIDER fått gjort noe med roteeskene mine. Halvparten var bare søppel, så det er hivd. Resten er satt i litt mer system, eller ryddet på plass. :dåne: så flink! Deilig å endelig ta tak i ting som har blitt liggende fot lenge. Apropos det, så har vel jeg et kjøleskap som jeg kanskje skulle tatt en titt i... Jeg skulle og tatt en titt i kjøleskapet, men det har mer med og gjøre at jeg begynner og bli sulten. Utenom det over har jeg levert i barnehagen, etterfulgt av en gåtur, vasket opp, ryddet leiligheten ellers og malt en potte. Andrè røyker og ute har vi da en terracottapotte opp-ned som askebeger. Igår kjøpte jeg granittmaling (hobbymaling med "sand" i) så jeg maler da denne potta slik at den blir litt mer all-right enn det den er. Føler meg så flink idag.
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9443 Skrevet 7. april 2010 Idag har jeg gjort noe som for meg føltes stort. Jeg har kastet en bok. Å leve med prematurbarn Jeg trenger den ikke lengere!
lilljan Skrevet 7. april 2010 #9445 Skrevet 7. april 2010 Idag har jeg gjort noe som for meg føltes stort. Jeg har kastet en bok. Å leve med prematurbarn Jeg trenger den ikke lengere! Åhh så fint for deg. Det er en god følelse å ikke trenge den lenger. Det er absolutt ingen spøk å leve med prematurbarn og når man føler man kan kaste en slik bok, er man kommet langt. Det er jo ikke lenge til den nydelige prinsessen fyller tre år. Tenk det du, tre år.
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9446 Skrevet 7. april 2010 Åhh så fint for deg. Det er en god følelse å ikke trenge den lenger. Det er absolutt ingen spøk å leve med prematurbarn og når man føler man kan kaste en slik bok, er man kommet langt. Det er jo ikke lenge til den nydelige prinsessen fyller tre år. Tenk det du, tre år. Nei, det er ingen spøk. Tre år, ja... Satt og så på henne i morges da hun stellet med ene bamsen sin. Hun var plutselig så stor. Kanskje fordi jeg kledde på henne olabukse og hun hadde hestehale, men hun ble med ett så stor jente! Herregud, som de tre årene har flydd! :dåne: Har satt pizzadeig som snart er ferdig hevet. Det skal bli godt med pizza til middag! Etter middagen er det på med klær og alle man ut. På tide og starte sesongens hagearbeid....
mia83 Skrevet 7. april 2010 #9447 Skrevet 7. april 2010 Tida flyr veldig fort ja! Jeg synes 7 år har gått kjempefort! Hjemmelaget pizza er stas!
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9448 Skrevet 7. april 2010 Vi tuslet ut etter middagen. Andrè hang opp huska til TheaM og litt annet. Jeg rydda ut av drivhuset og fikk fylt på med jord og preppa litt. Så i morra er det fram med frø for og så!
mia83 Skrevet 7. april 2010 #9449 Skrevet 7. april 2010 Vi tuslet ut etter middagen. Andrè hang opp huska til TheaM og litt annet. Jeg rydda ut av drivhuset og fikk fylt på med jord og preppa litt. Så i morra er det fram med frø for og så! Så spennende! Svigermor har sådd drivhuset fullt hun også.. Jeg har dessverre ikke grønne fingre, så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på det.. har nok med å prøve å holde liv i de stakkars potteplantene mine..
Store My Skrevet 7. april 2010 #9450 Skrevet 7. april 2010 Du er så flink, MarianneE. Du tar tak i ting, ordner opp, steller og gjør det koselig rundt deg. Og så er du så flink til å finne på ting med Thea og med venner og familie.
Gjest Cupcakes Skrevet 8. april 2010 #9451 Skrevet 8. april 2010 hei ser virkelig ut som du får gjort mye hjemme om dagen, flink du er så moro med eget drivhus, jeg har nok med å få plantene inne i krukker og ute i krukker til å overleve jeg da.. hehe.. håper du får en flott dag i dag! her er det grått og små regn i lufta!
MarianneE Skrevet 8. april 2010 Forfatter #9453 Skrevet 8. april 2010 Så spennende! Svigermor har sådd drivhuset fullt hun også.. Jeg har dessverre ikke grønne fingre, så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på det.. har nok med å prøve å holde liv i de stakkars potteplantene mine.. Jeg kan ikke akkurat skryte av grønne fingre. Men jeg prøver så godt jeg kan. Men drivhus er ikke vanskelig, det er bare og sørge for MASSE vann, binde opp plantene og dusje dem. Værre enn det er det liksom ikke. Du er så flink, MarianneE. Du tar tak i ting, ordner opp, steller og gjør det koselig rundt deg. Og så er du så flink til å finne på ting med Thea og med venner og familie. Helvete! Det er skryt som det der jeg ikke er flink til og ta imot. Men... eh...takk. hei ser virkelig ut som du får gjort mye hjemme om dagen, flink du er så moro med eget drivhus, jeg har nok med å få plantene inne i krukker og ute i krukker til å overleve jeg da.. hehe.. håper du får en flott dag i dag! her er det grått og små regn i lufta! Koselig at du tittet innom, Cupcakes! Grått her og, men satser på at det blir snart! **** Av min elskede har jeg fått et par tvilsomme komplimenter opp igjennom årene. Igår kom kanskje det som topper alt. Vi satt ved middagsbordet etter vi hadde spist og han fortalte om da han gikk på ungdomsskolen, og hvordan guttene smugkikka på jentene i garderoben. Så tuslet vi ut etter middagen og etter en stund sa jeg jo, jeg skjønner jo at fjortiss fantasiene dine ble oppfylte, men hva når du fikk meg naken for første gang? Var det og like bra? Også lo jeg, for det var ikke 100% seriøst spørsmål. Men, jeg angret da han svarte; Nei, egentlig ikke. Det var jo ikke noe jeg hadde som mål den gangen. Og da var jeg jo voksen, og du var jo ikke den første nakne kvinnekroppen som lå og venta på meg :frustrert: Hva faen er DET for et svar? DUST!! Snakk om og føle seg som "en i rekka"
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. april 2010 #9454 Skrevet 8. april 2010 Ja det var litt av et kompliment du. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt temmelig snurt altså
mia83 Skrevet 8. april 2010 #9455 Skrevet 8. april 2010 Huffameg.. men han mente helt sikkert ikke noe vondt med det! Han tenkte seg sikkert ikke om
MarianneE Skrevet 8. april 2010 Forfatter #9456 Skrevet 8. april 2010 Ja det var litt av et kompliment du. Hadde jeg fått det hadde jeg blitt temmelig snurt altså Jepp, det var sjarme over den! Huffameg.. men han mente helt sikkert ikke noe vondt med det! Han tenkte seg sikkert ikke om Nei, det tror ikke jeg heller. Bare nok et utsagn fra en lite betenksom mann. Godt vi har vært sammen i 13 år så slikt ikke går sånn voldsomt innpå meg. **** Har hatt koselig besøk av venninneR og lilleV på snart 9 mnd. De kom kl 11, da spiste vi lunch, gikk tur på over en time for at lilleV skulle sove og så henta vi TheaM i barnehagen på veien. Henta TheaM mye tidligere enn vanlig, kl 13.30 ble det, men det var bare kos. Vel hjemme ble vi sittende og se på TV, på han her Tyson Beckford.... ain't we looking fine today!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. april 2010 #9457 Skrevet 8. april 2010 Tyson Beckford.... ain't we looking fine today!!
juliane Skrevet 8. april 2010 #9458 Skrevet 8. april 2010 :skratter: Mannfolk altså, noen ganger har de så dårlige antenner at jeg gir meg ende over. Kunne han ikke bare spøkt det vekk og sagt med et lurt smil at det selvfølgelig overgikk dusjkikkinga by miles? På den andre siden skal du jo faktisk være glad for at du har en mann som er helt ærlig med deg og ikke bare snakker deg etter munnen. Viser jo faktisk at dere har et bunnsolid forhold.
loffen Skrevet 8. april 2010 #9459 Skrevet 8. april 2010 Sånn er mannen her også. Han sier akkurat det jeg ikke vil høre. Men de er nå i alle fall ærlige.
Store My Skrevet 8. april 2010 #9460 Skrevet 8. april 2010 Helvete! Det er skryt som det der jeg ikke er flink til og ta imot. Men... eh...takk. Da synes jeg du skal øve deg på det. Det er faktisk noe man må øve seg på. Jeg fikk "kjeft" av psykologen min flere ganger fordi jeg var selvironisk når jeg snakket om mine positive egenskaper, eller ting jeg burde være stolt av. For da klarer man ikke å ta det innover seg. Og det er viktig. For jeg er virkelig imponert over deg. Misunner deg mange av egenskapene dine. Jo, det er sant. Og så liker jeg deg så godt fordi du er godhjertet. Trenger ikke å svare noe, bare tenk på det du.
Fremhevede innlegg