Gjest Livia Skrevet 6. mars 2010 #9181 Skrevet 6. mars 2010 Det var derfor du ble fan av smirnof ice på facebook altså.. Håper du får en bedre dag i dag kjære Marianne
MarianneE Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9182 Skrevet 6. mars 2010 Høres ut som du er skikkelig sliten. Bruk helga på å slappe av. Man blir sliten av for mye "drama" rundt seg, hvertfall når det blir til at det er det siste man tenker på før man sovner. Håper det går bra meg deg i dag da! Drama ja. Herregud, jeg skjønner bare ikke hva det er jeg har sagt/gjort som har utløst hele greia. Jeg mener... jeg sa at jeg skjønte hva søsterG mente den gangen hun sa at hun ble et øyeblikk redd for at SA og svigerinneK skulle bli bestevenner! Også FOR et rabalder det ble. Som søsterG sier; Snakk om århundrets overreaksjon! Det var derfor du ble fan av smirnof ice på facebook altså.. Håper du får en bedre dag i dag kjære Marianne Nå vet jeg hvem du er! Å, det tok sin tid, ja! Er ikke likke rennende i nesa idag, og jeg føler meg ikke så slapp idag som det jeg gjorde igår. Det er ganske bra. Og så er det sjokoladedagen idag, og er ikke det bra, så vet ikke jeg!! DAGENS SUPRISE! Da jeg satt i stua til morran idag, vel vitende om at jentungen var våken og satt i senga si og pratet med bamsene. Plutselig hørte jeg en lyd, men tenkte det var bare kattene. Partine klare selv hørte jeg, og der kom hun jaggu tassende inn i stua. Noen trenger en ny seng når hun nå klarer og komme seg ut av sprinkelsenga selv!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2010 #9183 Skrevet 6. mars 2010 Jøsses, det får en si.... klatret ut av sengen selv! Så søt også da, Partine klare selv
Gjest Livia Skrevet 6. mars 2010 #9184 Skrevet 6. mars 2010 Så gøy at hun klarer det selv! Beklager, men jeg hadde ikke fått med meg at du ikke skjønte hvem jeg er, ellers hadde jeg pmet deg..
MarianneE Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9185 Skrevet 6. mars 2010 Jøsses, det får en si.... klatret ut av sengen selv! Så søt også da, Partine klare selv Joa... Bare så kjipt at det kjapt kan innebære at hun sitter på kanten og går dunk i gulvet. Ca halvanne meter, høyt det. Så gøy at hun klarer det selv! Beklager, men jeg hadde ikke fått med meg at du ikke skjønte hvem jeg er, ellers hadde jeg pmet deg.. Ja, gjør det neste (?) gang. Er så utrolig dum til og få med meg slikt. **** Planen var at vi skulle ta en tur til byen alle tre idag, men neida... Andrè hadde sovet dårlig og våknet med migrene så da kledde jeg på jentungen og meg så da ble det bare oss. Ikke det at jeg ikke fikk handlet for det asså... Men, jeg var på IcaMaxi og handlet. Der var det 10kr salg, og sikkert halve Grenland var der. Jeg blir stressa av slikt, og svetta oppover nesten. Heldigvis var TheaM grei, hadde hun begynt og trøble der inne er det mulig jeg hadde satt meg ned og ropt om hjelp. Var igrunn ikke langt unna uansett, jeg mener hva ER det mennesker? Er det tilbud får de verdens spisseste albuer, herregud, jeg følte jeg fikk mord i blikket og var klar for og kjøre ned hvem som helst!! Men, nå fikk jeg kjøpt salt knoke som blir middag en dag snart. Namme...
janne84 Skrevet 6. mars 2010 #9186 Skrevet 6. mars 2010 10 kr salg er gøy!!! Håper dere har hatt en fin fin kveld
janne84 Skrevet 6. mars 2010 #9187 Skrevet 6. mars 2010 Hva heter han Eric (han gamle mannen) i glamour i virkeligheten? vet han ga ut en cd for mange mange år siden, og tenkte å finne den til ei vennine...
Kara W Skrevet 6. mars 2010 #9188 Skrevet 6. mars 2010 DAGENS SUPRISE! Da jeg satt i stua til morran idag, vel vitende om at jentungen var våken og satt i senga si og pratet med bamsene. Plutselig hørte jeg en lyd, men tenkte det var bare kattene. Partine klare selv hørte jeg, og der kom hun jaggu tassende inn i stua. Noen trenger en ny seng når hun nå klarer og komme seg ut av sprinkelsenga selv!! Så flink jente! Gruer meg selv til dagen plutten vår skjønner at han kan gå ut av sengen selv. Han har vanlig seng og har fallt ut et par ganger, men sitter pent og venter til vi kommer inn til ham på morgenen. Og så klatrer han ut selv.
Gjest Livia Skrevet 7. mars 2010 #9190 Skrevet 7. mars 2010 Det blir nok lenge til neste gang, er ganske så fornøyd nå! Men skal skrive det opp bak øret
MarianneE Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #9191 Skrevet 7. mars 2010 10 kr salg er gøy!!! Håper dere har hatt en fin fin kveld 10 kr salg er gøy, joda, men når halve byen er der blir jeg bare stressa. Det blir for mye for meg. Men ellers pleier jeg hamstre hermetikk b.la på slikt salg. Hva heter han Eric (han gamle mannen) i glamour i virkeligheten? vet han ga ut en cd for mange mange år siden, og tenkte å finne den til ei vennine... Søte deg, jeg ser overhodet ikke på glamour eller noe sånt. Hotel Cæsar gir meg grøssninger.... Så flink jente! Gruer meg selv til dagen plutten vår skjønner at han kan gå ut av sengen selv. Han har vanlig seng og har fallt ut et par ganger, men sitter pent og venter til vi kommer inn til ham på morgenen. Og så klatrer han ut selv. Flink! Her var klokka 6 da hun klatret ut første gangen idag. Som jeg sa til Andrè; Jaja... vi har da vært heldige til nå. Håper du har en superfin lørdagskveld! Takk, jeg sov! Det var veldig fint. Det blir nok lenge til neste gang, er ganske så fornøyd nå! Men skal skrive det opp bak øret ***** Noen som har lyst på et stk. turbobarn med rennende nese og øyekatarr? Kjenner dagen idag kan bli lang. Andrè var hjemme kl 6 i morges og skal sove noen timer til. Jeg tror jeg begynner og få migrene og forkjølelsen gjør at jeg føler meg crap. I tillegg var jeg så teit igår at jeg sa at joooodaaaa, jeg kan ta med TheaM og være med søsterG og SA med all barna til Eventyrfabrikken. Bare så kjipt at jeg ikke sjekka busstidene først. Så for og være på Eventyrfabrikken 13.30 (fint og reise på den tida det er mest mulig folk!!) må jeg begynne påkledning 12, gå til byen, ta M1 bussen som går østveien (som ikke sier dere en dritt... ) og gå fra Skien sentrum den halvtimen det tar og komme til Eventyrfabrikken. Hjemover kan jeg ta den vanlig bussen, M2 som da har begynt og gå, og er hjemme etter 20 min... Jeg må ihvertfall ikke være glad for at de spør om vi vil være med og finne på noe. Nei, må ikke være positiv.
MarianneE Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #9192 Skrevet 7. mars 2010 Droppet turen til Eventyrfabrikken, vi. Tok heller turen ut til søsterG og var der noen timer. Det er strålende sol enda og da vi var der ute gikk vi en tur med ungene. Litt latter, litt aking, litt slossing, litt løping, litt ønsker om bæring.... Etterpå ble det boller og saft i solveggen. Nå er vi hjemme igjen, pottetett i bihulene, det burde ryddes og gjøres litt her hjemme, men.... Det var så godt og sitte her mens ungen sover på sofaen!
Nótt Skrevet 7. mars 2010 #9193 Skrevet 7. mars 2010 Du er ikke alene om å sitte i sofan på kg, mens ungen sover. Burde gjort en haug andre ting, men orker ikke.
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9195 Skrevet 8. mars 2010 Var så lite innom nette igår at det ble ikke noe ut av det. Men, her kommer den... Og hva kan jeg si? Vakker dame, vakker stemme, vakker musikk SONG OF THE DAY
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9196 Skrevet 8. mars 2010 Æsj, jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke har reist og svømt idag. Nå er jeg ikke så tett i hue (blir jo det ved forkjølelse) som jeg var igår men migrenen sitter godt i enda. Gud forby noe annet, lissom Hmm... Når jeg tenker meg om åpner ikke badedelen i Fritidsparken før kl 16 i ettermiddag så da ble det litt vanskelig og få til. Saved by the clock! Har gått tur, levert i bhg (TheaM begynte dagen som et englebarn, det er VELDIG lenge siden sist), rydda leiligheten, spist lunch og sittet her en time, snart halvannen. Må støvsuge og sette over klesvask, men guuuuud som det frister og Burde satt meg og sortert hobbystæsj. Tiltak.... Huskelapp til megselv: I morra kommer det godsmack som Song of the Day
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9197 Skrevet 8. mars 2010 Kjære PorsgrunnKommune! Takk for at dere bestemte dere for og skrape gata, siden sola "bare" tiner snøen. Forstår at det ikke var godt nok. Så derfor, takk for den halvmeter med brøytekant jeg nå skal gå ut og måke. Det passet meg fint. Faen!
janne84 Skrevet 8. mars 2010 #9198 Skrevet 8. mars 2010 Men det er jo bra de skraper, da blir det ikke is og holkeføre når det blir mildt... Burde gjort mye jeg og, ser ikke ut her og snart får vi leiligheten full av folk, men det alt er jo et tiltak..
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #9199 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nå viste det seg at den brøytekanten ikke var så gæærn, da. Heldigvis. Vi har vært en tur på kjøpesenteret og handlet på 10kr salg hos IcaMaxi, Platekompagniet og Mix for italiensk is. Snille, snille mannen min kjøpte siste CDen til Alicia Keys til meg! : Gleder meg veldig til og høre den!! Det veier opp for den kjipe isen jeg spiste. Trodde det var skogsbær, men viste seg og være kirsebær. Det var egentlig bare litt ekkelt. TheaM spiste en hel softis, den ungen sluker alt av is! Angra litt på at jeg ikke tok en slik en selv. Tittet litt på lekebutikken der og. 'Tror jeg fant gave til TheaMs 3års dag: http://www.br-leker.no/produkt/new-born-baby-treseng/ Det er vanskelig og ikke skjemme henne bort.... Hodet mitt har ikke vært så ille i ettermiddag, men nå kjenner jeg migrenen er på full retur. Fryktelig dårlig gjort!!! Orker ikke reise og svømme i morra, ikke bra når hver bevegelse er ille, og hver anstrengende bevegelse er helt jævlig. Da blir det ihvertfall ikke noe særlig effektiv trening. Vanligvis ligger migrena i høyre halvdel, men idag sitter den i panna og som et bånd rundt hodet samt i øynene. Skulle ønske noen kunne gjøre noe med det. Endret 8. mars 2010 av MarianneE
Mazilla Skrevet 8. mars 2010 #9200 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Får du også mer migrene av væromslag og temperaturforandringer? Jeg er desidert mest plaga på høsten og tidlig om våren.. Håper den slipper taket hos deg snart! Så snill mann du har! Endret 8. mars 2010 av Mazilla
Fremhevede innlegg