MarianneE Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #9161 Skrevet 4. mars 2010 Herreminskaper for et kvinnemenneske da.. for et styr og rabalder! :dåne: Det må da være lov å føle ting og oppfatte ting uten å på død og liv skulle melde fra om det til enhver tid.. syns ikke hun har noen som helst rett til å oppføre seg sånn her mot deg! no no! Takk! jeg fortalte historien til venninneA. Hun holdt på å le seg ihjel. Jeg skjønner henne godt, dette er for dumt!! Formen er i ferd med og gå i dass. Jeg skal krype opp i sofaen snart. Tror jeg blir der for evig og alltid!
Gjest Catwoman Skrevet 5. mars 2010 #9163 Skrevet 5. mars 2010 Ha en fin helg Håper formen blir fort bedre
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9164 Skrevet 5. mars 2010 SONG OF THE DAY For å hedre min trønderske bakgrunn: http://www.youtube.com/watch?v=IjWAbE5m67U
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2010 #9166 Skrevet 5. mars 2010 God helg, også må jeg visst ønske deg GOD BEDRING også.. er du blitt syk?
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9167 Skrevet 5. mars 2010 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg. Takk! Så snilt av deg! Er hjemme alene med tente stearinlys, cola zero og Det Vesle Huset på Prærien på DVD. Har spist deilig lunch bestående av crispsalat, paprika, fersk mozzarella og spekeskinke. YUMMY!! God helg, også må jeg visst ønske deg GOD BEDRING også.. er du blitt syk? Bare forkjøla og laber i formen bare. Ting er lissom litt tungt idag, men jeg trenger ikke annet enn og sitte under teppet på sofaen og det hjelper litt det. Også har jeg kjøpt meg sykepakke! Fin, fin, fin bok! En stor billedbok om Narnia! http://www.notabene.no/Product.aspx?cID=&a...8&shopid=53
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9169 Skrevet 5. mars 2010 Jeg fikk verdens største kompliment igår. Det var snakk om noe på TV om b.la den første kjærligheten. Så jeg spør da Andrè om hvem som var hans første kjærlighet. Deg! svarte han. Jeg lo litt, og sa at det kunne det umulig være, for han har b.la vært samboer før han traff meg, og han MÅ jo vært glad i xdama! Og han svarte da: nei, for det var da jeg traff deg jeg forstod at det jeg har følt for andre ikke kan ha vært i nærheten av kjærlighet en gang. Hva svarer man da? :rødme: Også har jeg fått et nytt kompliment fra ei som jobber på Notabene, og som jeg alltid blir stående og skravle med: Wow! Du har virkelig gått ned i vekt!
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9170 Skrevet 5. mars 2010 Åååh det så ut som en fin bok! Også var den på salg til 119 kr!
Kara W Skrevet 5. mars 2010 #9171 Skrevet 5. mars 2010 Så har jeg da fått somlet meg inn hit, jeg også. God helg og god bedring!
Store My Skrevet 5. mars 2010 #9173 Skrevet 5. mars 2010 Åge Bare forkjøla og laber i formen bare. Ting er lissom litt tungt idag, men jeg trenger ikke annet enn og sitte under teppet på sofaen og det hjelper litt det. Også har jeg kjøpt meg sykepakke! Fin, fin, fin bok! En stor billedbok om Narnia! http://www.notabene.no/Product.aspx?cID=&a...8&shopid=53 Sånn er jeg også for tida. Bare at jeg er ikke så veldig forkjøla. åååå. fiiiineste boka sånn skal jeg få meg når jeg blir stor.
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #9174 Skrevet 5. mars 2010 Så har jeg da fått somlet meg inn hit, jeg også. God helg og god bedring! Det var på tide du kom, ja! Så flotte komplimenter, gratulerer jeg er igrunn heldig som har en mann som han. Åge Sånn er jeg også for tida. Bare at jeg er ikke så veldig forkjøla. åååå. fiiiineste boka sånn skal jeg få meg når jeg blir stor. ja, den er fiiiin!!! **** jeg fant posen med smågodt. Smågodt+ MarianneE som er forkjølt og kjeder seg hjemme = vel.. ikke bra. Tror jeg legger den vekk igjen. Bare fiske fram en sjokolade først...
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. mars 2010 #9175 Skrevet 5. mars 2010 Det er helg og det er lov å unne seg litt godt når man er syk. Se heller på det som at det kan gjøre deg frisk
Kara W Skrevet 5. mars 2010 #9176 Skrevet 5. mars 2010 jeg fant posen med smågodt. Smågodt+ MarianneE som er forkjølt og kjeder seg hjemme = vel.. ikke bra. Skjønner ikke problemet jeg. Syk Kara + smågodt er ihvertfall en veldig fin kombinasjon Tror problemet ditt var at du ikke spiste nok!
Gjest Livia Skrevet 5. mars 2010 #9177 Skrevet 5. mars 2010 Enig med KaraW! Her har jeg brukt kvikk-lunsj på å få litt energi, og jommen virket det ikke! Jeg tror det er mengden det går på
MarianneE Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9178 Skrevet 6. mars 2010 Skjønner ikke problemet jeg. Syk Kara + smågodt er ihvertfall en veldig fin kombinasjon Tror problemet ditt var at du ikke spiste nok! JA!!!!! En slik forklaring liker jeg!! :hoppe: **** Igår gikk jeg rett i seng da jentungen var lagt. Alt gikk galt under kveldsmaten, hun bare surret, jeg gav henne minst 1000 advarsel av typen, hvis du ikke sitter fint må du gå ifra som hun ignorerte, forståelig nok. Truslene ble jo ikke gjort alvor av, så hvorfor skulle hun høre etter? Hun er dårlig til og spise i perioder, men om vi deler brødrestene hennes i biter under måltidet går de lettere ned. Så da begynte jeg på det, men hun ville ikke og sa ikke dele mens jeg fortsatte og tenkte hva i helvete er det egentlig jeg driver med? Enden på visa var at jeg satte med ned ved kjøkkenbordet og gråt, og da begynte hun og å gråte. Tilslutt satt hun i fanget mitt og vi snufset litt begge to. Ingen bra slutt på dagen. Andrè har kjørt drosje i natt, så han sov noen timer på ettermiddagen, og jeg vekket ham da jeg hadde fått TheaM i seng. Da la jeg meg ned, og fortalte om hvordan alt gikk til helvete strøk han meg over håret, la dyna over eg, og BOOM! Der sovna jeg og sov i halvannen time. Våknet ikke før kl var 21.15, en time etter Andrè gikk. Jeg burde bare kledd av meg og blitt i senga, men istedet satte jeg i stua- hvor jeg fram til midnatt. Innmarig spennende kveld! Idag håper jeg dagen blir bedre enn den var igår. Det hadde vært fint.
MarianneE Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #9179 Skrevet 6. mars 2010 SONG OF THE DAY Denne gir meg lyst til og reise på by'n, drikke mange SmirnoffIce og danse på bordet. http://www.youtube.com/watch?v=Ht8ZjuFzlUc
*appifany* Skrevet 6. mars 2010 #9180 Skrevet 6. mars 2010 Høres ut som du er skikkelig sliten. Bruk helga på å slappe av. Man blir sliten av for mye "drama" rundt seg, hvertfall når det blir til at det er det siste man tenker på før man sovner. Håper det går bra meg deg i dag da!
Fremhevede innlegg