MarianneE Skrevet 4. april 2010 Forfatter #9422 Skrevet 4. april 2010 Håper du har en fin kveld! Det ble det! Etter jeg skrev over her gikk jeg inn til TheaM og inngikk et lite kompromiss; Tok ut bærebagen i dukkevogna og la favorittbamsen oppi der og la det ved siden av senga hennes. Etter det var det ikke lang tid før gråt av erstattet av sovelyder! Jeg fikk ikke spist før klokka var 20.45, og da skal jeg si det smakte godt med wok! **** Idag skal vi til svogerS og svigerinneK sammen med naboene deres (min søster ), broder'n og mulig venninneSA. Det er meldt bra vær så det blir litt pølsegrilling og lekeplassleking. Familieaktivitet til tusen... Dessuten kom Andrè med et fantastisk godt påskeegg til meg igår. Masse av deilig smågodt.
Androide Skrevet 4. april 2010 #9423 Skrevet 4. april 2010 Takket være Facebook har jeg fått 5 brevvenner på tre dager,to fra Tyskland, en fra Tjekkia, en fra Finland og en fra Sverige. Hadde oppi 15 brevvenner i tenårene og tenkte og gjenoppta det hele. Koselig og skrive, koselig og få! Du får si fra hvis du vil ha en brevvenn fra amerika også da
MarianneE Skrevet 4. april 2010 Forfatter #9424 Skrevet 4. april 2010 Du får si fra hvis du vil ha en brevvenn fra amerika også da :dåne: Er det DEG!!
MarianneE Skrevet 4. april 2010 Forfatter #9425 Skrevet 4. april 2010 Det er sol ute. Jeg har satt ungen forran TVen med Miffy og noen kjeks. Hu hei hvor de prinsippene mine blåste avgårde plutselig.... Det er godt den Miffy DVDen skal tilbake til biblioteket på tirsdag.
Gjest MissBella Skrevet 4. april 2010 #9427 Skrevet 4. april 2010 Grilling høres godt ut!! Fikk lyst på pølser til middag jeg og. God påske!!
Store My Skrevet 4. april 2010 #9428 Skrevet 4. april 2010 Takket være Facebook har jeg fått 5 brevvenner på tre dager,to fra Tyskland, en fra Tjekkia, en fra Finland og en fra Sverige. Hadde oppi 15 brevvenner i tenårene og tenkte og gjenoppta det hele. Koselig og skrive, koselig og få! Ja, jeg lurte litt på de navnene på de nye vennene dine. De var så eksotiske alle sammen. Ikke spesielt! Ikke over han her heller.. Hehe.. Jeg tror nok unge frøken Mazilla la til feil link (det er skikkelig irriterende når men trykker copy, men den forrige tingen man kopierte fortsatt kommer). Tenker hun skulle legge til denne. Ellers synes jeg det er trist at Ricky Martin ikke turte å komme ut før nå. Men bra han turte til slutt, da.
MarianneE Skrevet 5. april 2010 Forfatter #9429 Skrevet 5. april 2010 Viste du ikke at jeg har så eksotiske venner, StoreMy? Takk for at du retta opp i "rotet" til Mazilla, forresten. Er ikke noen suprise at han og er homo nei, men du har rett i det med Ricky Martin, det er litt trist at det måtte ta så lang tid. Men, hva vet vi om årsaken osv... Hadde det SÅ koselig hos svogerS og K igår. Det var jo da oss fire, søsterG og samboeren og broder'n. Og alle de tilsammen 5 barna. Det var veldig fin fram til vi kom til S&K da ble det skyer og surt. Men, med engangsgrill, pølser, muffins og saft hadde vi det koselig! Eneste er.... da vi hadde spist og ungene begynte og bli rastløse, hvorfor ikke sende dem på lekeplassen tvers over gata istedet for og sette alle sammen forran TVen for og se på film sammen med en bolle med snop? Det er vel egentlig ikke min bizznizz men jeg lurer nå litt fordet jeg da.... Ellers hadde i en svært romantisk kveld igår. Jeg våknet på sofaen kl 22, da vkket jeg Andre som satt i andre enden og sov, så gikk vi til sengs og sov videre. Egentlig var planen en tur i Fritidsparken idag, men der er det vist venta mye folk så vi lar være. Så lurte vi på å ta en tur til sviger-farmor i Grimstad, men det betyr at vi kan bli risikerende og sitte i kø hele veien hjem igjen. Det frister lite. Det ute så det blir liksom ikke noe og finne på ute i hagen heller. :klø: hva gjør vi idag?
Gjest Catwoman Skrevet 5. april 2010 #9430 Skrevet 5. april 2010 Tar på regntøy og går tur i regnet Det er koselig Men nå har jeg vært "invalid" og nesten ute av stand til å gå på en uke (ett eller annet i ryggen som har skjedd) så jeg tenker ikke på så mye annet enn å gå... hehe.
lilljan Skrevet 5. april 2010 #9431 Skrevet 5. april 2010 Hei MarianneE! Så kjekt dere har hatt det i påsken. Dere er flink å finne på saker og ting med lille frøkna. Hun er heldig som har deg til mamma
Edie Skrevet 5. april 2010 #9432 Skrevet 5. april 2010 Høres ut som påsken har vært fin! Vi grilla på lørdag vi, og det var kjempekoselig!
MarianneE Skrevet 6. april 2010 Forfatter #9434 Skrevet 6. april 2010 Tar på regntøy og går tur i regnet Det er koselig Men nå har jeg vært "invalid" og nesten ute av stand til å gå på en uke (ett eller annet i ryggen som har skjedd) så jeg tenker ikke på så mye annet enn å gå... hehe. Ånei, håper du er bra igjen snart. Når ryggen krangler er det ikke godt asså! Vi tok på regntøy (ihvertfall TheaM) og gikk litt ut i hagen og tok så med sykkelen hennes ut i gata, med favorittbamsen bakpå. Hei MarianneE! Så kjekt dere har hatt det i påsken. Dere er flink å finne på saker og ting med lille frøkna. Hun er heldig som har deg til mamma Takk... eh.... jeg vet ikke hva jeg skal si nå. Høres ut som påsken har vært fin! Vi grilla på lørdag vi, og det var kjempekoselig! Og sikkert litt bedre vær enn da vi grilla. Da var det suuuuurt!! :dåne: **** Når ble det hverdag igjen? Det kom kjapt, gitt!! Var på Plantasjen igår, kjøpte b.la frø: *Cherrytomater *Potte paprika *Sukkererter *Agurk Begynner og rydde ut av og gjøre klart i drivhuset i morra.
Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2010 #9435 Skrevet 6. april 2010 Ånei, håper du er bra igjen snart. Når ryggen krangler er det ikke godt asså! Det er sikkert babyen som forårsaker det, mulig det er bekkenet som er vondt, vet ikke. Skal til legen etterpå. Det er deilig at det er vår, og snøen er vekk. Men hagen ser så stygg ut når snøen er vekk - men det kommer seg nok bare det får tørka opp Synes du er flink som dyrker så mye selv. Jeg gjorde det endel før, men så forsvant interessen litt. Det er jo ingenting som smaker bedre enn det man har dyrket selv
loffen Skrevet 6. april 2010 #9436 Skrevet 6. april 2010 Jeg skal til Plantasjen etterpå. Kanskje jeg skulle prøvd meg på tomater i år?
Mazilla Skrevet 7. april 2010 #9437 Skrevet 7. april 2010 Hehe.. Jeg tror nok unge frøken Mazilla la til feil link (det er skikkelig irriterende når men trykker copy, men den forrige tingen man kopierte fortsatt kommer). Tenker hun skulle legge til denne. Oi, men i alle dager! Ikke rart du ikke skjønte noe, MarianneE! Jeg trodde jeg sjekka linken og allting! :klø: Merkelig! Jaja, godt Store My fikk ordna opp! Ha en fin onsdag!
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9438 Skrevet 7. april 2010 Glemte hele PCen og KG og det som var igår, jeg. Tenkte jeg skulle finne fram laptopen etter jentungen var i seng, men da var jeg hjemme alene og rigga meg til i sofakroken med grønnsaker og dipp og brevskriving. Igår skulle jeg b.la ta i et tak med husarbeid, men.... VenninneR sendte meg melding i det jeg gikk ut døra for og på biblioteket. Så da ble det en liten lunch på Friisebrygga, litt vindusshopping på kjøpesenteret, handlet matvarer, henta i barnehagen, spiste middag... Og plutselig hadde liksom dagen gått. Idag derimot.... Idag blir det en huslig dag! Idag og lissom....
MarianneE Skrevet 7. april 2010 Forfatter #9439 Skrevet 7. april 2010 Storopprydding pågår! Ting jeg burde ryddet i for leeenge siden.... I'm feeling flink!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. april 2010 #9440 Skrevet 7. april 2010 Hva er det du driver og rydder i? Deilig å få unnagjort
Fremhevede innlegg