Frigg Skrevet 8. mars 2010 #9201 Skrevet 8. mars 2010 Du trenger jo ikke å kjøpe dukkeseng til TheaM. Senga til TheaM kan dukken få å så kan du kjøpe ny seng til TheaM
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #9203 Skrevet 9. mars 2010 Får du også mer migrene av væromslag og temperaturforandringer? Jeg er desidert mest plaga på høsten og tidlig om våren.. Håper den slipper taket hos deg snart! Så snill mann du har! Det vet jeg ikke, men tror ikke det. Dvs... Har vært lite plaget i vinter, men jeg var det en del i høst. Men sant og si vet jeg ikke hva som utløser den, skulle ønske jeg viste det. Tok ihvertfall Imigran Nesespray og la meg på sofaen under teppet mens jeg zappa igjennom på TV. Så i 2 min på Paradise Hotell, og fant ut at det er noe jeg nok ikke kommer til og se. Makan til gjeng med brødhuer! Du trenger jo ikke å kjøpe dukkeseng til TheaM. Senga til TheaM kan dukken få å så kan du kjøpe ny seng til TheaM Ja, at ikke jeg tenkte på det! Ingenting er kjøpt enda, så jeg tror vi gjør det slik jeg! God idè Frigg! NOT!! **** Jeg har sovet godt i natt, eller... bedre enn frykta! Hodet er bedre, ikke så vondt men jeg er tung i hodet. Det betyr at jeg begynner og bli bedre men bør ta det med ro for at ikke smertene skal komme tilbake i full fart. Skulle ønske jeg ikke hadde migrene, og ihvertfall ikke så lenge! Andrè har det også,men han tar en tablett, og etter et par timer med avslapping er han bra igjen. Hos meg varer det kjapt opptil 4 dager. Unfuckingfear!
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #9204 Skrevet 9. mars 2010 SONG OF THE DAY Dette er ingen sang, men et fantastisk liveopptak Godsmack. Virkelig utrolig hva de får til, og det ganske identisk. Shannon Larkin vs Sully Erna: Enjoy!!!
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #9205 Skrevet 9. mars 2010 Vanligvis etter og levert i barnehagen og gått en tur detter jeg ned forran PCen og KG. Idag lot jeg være, og ryddet istedet, tatt nesten hele oppvasken og sortert tøy. Plutselig føler jeg at jeg har fått masse ut av dagen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre idag. Føler meg litt i det huslige hjørnet, men det hadde vært fint og gått ut, og det frister og bare ligge på sofaen og dytte i meg ting jeg ikke har godt av. Etter middag lurte jeg på og ta med TheaM ut sammen med dukkevogna hennes. Nå begynner det og bli bar gate så da går det ann og gjøre noe slikt. Gleder meg til snøen forsvinner mer, skjønt det har smeltet bra allerede, og jeg kan så i drivhuset. Egentlig er det på tide og så nå snart, men gidder ikke vasse i halvmetern med snø for og komme fram. For ikke og snakke om sekkene med jord som må bæres igjennom snøen. Nei takk. Gleder meg til hjemmedyrkede, nyplukkede, solmodne cherrytomater!
Nótt Skrevet 9. mars 2010 #9206 Skrevet 9. mars 2010 Der sa du noe ja, jeg må få ordnet meg et nytt lite drivhus så vi kan få sådd tomater og jordbær + urter. Dvs en tur til Plantasjen til helgen tenker jeg. Forresten synes jeg du er veldig effektiv i dag.
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #9207 Skrevet 9. mars 2010 Takk, men jeg er egentlig ikke enig, Nòtt... Jeghar bestemt meg for bare og surre rundt hjemme idag. Kjenner migrenen sitter litt svakt i, og jeg føler meg sliten av den. Frister mest og bare ligge på sofaen under et teppe, men det er litt drøyt synes jeg. Derfor komåanserer jeg med og gjøre minst mulig og ta det med ro. Noen som har sett på dagens Song of the Day? Bare lurer på om det er noen som likte det klippet. Apropos musikk, jeg har spilt igjennom CDen til Alicia Keys nå.
Mazilla Skrevet 9. mars 2010 #9208 Skrevet 9. mars 2010 Jeg likte klippet! Jeg har i grunnen aldri hørt så veldig mye på Godsmack, bare litt før jeg så de i Spektrum i 2003 da de varma opp for Metallica. Lurer litt på hvorfor jeg ikke har "prioritert" de! Forresten, grunnen til at jeg kom innom var for å ønske deg en fin kveld, og for å tipse deg om et nytt glutenfritt quinoaknekkebrød jeg fant her om dagen. Veldig godt!
loffen Skrevet 9. mars 2010 #9209 Skrevet 9. mars 2010 SONG OF THE DAY Dette er ingen sang, men et fantastisk liveopptak Godsmack. Virkelig utrolig hva de får til, og det ganske identisk. Shannon Larkin vs Sully Erna: http://www.youtube.com/watch?v=aKsev4CnD7s Enjoy!!! Dritkult!
Frigg Skrevet 9. mars 2010 #9210 Skrevet 9. mars 2010 Ja, at ikke jeg tenkte på det! Ingenting er kjøpt enda, så jeg tror vi gjør det slik jeg! God idè Frigg! NOT!!
MarianneE Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #9211 Skrevet 9. mars 2010 Forresten, grunnen til at jeg kom innom var for å ønske deg en fin kveld, og for å tipse deg om et nytt glutenfritt quinoaknekkebrød jeg fant her om dagen. Veldig godt! Jammen helle dussen, du må jo skrive produsent, da!! Men quinoa sier du? Interessant.... Dritkult! Jepp, det lønner seg og ha samme musikksmak som meg. Da får man med seg myyyye bra!! Men, rommet hennes er ikke så veldig stort, så en vanlig seng og en sprinkelseng som da skal fungere som dukkeseng... Nei, det går ikke. (men jeg skal selvsagt huske idèen om vi noen gang flytter i en villa!) **** Andrè har reist for og spille bowling med svogerØ og broder'n. Jeg har stearinlys, Kamille Mor&Barn som kom i posten idag, grønnsaker og dipp og koser meg igrunn! Skjønt... prøver en ny dipp: Urter. Helt grei, men litt mye dill smak. Jeg er ikke så glad i dill. Holliday... Den er igrunn den beste uansett.
Nótt Skrevet 10. mars 2010 #9213 Skrevet 10. mars 2010 Jeg er enig med deg at dill ikke er så veldig godt. Jeg synes Holiday eller Hvitløksdippen er best.
*appifany* Skrevet 10. mars 2010 #9214 Skrevet 10. mars 2010 Holiday! Datasystemet er nede på jobben, så jobber med litt andre ting. Kan du ta en titt i boka mi, å se om du kan hjelpe meg?
Mazilla Skrevet 10. mars 2010 #9217 Skrevet 10. mars 2010 Jammen helle dussen, du må jo skrive produsent, da!! Men quinoa sier du? Interessant.... Det glemte jeg visst! De var fra Delisenza. Ser nå at det visstnok skal finnes flere typer, men på Ultra hadde de bare (foreløpig ihvertfall) quinoa.
MarianneE Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9218 Skrevet 10. mars 2010 Holiday! Jepp, Holiday er best. Har lest at den vistnok er harry, men herregud... Det er mer harry og spise noe man ikke liker synes jeg. Jeg er enig med deg at dill ikke er så veldig godt. Jeg synes Holiday eller Hvitløksdippen er best. Ei venninne av meg lager knall god hjemmelaget hvitløksdipp. Uansett hva jeg prøver, så får jeg aldri min like god som hennes. Holiday! Datasystemet er nede på jobben, så jobber med litt andre ting. Kan du ta en titt i boka mi, å se om du kan hjelpe meg? Ja, jeg som er så DUM når det kommer til slikt? Tusler over snart jeg... Ønsker deg en fin dag Takk, det er en fin dag. ute, svømt i Fritidsparken, spist god lunch nå (salat, paprika, fersk mozzarella & spekeskinke ) Fikk svømt 500 meter. Sikkert "ingenting" for mange, men jeg synes jeg har vært flink, og guuuud det kjennes i hele kroppen ihvertfall i armene! Avslutta med 7 min i boblebadet, heaven!! Det glemte jeg visst! De var fra Delisenza. Ser nå at det visstnok skal finnes flere typer, men på Ultra hadde de bare (foreløpig ihvertfall) quinoa. Slike har jeg aldri sett! Ha'kke Ultra her lengere, desverre. **** Gleder meg til i kveld!!! Middag på Østens Perle med jentegjengen! Tror jeg skal gå for scampi i hvitløksaus igjen. Det var driiiiit godt!!! Vi blir 6 stk, inkl svigerinneK som jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til etter "Episoden" i forrige uke. Jaja.. vi finner ut av det! :strix: Carson Kresley og Tim Gunn hos Oprah. the queers!!
MarianneE Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9219 Skrevet 10. mars 2010 Kan jeg adoptere Carson Kresley? Han er bare skjønn!!
MarianneE Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #9220 Skrevet 10. mars 2010 SONG OF THE DAY Barry White- what can I say? :skya:
Fremhevede innlegg