Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2010 #9282 Skrevet 18. mars 2010 Liker ikke det nye utseendet på KG jeg
loffen Skrevet 18. mars 2010 #9283 Skrevet 18. mars 2010 Håper forumet blir ordnet snart. Nå er det bare tull. Ha en fin dag MarianneE!
loffen Skrevet 18. mars 2010 #9284 Skrevet 18. mars 2010 (endret) dA BLE DET DOBBELT ATTPÅTIL.. Endret 18. mars 2010 av loffen
FrizzleSizzle Skrevet 18. mars 2010 #9285 Skrevet 18. mars 2010 Me likes nytt forum veldig godt! For jeg kommer jo faktisk inn på jobb! Står det bra til, MarianneE?
MarianneE Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #9286 Skrevet 19. mars 2010 Liker ikke det nye utseendet på KG jeg Jeg synes det er OK, men skjønner ikke helt hvorfor utseendet måtte ordnes. Det er greit med de justeringene som er gjort i forumet, spes med tanke på at deler er stengt for gjesteposting. Men hvorfor alt skal snus på hodet hver gang... Nei, det skjønner jeg ikke. Håper forumet blir ordnet snart. Nå er det bare tull. Ha en fin dag MarianneE! Det er ihvertfall vrient og finne fram her inne. Men det er kanskje bare jeg som ikke er flink til og orientere meg? Skal igrunn ikke se bort ifra at det er slik det henger sammen... dA BLE DET DOBBELT ATTPÅTIL.. Fort gjort og gjenta seg selv! Me likes nytt forum veldig godt! For jeg kommer jo faktisk inn på jobb! Står det bra til, MarianneE? Ska'kke bruke nettet på jobb da, Frizzle **** Igår hadde jeg en plan om og komme meg på nette. Det gikk bare ikke. Var sliten etter dagen og ble liksom bare sittende og se TV (og spise sjokoladekjeks) helt til jeg sovna på sofaen. Ooooordentlig sløv! Nå skal jeg gå avgårde om halvtimen. Liker meg veldig godt på SFOen, håper hun som er sykmeldt ikke kommer tilbake neste uke.... Jeg vil være der mer!! Forøvrig har vi takket ja til byttet av barnehage. Må det til, så må det til.
Nótt Skrevet 19. mars 2010 #9287 Skrevet 19. mars 2010 Håper du får en fin dag på SFO. Og så krysser jeg for at du får være der mer. Ha en riktig fin helg når arbeidsdagen er over!!
MarianneE Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #9288 Skrevet 19. mars 2010 Håper du får en fin dag på SFO. Og så krysser jeg for at du får være der mer. Ha en riktig fin helg når arbeidsdagen er over!! Takk, men det funka ikke. Hun jeg har jobbet for kommer tilbake på mandag så da var det liksom ikke noe behov for meg lengere. Det synes jeg er trist for jeg virkelig trivdes der ute. Var ordentlig trist da jeg gikk. Så da er det bare og håpe at de ringer etter meg en dag. Etter middag tok jeg med TheaM ut på trehjulsykkelen en tur i butikken. Klokka rakk og bli 18 før vi fikk tuslet avgårde, og klokka ble nesten 19.20 før vi var tilbake :dåne: Jeg hadde et tau rundt sykkelen hennes, hvis ikke tror jeg vi aldri hadde kommet hjem. Da vi omsider da kom oss hjem, var det som og vri på en bryter og TheaM var overtrøtt. Ville bare sitte i fanget, ikke spise kveldsmat, ikke ha drikke, bare sitte fanget, kose mamma!! Så 19.20 var vi tilbake fra butikken, 19.35 var hun i seng. 19.45 sov hun veeeeeldig godt. Så godt at mor&far kunne og denne gangen holdt t.om senga. Andrè kjører nå drosje, jeg har TV og Superchips. Er ikke no bedre menneske enn det i kveld....
MarianneE Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9289 Skrevet 20. mars 2010 (endret) jeg blir sprø. Gikk inn til TheaM for 10 min siden, for jeg hørte hun var våknet. Der satt hun i senga si, med oppkast på puta, kaninkosekluten og i håret. Det er 5. gangen denne uka hun kaster opp. Kan barn bare kaste opp uten at det feiler dem noe? Idag skal vi hjelpe pappa og flytte, så denne helga passer det VELDIG dårlig med sykt barn... Endret 20. mars 2010 av MarianneE
lilljan Skrevet 20. mars 2010 #9290 Skrevet 20. mars 2010 Jeg med mange etterhvert erfarer at denne omgangssyken varer i ett par dager før den er over, og plutselig etter ett par dager til er den jaggu meg tilbake igjen. Kan virke litt slik hos dere også!
Auri Skrevet 20. mars 2010 #9291 Skrevet 20. mars 2010 Har ingen gode råd når det gjelder oppkastsyke barn, dessverre!
janne84 Skrevet 20. mars 2010 #9292 Skrevet 20. mars 2010 stakkar TheaM Satser på at det ikke kommer noe mer..
FrizzleSizzle Skrevet 20. mars 2010 #9293 Skrevet 20. mars 2010 God bedring til lille barnet. Det trenger vel nødvendigvis ikke være sykdom som gjør at de kaster opp, nei. Synes stadig vekk det er vikarer på SFO, både på den jeg bruker og på de som venninna mi jobber på, så du skal ikke se bort fra at du snart blir oppringt igjen. God helg fra meg på jobb
MarianneE Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9294 Skrevet 20. mars 2010 Jeg med mange etterhvert erfarer at denne omgangssyken varer i ett par dager før den er over, og plutselig etter ett par dager til er den jaggu meg tilbake igjen. Kan virke litt slik hos dere også! Men hun har ikke hatt omgangssyke. Hun var litt spysjuk natt til tirsdag bare, og en gang i løpet av morran. Men, det var det. Formen har vært bra, og matlysten har vært grei, så det var sikkert bare en engangshappening. Har ingen gode råd når det gjelder oppkastsyke barn, dessverre! Ikke jeg heller. Ikke annet enn at de må ha drikke, også får naturen bare gå sin gang. stakkar TheaM Satser på at det ikke kommer noe mer.. Det har ikke gjort det til nå, så det har hjulpet og tenke på oss! God bedring til lille barnet. Det trenger vel nødvendigvis ikke være sykdom som gjør at de kaster opp, nei. Synes stadig vekk det er vikarer på SFO, både på den jeg bruker og på de som venninna mi jobber på, så du skal ikke se bort fra at du snart blir oppringt igjen. God helg fra meg på jobb Ja, jeg håper jeg blir oppringt igjen. Likte meg veldig godt der borte, også likte jeg godt og få ansvaret for 1. klasse slik jeg gjorde. Fine ungene! **** Har hatt TheaM hos svigers et par timer mens vi har hjulpet pappa med flytting. Han har flytta fra 4mannsbolig og til en større enebolig. Gammalt hus, men med oppussing blir det ganske bra. Nå skal Andrè snart ut og kjøre drosje, TheaM skal få kveldsmat og lørdagsgodt. Etter det skal hu mor slenge beina på bordet og ta det heeeeelt med ro!
kospia Skrevet 20. mars 2010 #9295 Skrevet 20. mars 2010 Kos deg og ha en riktig fin lørdagskveld Marianne
MarianneE Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #9296 Skrevet 20. mars 2010 Kos deg og ha en riktig fin lørdagskveld Marianne Takk! Har lagt TheaM og har spaghetti straks ferdig kokt. Så i kveld skal jeg slenge beina opp i sofaen mens jeg koser meg med spaghetti med bacon, ost og cherrytomat. I løpet av kvelden kommer en oppdatering av Matboksen.....
MarianneE Skrevet 21. mars 2010 Forfatter #9297 Skrevet 21. mars 2010 Å..... det var dumt og legge meg på sofaen og se på TV igår, under koseteppet mitt. Andrè reiste ut for og kjøre drosje igår, og kommer ikke hjem før seinere idag. Har avtalt at av og til skal han reise til svigers og overnatte der. Vi har som tidligere nevnt 70m2 her så når han har kjørt drosje og legger seg på morran er det vanskelig noen ganger og få TheaM til og være så stille som han naturlig ønsker. Så for at vi her hjemme skal få utfolde oss litt og han få sove i fred har vi gjort det sånn idag. Og, siden det er bare oss jentene hjemme får vi besøk idag. SøsterG og barna kommer, kanskje min halvsøsterE, og om ikke guttungen ble syk; VenninneSA med barna. Så da skal vi ha påskeverksted! Har en liten haug med isoporegg som skal males, dyppes i marmorering eller smøres med lim samt strø glitterstrø over. Morro for store og små barn! Nå kom jeg plutselig på at jeg har bare 8 blomsterpinner, burde ha flere. Hmm... 18 egg, 8 pinner.. Godt det er noen timer til de kommer så jeg får pønsket ut noe! :klø:
*appifany* Skrevet 21. mars 2010 #9298 Skrevet 21. mars 2010 Så koslig det høres ut med påskeverksted da! Blir sikkert en fortreffelig dag i dag
Mazilla Skrevet 21. mars 2010 #9299 Skrevet 21. mars 2010 Du har ikke noen grillspyd du kan bruke, eller noe sånt? Høres koselig ut med påskeverksted, både for små og store!
mia83 Skrevet 21. mars 2010 #9300 Skrevet 21. mars 2010 Påskeverksted høres kjempekoselig ut! Du er jammen flink til å finne på ting sammen med TheaM!
Fremhevede innlegg