MarianneE Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9241 Skrevet 11. mars 2010 God idè, Frigg. Men jeg har allerede 4 slike ringpermer. Og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av dem heller! Håpløst.... Jeg vet bare at det ikke nytter og sitte her!
janne84 Skrevet 11. mars 2010 #9242 Skrevet 11. mars 2010 Så mye sex prat det er her inne da... Du går gjennom permene dine og ser hva du egentlig trenger. Også hiver du...
MarianneE Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #9243 Skrevet 11. mars 2010 Så mye sex prat det er her inne da... Du går gjennom permene dine og ser hva du egentlig trenger. Også hiver du... dårlig idè. Jeg kan jo når som helst å bruk for alt jeg har der. Har ihvertfall har jeg planer om å snart få bruk for det. Senga er skrudd sammen igjen og det er snart natta på meg. :søvn:
MarianneE Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #9244 Skrevet 12. mars 2010 disse står på ønskelista mi. Skal jeg bestille, tro...? Dagen idag har startet skikkelig møkk. Unge som våknet kl 5.45 og måtte sendes i seng flere ganger før hun fikk stå opp. Orket ikke stå opp med henne så tidlig. Hun har vært grinete, ville ikke i barnehagen, ville ikke spise frokost og jeg fikk IKKE ta den vekk igjen. Skulle ikke kle på seg, ikke gå, ikke ha med vogn med sykkelen istedet. Sykkelen står fremdeles i kjelleren, og jeg satte henne i vogna, kjente jeg ikke hadde tålmodighet til rusling idag. Hun sutret fordi den gamle matboksen måtte være hjemme, og for at den nye ble tatt med istedet.. Da vi skulle gå til bhg ville hun heller i senga og legge seg. Å HERREGUUUUUD!!!!!! På toppen av det hele skal jeg reise på jobb litt over 12 og må rydde&vaske før det. Kjenner dagen idag har stressa meg godt opp. Faen.
Nótt Skrevet 12. mars 2010 #9246 Skrevet 12. mars 2010 Synes du skal bestille deg de jeg. Håper dagen fikk en bedre fortsettelse enn starten.
MarianneE Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #9247 Skrevet 12. mars 2010 Jepp, tenker jeg skal det, ja! blir en bestilling på disse og disse Er ferdig med og vaske gulver og ta av sengetøy. Henge opp tøy, så er det på tide og gå snart. Gleder meg, har ikke jobbet på SFO på mange år. Lurer på hva jeg skal ha på meg, det er ikke alle klærne som sitter bra lengere, de har blitt litt store..... Andrè skal på lønningspils i kveld. Ser for meg sofakroken med Kamille og Henne som kom i posten igår. Me like...
loffen Skrevet 12. mars 2010 #9248 Skrevet 12. mars 2010 SONG OF THE DAY Oppdatert på () og , så flink du er! Kan du komme å ordne her også? Tror ikke jeg rekker å lese Kamille i dag jeg. For jeg må shine huset litt og bake og lage middag og handle og kanskje gå på ski, også skal jeg ut i kveld og må være klar til klokka 18:00. Og jeg vetikke hva jeg skal ha på meg. Også sitter jeg bare her!
MarianneE Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #9251 Skrevet 12. mars 2010 Vil også bestille fine ting fra NS Ja, det var mye fint der. Men og en del som ikke var min greie. **** :hoppe: Jeg har akkurat kommet inn døra. Har hatt det veldig bra på SFOen. Vært sammen med 1. klasse, skjønne ungene! Det som var eeeeendaaa bedre var da ledern kom bort til meg og spurte om jeg kan jobbe mandag, tirsdag, torsdag og fredag og. :dåne: Det er bare fra 13-16, men det er fire dager tross alt. I am happy!!! Nå skal jeg bare nyte helga etter en laaang arbeidsuke ( ) før søsterG kommer med minstemannV som skal være her i hele morra mens søsterG og svogerØ tar med guttungen til IKEA i Oslo. Vet ikke helt om det frister med bonusbarn i morra men litt grei får man være... Nå er det snart på tide og lage pizzadeig!
MarianneE Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #9252 Skrevet 12. mars 2010 Nå har jeg sendt en stk øltørst mann på by'n. TheaM sitter i sofaen og spiser på et pizzastykke hun har brukt en time på. Har prøvd og sende henne i seng, men da får hun totalt noia og MÅ ha pizzastykket sitt. Jeg burde ikke la henne vingle, men sukk.... Jeg er sliten i kveld, dagen har gått i ett siden 5.30 og det kjenner jeg. Nei, på tide og gjøre alvor og få minikrapylet i seng!
MarianneE Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #9253 Skrevet 13. mars 2010 TheaM kom seg i seng igår. Hun fikk sitte litt i senga og se i en bok om Tigergutt, så trøtt at hun måtte legge hodet inntil sprinklene i senga men sove... å nei da! Tilslutt lå hun med hodet på puta og boka i armene mens hun sov. :rødme: Jeg tok en tjuvstart på lørdagsgodtet igår og spiste en 50gr melkesjokolade. Det var VELDIG godt! Så godt at Nytt på Nytt rakk ikke bli ferdig før jeg sovna. Lille V, go'jenta til tante, kommer om en halvannen times tid. Frister på en måte lite og ha to barn her idag, men det blir nok bra. Hun er grei og ha med og gjøre. Ha en super dag alle sammen!
MarianneE Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #9254 Skrevet 13. mars 2010 SONG OF THE DAY Nok en som gir meg lyst til og shake my groooove thang!
*appifany* Skrevet 13. mars 2010 #9255 Skrevet 13. mars 2010 SONG OF THE DAY Nok en som gir meg lyst til og shake my groooove thang! Agreed
MarianneE Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9257 Skrevet 14. mars 2010 (endret) Det gikk kjempe bra og ha lille V her igår. Jentene gikk på kryss og tvers i leiligheten med TheaM sin dukkevogn med leker oppi, og TheaM med en stor lue på hodet og fler og fler leker i armene. De tegnet på ark og dekorerte hverandre (med tusj....) og leste bok. TheaM storkoste seg med selskap! Vi pakket barna i denne hvor de sitter i etasje, veldig kjekk! Tuslet i sola over til byen, Andrè var litt prega av hang-over så litt frisk luft gjorde ham godt Utenfor Narvesen ble Andrè stående og prate med en bekjent mens jeg prøvde og pakke litt i vogna. Det er egentlig sidevesker til vogna, men de fikk ikke vi med da søsterG satte av vogn&barn så det var bare og utnytte de små tomrommene. Men... mens jeg holdt på med mitt kom en mann bort til oss og spurte om vi hadde sett sønnen hans. Sønnen på 4år hadde gått avgårde fra en utecafè og faren fant ham ikke igjen. :sjokkert: Politiet stod bare oen meter ned i gata siden det var gått en isras fra et tak, så han varslet politiet. Aner ikke om han fant igjen sønnen, men har sjekka nettavisene og det stod ingenting om savnet gutt der. Har tenkt en hel del på dem, håper så inderlig at han fant igjen sønnen sin!! Ellers så kom min søsterG, svogerØ og lilleA fra IKEA 17.15, og satt her noen minutter før de tok lilleV med seg hjem igjen. Da var det godt og bare tre igjen! Dagen gikk fort og greit, men det merktes at det var en ekstra. En time etterpå bærte jeg en sovende TheaM i senga, da hadde hun sovnet sittende med lørdagsgodt i munnen, inntil meg. Sliten jente etter dagen! :rødme: Etter vi ble redusert til bare to voksne var det taco, og sjeldent har den tacoen smakt bedre! Gudene vet når jeg sovnet på sfaen, men klokka ble ihvertfall over 22! Jeg sov veldig dårlig deler av natta, så da klokka var 6.50 og TheaM stod ved siden av senga og vekket meg... Uff, jeg ville vel heller bare trekke dyna over hodet, men det var bare og stå opp. Og værre blir det, for idag skal sprinkelsenga ut og bli erstattet med en større seng. Litt usikker på hvordan den ser ut, for det er en seng som står på kottet vårt, Andrè sin bestefar har laget den, så vi er litt spente. Joda, vi burde tatt en titt på den først, men det tar oss noen timer med tømming av kottet bare for og nå fram til senga.... Men før det: Pannekakefrokost! Oppskriften står på side 5 i Matboksen! Endret 14. mars 2010 av MarianneE
MarianneE Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9258 Skrevet 14. mars 2010 (endret) SONG OF THE DAY! Endelig... serieåpning idag! Endret 14. mars 2010 av MarianneE
Kara W Skrevet 14. mars 2010 #9260 Skrevet 14. mars 2010 Håper det går bra med bytte av seng! Ang. oppskrifter så er det bare å innse at mange av dem aldri blir brukt, selv om de ser aldri så gode ut på bildene. Jeg oppdager ihvertfall at jeg stadig oftere bruker internet til å slå opp oppskrifter, selv om jeg har et skap fullt at både kokebøker og utklipp fra blader. Du kan jo begynne å være litt streng med deg selv og si at du skal prøve minst en ny oppskrift hver uke, og klarer du det ikke, så må du kaste en oppskrift. Og så være flink til å kaste de som du prøvde, men som ikke ble supergode. God søndag!
Fremhevede innlegg