MarianneE Skrevet 1. april 2010 Forfatter #9401 Skrevet 1. april 2010 Andrè er i sving på kjøkkenet og lager eple og pærejuice med saftsentrifuga. Butikk kjøpt juice er lissom ikke det samme lengere.... Middagen hos pappa prøver jeg overbevise Andrè om at bør bli etterfulgt av en tur på byen etterpå. TheaM skal tross alt overnatte hos svigers. Men, det er bare så sinnsvakt lite penger og reise på byen for! Andrè har et par hundrelapper på kontoen, jeg det dobbelte. Lønn kommer 3.påskedag. Vi måtte handle matvarer på kredittkort igår. Den var kjip. Heldigvis er det kortet i bruk kanskje tre ganger i året... Nei, det mest fornuftige er vel rett hjem igjen...
MarianneE Skrevet 1. april 2010 Forfatter #9402 Skrevet 1. april 2010 Uff, på inlegget over høres det ut som om vi lider skikkelig. Vi gjør ikke det asså. Lite penger akkurat nå, men masse mat i fryseren så vi klarer oss. Måtte liksom bare si det...
kospia Skrevet 1. april 2010 #9403 Skrevet 1. april 2010 Marianne og god påske. Så moro at dere fant lykkedyret, tenker det var ei lita jente som var glad da ja Uff, lite penger er kjipt. Men som du selv sier, dere har masse mat i fryseren og lider ikke. Håper kvelden blir fin
FrizzleSizzle Skrevet 1. april 2010 #9404 Skrevet 1. april 2010 Pengemangel er ikke noe gøy, er lov å klage over det selv om man ikke lider. Men kanskje mer fornuftig å droppe en tur på byen enn å dra på kredittkortbetalt ferie til Miami...eh, kanskje. God påske, MarianneE!
MarianneE Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9407 Skrevet 2. april 2010 Goood morning! Var hos pappa igår på lammelår. Fy og pokker det er så godt! Vi var 9 voksne og hadde 2 lår, på lår nr 2 ble det en del igjen. Vurderte og stjele det med meg. Putte det i håndveska eller noe. Og sånn alkoholmessig var ting som ventet med pappa. En flaske rødvin til middagen og litt mer utover. Jeg holdt meg til brus. Klarer liksom ikke nyte et glass vin når vi er der, enda han hadde kjøpt inn hvitvin fordi jeg kom. Plutselig nå føltes det der bare veldig trist. Men han hadde kjøpt ECDahls Ingerfærøl og det er namm-namm!! Vi reiste 23.30 mens pappa fremdeles var hyggelig men full. Det skal nemli ikke mye til før han er full&utrivelig. Veldig utrivelig. Da må man stå og forsvare ting som ble sagt eller gjort for 20 år siden og bare håpe at det man svarer er svar bra nok og.... Faen ta. Jeg gidder ikke skrive om det!!! Har barnefri og nybakte ostemuffins her. Bedre og fokusere på det!
MarianneE Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9408 Skrevet 2. april 2010 SONG OF THE DAY Hvor pokker ble det forresten av Seigmenn?
MarianneE Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9409 Skrevet 2. april 2010 Travel dag! :dåne: Hentet TheaM hos svigers kl 10, eller... vi kom opp dit kl 10 men ble sittende litt. Så kjørte Andrè TheaM og meg til søsterG. Det har vært oppholds idag så vi har hatt ungene på lekeplassen, hagen til søsterG, i gata med 3hjulsykkler og dukkevogner... Timene gikk da! 14.25bussen hjem, lage middag, spise og gjøre litt hjemme etterpå. Nå har jeg satt meg ned for og trekke pusten litt. TheaM har nå blitt introdusert for TVen for første gang. I allefall bevist. Har satt på en DVD med kaninen MIFFY http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Nijntje_Amsterdam.jpg og det var med stor suksess.
loffen Skrevet 2. april 2010 #9410 Skrevet 2. april 2010 SONG OF THE DAY Hvor pokker ble det forresten av Seigmenn? Kanskje de ble spist?
MarianneE Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9411 Skrevet 2. april 2010 Kanskje de ble spist? Det værste er at jeg har akkurat tenkt at seigmenn hadde vært godt, lenge siden sist jeg har spist det. Ser Finding Neverland på NRK3. Den har vart i 30 min og er veldig bra. Ofte blir jeg slått over hvor fantastisk vakker Kate Winslet er. Hun er virkelig nydelig! Takket være Facebook har jeg fått 5 brevvenner på tre dager,to fra Tyskland, en fra Tjekkia, en fra Finland og en fra Sverige. Hadde oppi 15 brevvenner i tenårene og tenkte og gjenoppta det hele. Koselig og skrive, koselig og få! Ellers var det veldig godt og få jentungen i seng og rompa i sofaen. Stille og rolig i kveld siden Andre kjører drosje. Deilig!
MarianneE Skrevet 2. april 2010 Forfatter #9412 Skrevet 2. april 2010 Må bare fortelle noe... Da TheaM og jeg skulle ta bussen fra søsterG idag var jentungen veldig trøtt og jeg hadde ikke vogna hennes med. Så, siden bussen var 15 min forsinket sovnet hun på bussholdeplassen, krøllet sammen på en benk med hodet sitt i fanget mitt. Det var litt søtt, og litt trist. Stakkars TheaM måtte ta en lur på bussholdeplassen rett ved veien.
MarianneE Skrevet 3. april 2010 Forfatter #9413 Skrevet 3. april 2010 Noen som er overrasket? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=595232
Mazilla Skrevet 3. april 2010 #9414 Skrevet 3. april 2010 Noen som er overrasket? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=595232 Ikke spesielt! Ikke over han her heller..
juliane Skrevet 3. april 2010 #9415 Skrevet 3. april 2010 Noen som er overrasket? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=595232 Jeg trodde da han aldri hadde hatt noe skap å komme ut fra? :klø:
*appifany* Skrevet 3. april 2010 #9416 Skrevet 3. april 2010 Innom og ønsker deg og dere en God Påske!
MarianneE Skrevet 3. april 2010 Forfatter #9417 Skrevet 3. april 2010 Ikke spesielt! Ikke over han her heller.. :klø: Skjønte ikke den jeg. Jeg trodde da han aldri hadde hatt noe skap å komme ut fra? :klø: Nei, noen stor overraskelse er det ikke. Drømte t.om det i natt, både Ricky Martin og Jan Fredrik Karlsen kom ut av skapet! Innom og ønsker deg og dere en God Påske! Så koselig! Ønsker alle som er innom en god påske! **** Å herregud! Vi har jo lidd nøden (vel... nesten) siden Andrè ikke fikk lønn før påske slik han kanskje skulle. Så vi har ikke hatt noe særlig med penger til og finne på noe. Så sjekket han kotoen idag morges, og...oj... lønna kom vist inn på onsdagen men ganske seint. Så her har vi gått og syntes synd på oss selv for no reason at all...
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. april 2010 #9418 Skrevet 3. april 2010 Så deilig med lønning likevel Skal der ut å handle litt idag da?
Kara W Skrevet 3. april 2010 #9419 Skrevet 3. april 2010 Har barnefri og nybakte ostemuffins her. Bedre og fokusere på det! Høres ut som en drømmemorgen. Tro vi må bli flinkere til å sende barna til besteforeldrene sine slik at vi kan nyte litt ordentlig voksentid sammen. Så bra at lønnen var kommer allikevel. Håper dere fant ut av det før butikkene stengte, slik at dere rakk butikken og nå har noe ekstra å kose dere med resten av påsken.
MarianneE Skrevet 3. april 2010 Forfatter #9420 Skrevet 3. april 2010 Så deilig med lønning likevel Skal der ut å handle litt idag da? Handle måtte jeg uansett, men nå la jeg igjen 550 kr på butikken. Skulle tro jeg aldri hadde vært i butikken før. Men sånn er det, noen ganger blir det dyrere enn andre... Høres ut som en drømmemorgen. Tro vi må bli flinkere til å sende barna til besteforeldrene sine slik at vi kan nyte litt ordentlig voksentid sammen. Så bra at lønnen var kommer allikevel. Håper dere fant ut av det før butikkene stengte, slik at dere rakk butikken og nå har noe ekstra å kose dere med resten av påsken. Vi har svigers som tar i mot med åpne armer, det er så de nesten betaler oss for det. Men vi spør ikke ofte, svogerS og svigerinneK lemper nemlig sine opp dit stadig vekk. **** :kjefte: Jentungen vil ikke sove!! Ligger i senga og roper etter dukkevogna for hun vil heller leke med den. Også jeg som trodde hun ville sovne kjapt idag etter at vi var først ute og gikk tur med dukkevogna, og så på tur med sykkel etter hun spiste middag. Crap, det var ikke dette jeg ville ha i kveld. Jeg som nå var på vei for og lage meg wok og kose meg. Blir en stund igjen til det kan det se ut til.
Fremhevede innlegg