Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2010 #9143 Skrevet 3. mars 2010 Hei. Håper du har en fin onsdagsmorgen Først fordi hun himlet med øynene over strikketøyet mitt som lå i veska. Hun var veldig glad hun kjøpte klærne til jentene, sa hun, så hun slapp og strikke dem. Selv om man kan kjøpe klærne, så er det jo moro å kunne lage noe selv da. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å strikke så jeg kunne strikket noe til babyen når den kommer, men det er jeg ikke, ikke har jeg nok tålmodighet heller. Men jeg kan hekle sånn helt på nybegynner-nivå, så mulig jeg skal hekle en liten lue. SÅ ender det sikkert med at den blir altfor stor, eller liten. hehe
*appifany* Skrevet 3. mars 2010 #9144 Skrevet 3. mars 2010 Jeg er sjokkert over svigerinneK!! At det er mulig å sitte og lire av seg på den måten? Jeg synes det er kult at du strikker og når jeg får barn så skal jeg strikke så det synger etter (tror jeg da hvertfall) Du må nesten bare ignorere henne så langt det lar seg gjøre, det er ikke vits å bruke energi på slike mennesker. Den energien kan du heller bruke på de du er glad i, vi lever tross alt bare en gang og det er viktig å gjøre det beste ut av det. Hørtes skikkelig klisje ut, jeg vet, men det er faktisk sant.
lilljan Skrevet 3. mars 2010 #9145 Skrevet 3. mars 2010 Fra ei strikkekjerring til ei anna DET ER KULT Å STRIKKE!!! Flere og flere ønsker å lære seg å strikke nå rett og slett fordi det er kult. Og det er ikke slik at man får kjøpt det samme i butikken som det man kan strikke hjemme... Også tror jeg at jeg hadde tatt det med en klype salt at svogerS ville tatt alt nattevåken (hvilken mann gjør det, når de er i jobb) Det er nok bare en unnskyldning for at det er en god grunn til å ønske seg ett barn til!
mia83 Skrevet 3. mars 2010 #9146 Skrevet 3. mars 2010 Hun svigerinna di høres litt merkelig ut må jeg si... :klø: Håper du har en fin dag uansett!
MarianneE Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #9147 Skrevet 3. mars 2010 skjønner deg godt, Takk.... Hei. Håper du har en fin onsdagsmorgen Selv om man kan kjøpe klærne, så er det jo moro å kunne lage noe selv da. Jeg skulle ønske jeg var flinkere til å strikke så jeg kunne strikket noe til babyen når den kommer, men det er jeg ikke, ikke har jeg nok tålmodighet heller. Men jeg kan hekle sånn helt på nybegynner-nivå, så mulig jeg skal hekle en liten lue. SÅ ender det sikkert med at den blir altfor stor, eller liten. hehe Så flink du er som kan hekle! Jeg har i mange år nå hatt en tanke om og lære meg det, men... Time will show. Ser forresten ikke akkurat for meg og hekle duker. Tenker jeg foreløpig har nok med og strikke. Er nemlig snart ferdig med tunikaen til TheaM! Jeg er sjokkert over svigerinneK!! At det er mulig å sitte og lire av seg på den måten? Jeg synes det er kult at du strikker og når jeg får barn så skal jeg strikke så det synger etter (tror jeg da hvertfall) Du må nesten bare ignorere henne så langt det lar seg gjøre, det er ikke vits å bruke energi på slike mennesker. Den energien kan du heller bruke på de du er glad i, vi lever tross alt bare en gang og det er viktig å gjøre det beste ut av det. Hørtes skikkelig klisje ut, jeg vet, men det er faktisk sant. Greia er jo at hun er veldig all-right. Egentlig. Men hun har en tendens til og være litt "oventilfraogned" og hun blir FRYKTELIG bortskjemt i forholdet sitt. Hun synes det er toppen, og der handler det igrunn om hva han kan gjøre for henne, ikke hvordan de sammen kan forbedre forholdet. Faktisk er jeg glad jeg ikke har det slik. Fra ei strikkekjerring til ei anna DET ER KULT Å STRIKKE!!! Flere og flere ønsker å lære seg å strikke nå rett og slett fordi det er kult. Og det er ikke slik at man får kjøpt det samme i butikken som det man kan strikke hjemme... Også tror jeg at jeg hadde tatt det med en klype salt at svogerS ville tatt alt nattevåken (hvilken mann gjør det, når de er i jobb) Det er nok bare en unnskyldning for at det er en god grunn til å ønske seg ett barn til! Nå nei du... Han hadde gjort det, siden han gjør ALT for henne. Hun er nemlig så morragretten at hvis hun ikke får sove like lenge som hun krever er hun vist et helvete og leve med sier svogerS. Høres ut som et godt grunnlag for et ekteskap Hun svigerinna di høres litt merkelig ut må jeg si... :klø: Håper du har en fin dag uansett! Jeg har det bra! Har vært og svømt i Fritidsparken. Herregud, det kjentes at det er lenge siden jeg har svømt slik. Ble ordentlig sliten, men på en god måte! *flink* DAGENS MIDDAG Laks med quinoa. Aldri prøvd quinoa før, så det kan bli spennende!!
MarianneE Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #9148 Skrevet 3. mars 2010 SONG OF THE DAY Hvordan kan man unngå og ikke ble i godt humør av denne?
*Enigma* Skrevet 3. mars 2010 #9149 Skrevet 3. mars 2010 Quinoa er veldig godt, så det blir sikkert en nydelig middag! Hev deg over svigerinnen din du, makan til menneske.
MarianneE Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #9152 Skrevet 3. mars 2010 Good one, Rekaaa!! Gud bedre og trøtt jeg ble etter jeg kom hjem fra svømminga, fikk spist og satt meg ned i sofaen! Men nå har jeg ordnet med litt klesvask og litt slikt, så det har hjulpet. Vurderer og svinge støvsugeren og.
*Enigma* Skrevet 3. mars 2010 #9153 Skrevet 3. mars 2010 Har lagt ut noen oppskrifter/tips til quinoa i boka mi, nuh!
MarianneE Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #9154 Skrevet 4. mars 2010 Har lagt ut noen oppskrifter/tips til quinoa i boka mi, nuh! **** Prøver og få sove, men har så masse tanker oppi hodet at jeg har gitt opp. Andrè skal levere i bhg idag så jeg kan prøve og sove når de har gått. Hodet mitt surrer nemlig rundt noe som ble utløst på JonasB på tirsdag, og jeg kan ikke se hva The Big Deal er!! Altså.... På tirsdag var jeg på JonasB med svigerinneK, SA og R. R og K var ute og røyka i det jeg sa til SA at jeg skjønte nå hva søsterG sa en gang da hun hadde fått en følelse av at K "tok" SA. Jeg tenkte det nemlig for K og SA ble sittende og prate så veldig sammen, men jeg lo litt inni meg fordi de tankene ble for dumme. Det sa jeg til SA. Så da K kom inn etter og røyka og jeg hadde gått sa SA dette til henne, men ment som "teit" slik jeg og oppfattet det. Må bare presisere at hun buste ikke rett ut med det, men dukket opp i en samtale. Tenkte ikke mer over det jeg sa til SA før jeg var på vei til og hente i bhg. Da fikk jeg sms fra K om at det var synd jeg ikke var ærlig med henne, og at om jeg følte hun hadde gjort noe galt måtte jeg si det. Jeg sendte tilbake at det var bare jeg som fikk en litt paranoid tanke der og da men at jeg slo den fra meg like fort som den kom. Man kunne trodd at det var det, men neeeeeiiiiidaaaa.... :dåne: Tenkte jeg skulle lodde stemninga til morran idag da jeg var på vei til svømming, og sendte sms til K om vi skulle scrappe en dag hun var hjemme igjen fra jobb. Hun er nemlig på jobb 5 dager i strekk og fri i en uke. Svaret var at hun ikke viste om hun fikk tid. Fri i en uke..... K sendte SA en facebookmelding hvor hun takket SA for og være ærlig mot henne. Og hun kunne ikke tro dette om meg osv... Dette fortalte SA meg da hun ringte igår, helt på gråten for og laget kaoset. SA fortalte og at K hadde blitt helt satt ut over det jeg sa, og sagt om og om igjen at hun var skuffet over meg, sjokkert over min lille tro på meg selv osv. Stakkars SA hadde fått helt noia for hun skjønte hun hadde trampet i salaten. Så jeg sendte sms til K igår hvor jeg forklarte at den "feelingen" jeg fikk var dum og at jeg skjønte det i det den dukket opp. Men det var IKKE godt nok. K trenger nå tid på seg for og komme over det som vistnok er mitt svik, og hun trenger tid for at skuffelsen skal legge seg. :kjefte: :kjefte: :murvegg: :murvegg: Er det mulig og overreagere så inni helvete? PS Jeg er ikke sur eller noe på SA. Hun sa noe i god tro og er kjempe lei seg.
MarianneE Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #9155 Skrevet 4. mars 2010 (endret) SONG OF THE DAY Jeg er ingen Paperboys fan, men når de har med Keith Cook lytter jeg. Elsker stemmen hans! Endret 4. mars 2010 av MarianneE
MarianneE Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #9156 Skrevet 4. mars 2010 Skal treffe venninneA på deilige Tullis kl 11. Skal bli godt og prate med henne igjen. Varm kyllingsalat, cola zero og kaffe latte med butterscotch blir det sikkert og.
mia83 Skrevet 4. mars 2010 #9158 Skrevet 4. mars 2010 Skal treffe venninneA på deilige Tullis kl 11. Skal bli godt og prate med henne igjen. Varm kyllingsalat, cola zero og kaffe latte med butterscotch blir det sikkert og. Det hørtes hyggelig ut! Og veldig godt!!
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2010 #9160 Skrevet 4. mars 2010 Herreminskaper for et kvinnemenneske da.. for et styr og rabalder! :dåne: Det må da være lov å føle ting og oppfatte ting uten å på død og liv skulle melde fra om det til enhver tid.. syns ikke hun har noen som helst rett til å oppføre seg sånn her mot deg! no no!
Fremhevede innlegg