Nótt Skrevet 26. mars 2010 #9361 Skrevet 26. mars 2010 Jan Werner hadde en fin stemme, men han kan da ikke sammenliknes med Freddie Mercury! Så det så! Og dermed tråkke jeg sikkert på tærne til alle Jan Werner-fans, men har du sett/ hørt opptak av Queen live? *lister-meg-stille-ut-igjen* Jeg må si meg enig med deg Aricept.
MarianneE Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #9362 Skrevet 27. mars 2010 Først: 7 kilo??? Gratulerer med vekttap. Vel fortjent for bra innsats Så: Ang. migrenen... (bare et lite tips) En kollega av meg utførte refleksologi på meg her forleden. Om det var rent tilfeldig, eller om det faktisk hadde effekt på meg... det vet jeg rett og slett ikke. Men bra ble jeg etter å ha slitt med betennelse i overarm en god stund (snakk om uker). Nå har jeg ikke erfaring innenfor dette området, men avansert kan det umulig være. Du (med migrene) kan ihvertfall forsøke å massere/trykke/klemme(whatever) på fingertuppene hvor "sonene" for hodet (generelt) skal befinne seg. Som sagt, bare et lite tips fra meg til deg! Ha en flott og innholdsrik helg! Refleksologi, ja.... Skader jo ikke og prøve! Kul gave du sendte broder'n forresten! Jan Werner hadde en fin stemme, men han kan da ikke sammenliknes med Freddie Mercury! Så det så! Og dermed tråkke jeg sikkert på tærne til alle Jan Werner-fans, men har du sett/ hørt opptak av Queen live? *lister-meg-stille-ut-igjen* Har ikke sagt at jeg er uenig... Tror han hadde passet best der han var, en erstatter for Mercury hadde krevd en annen stemme tror jeg. Håper helgen blir fin Ja... det var det da! Gårsdagen var bare helt OK. Møtte min søsterG i byen for en kaffe mens jeg prøvde og finne bursdagsgave til pappa og broder'n. Det var koselig, vi prøver og være flinke og prate om annet enn bare barn når vi treffes. Av og til trenger man og lufte litt og ta opp ting ang barna, men guuud så deilig det er og prate om alt annet noen ganger!! Broder'n hadde bursdag igår. Den skal feires på søndag, men jeg bad ham hit igår på marinerte kyllingvinger, ris, dipp og baguetter. Etter at søsterG flyttet hjem igjen for et år siden har jeg ikke set like mye til broder'n som før. (men det er og for han er opptatt med skolearbeid osv) Så da han kom hit igår ble jeg minnet på en ting jeg IKKE har savna. Hans innblanning i barneoppdragelse!!! Jeg mener... Den dagen det er noe og reagere på håper jeg.. nei, jeg forventer at noen reagerer. Men, når TheaM veiver med en plastkopp og jeg snakker til henne er det unødvendig at han og gjør det. Et annet eksempel er da vi spiste, så spiste vi i stua og det er uvant for TheaM så hun er urolig. Andrè og jeg snakket til henne flere ganger, men når broder'n da blander seg inn og tar maten hennes, da sa jeg ifra at han trenger ikke blande seg. Han ble litt men det får ikke hjelpe. Så da ungen var i seng og hadde sovnet i senga med ei bok over ansiktet tok jeg vekk boka og TheaM våknet. Hun var kjempe trøtt og ble ordentlig sint da jeg tok boka, men jeg mente at siden klokka var på vei mot 20.30 var det på temmelig høy tid at hun sovnet. Derfor; Ingen mer kikking i bok! Broder'n var jo uenig i det, og mente at det var unødvendig av meg og være streng. Men som jeg sa, jeg prøver og være konsekvent og har jeg sagt nei så blir det sånn. TheaM var SINT og TRØTT og gråt og raste i senga si. Jeg hørte litt på før jeg gikk inn og fikk roet henne ned. Da jeg kom inn i stua igjen begynte broder'n og kritisere meg for at jeg gikk inn til henne, for han mente at... Da sa jeg at han kan få komme tilbake til det når han sjøl har fått barn! Så da reiste broder'n seg fra sofaen og sa at han gadd ikke sitte når det ble sånn så han gikk. Jeg ble kjempe lei meg, lei meg for at han blander seg, lei meg for at han gikk, lei meg for en slik avslutning på bursdagen hans... Men jeg mener nå jeg hadde rett til og be ham blande seg den dagen han vet hvordan det er og oppdra barn.
*appifany* Skrevet 27. mars 2010 #9363 Skrevet 27. mars 2010 Oi, det var litt av en oppførsel på han :klø: Skulle bare innom å ønske deg en God påske hvertfall
Gjest Catwoman Skrevet 28. mars 2010 #9364 Skrevet 28. mars 2010 Kan tenke meg det er fryktelig irriterende når andre skal blande seg inn i barneoppdragelen ja. Han har ingenting med å gjøre det. Håper du får en fin søndag. Nå er det sommertid - og det blir nesten ike mørkt lenger. Elsker det
MarianneE Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #9365 Skrevet 28. mars 2010 Hadde superlørdag igår! Handlet litt hobbystæsj der Andrè jobber. Kjekt og ha en mann som jobber i et engrosfirma og får ting til innkjøpspris. Var innom kjøpesenteret og handlet bomullsluer til TheaM, Rema1000 og en tur innom pappa for og se hvordan det har blitt etter han flytta og på vei hjem sovna TheaM i bilen så vi kjørte en liten rundtur så hun fikk sove. Dagen startet med men da vi kom hjem var det allerede vært i et par timer. Så da holdt vi oss ute i hagen, sopet litt, kikka litt, smurte noen brødskiver vi koste oss med på trappa i sola.... Klokka ble 17 før kom oss inn. Inne ryddet i litt, vasket opp, støvsuget, ordnet med dukkeseng TheaM fikk med fra pappa. Da jeg hadde laget mat og vi fikk satt oss i sofaen alle tre var kl blitt 19 og vi var igrunn slitne alle tre. Følte vi hadde fått max ute av dagen! Idag skal vi i Fritidsparken og bade og så på Stockflet's for at TheaM skal male sjokoladepåskeegg. Kl 17 skalvi i dobbelbursdag for pappa og broder'n. det blir folksomt og sikkert koselig! Apropos mann som jobber i engrosfirma: denne har blitt en stor hit her hjemme. Nypresset eplejuice til frokost.... Men den var fryktelig dyr i linken! Rundt 300 betalte vi for vår.
Edie Skrevet 28. mars 2010 #9366 Skrevet 28. mars 2010 Alltid kjekt med rabatter! Ha en flott søndag med bading og maling og bursdagsfeiring!
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mars 2010 #9367 Skrevet 28. mars 2010 Så herlig med rabatter Kos dere idag!
mia83 Skrevet 28. mars 2010 #9368 Skrevet 28. mars 2010 Ja penger spart er penger tjent! Håper dere koser dere i dag også!!
MarianneE Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #9370 Skrevet 28. mars 2010 Alltid kjekt med rabatter! Ha en flott søndag med bading og maling og bursdagsfeiring! Alltid kjekt med rabatter, ja! Men nå var den saftsentrifugen billigere der Andrè jobber enn på Expert/Elkjøp og de der. 350 tror jeg den koster. Nok om det!! Bading ja. Da vi kom opp hadde TheaM produsert godt i bleia (dere skjønner hva jeg mener....) og hun og jeg kom oss inn på et stellerom. Hun gråt allerede da. Og da hun klarte og komme i nærheten av en sånn håndføner som starter automatisk.... Hun hiksta og ville ikke skiftes på, ikke bade nå hylte hun og vi kjøle hjem nå hiksta hun mens jeg lurte på hvorfor jeg utsatte megselv for dette. Garderoben var et mareritt, men jeg fikk da dusjet henne ved og danse og ta det litt etter litt. Følte meg dum der jeg stod i dusjen, men.... Så i vannet klamret hun seg fast til Andre og gråt i 5 min så fant hun til slutt ut at det gikk bra. Enden på visa var at hun dumpa en softis for og bade mele... og klatret opp på kanten for og hoppe opptil flere ganger :dåne: På Stockflet's var det skjedd en liten minunderstood så vi var ikke registrert for påskeeggmaling. Det var egentlig like greit, for vi hadde allerede litt dårlig tid så en bolle og juice til TheaM og kaffe mocca og cappuchino til oss voksne passet perfekt i selskap med Ashelia og samboeren. Vel hjemme fikk jeg laget to bursdagskort, og gikk rett derfra og ut på kjøkkenet hvor jeg stekte speilegg og bacon som vi spiste på brødskive før vi skiftet og reiste i bursdag. Ikke fått dumpa ned i sofaen før nå. And it feels goooooood!!! Så herlig med rabatter Kos dere idag! Alltid digg med rabatter, ja! Ja penger spart er penger tjent! Håper dere koser dere i dag også!! Vi har kost oss masse. Lenge siden en helg var så fin!! God påske! God påske til Loffen og!!
Auri Skrevet 28. mars 2010 #9371 Skrevet 28. mars 2010 Koselig å se dere idag! Og de kiloene du har mistet synes tydelig altså!
MarianneE Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #9372 Skrevet 28. mars 2010 Koselig å se dere idag! Og de kiloene du har mistet synes tydelig altså! Thanks baby!
vidvandre Skrevet 28. mars 2010 #9373 Skrevet 28. mars 2010 God påske! Er det deg på det bildet? I tilfelle: Du skriver innmari bra til å være så liten og nusselig
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #9376 Skrevet 29. mars 2010 Du er flink! Jeg skal også gjøre husarbeid i dag, må bare få dratt meg opp fra sofaen først..
MarianneE Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #9377 Skrevet 29. mars 2010 I feel so flink! Alt er nyvasket og jeg har plukket inn grener fra hagen som står i vann og er pyntet med minipåskeegg. Stuabordet er pålagt en ny gul duk og et glassfat fra Sia med gule lys på. Alt er rent, ryddig og pent. Tipper det går over når jentungen er hjemme fra barnehagen. Lurer på om jeg skal ta TheaM fri fra bhg i morra. Onsdag har hun fri uansett. Idag har jeg sendt henne dit for at jeg skulle få vaske i fred uten "hjelp" jeg kunne tatt henne med en tur på biblioteket og... hmm... *tenker høyt*
mia83 Skrevet 29. mars 2010 #9378 Skrevet 29. mars 2010 så flink du er! Jeg har bare fått kjøkkenet i orden jeg! Men det er ikke noe rotete her ellers akkurat nå. Ryddet i går så. Men en omgang med støvsugeren og vaskefilla må nok til!
Fremhevede innlegg