vidvandre Skrevet 28. februar 2010 #9121 Skrevet 28. februar 2010 SONG OF THE DAY Med litt flaks går dere alle rundt og synger på denne i dag: *riste på hodet*
*Enigma* Skrevet 28. februar 2010 #9122 Skrevet 28. februar 2010 Rød paljettkjole og profesjonellt sminket høres utrolig flott ut. Sikker på at du var smashing! Skjønner godt hvordan du føler det i forhold til svigerinnen din, men det høres i grunnen mer ut som om hun er litt usikker på seg selv, og derfor har et voldsomt behov for å stjele "your thunder".
MarianneE Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #9124 Skrevet 28. februar 2010 SONG OF THE DAY Med litt flaks går dere alle rundt og synger på denne i dag: EVIL! Hvor får du linkene fra Marianne? eg har mista klinkekula mi *riste på hodet* Hello, my name is MarianneE; Evil-MarianneE!!
MarianneE Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #9125 Skrevet 28. februar 2010 Her har jeg ikke vært på en stund! Håper du får en fin søndag Nei, det har du ikke. Straffer seg og reise på ferie til Thailand! Kunne reist for deg jeg, da hadde du sjuppet og gå glipp av ting&tang på KG! Jeg tenker meg at du var skikkelg flott i rød paljettkjole og nysminket. Det er alltid deilig å føle seg fin. Jeg ser faktisk ikke for meg at du er engrå mus. Ikke mange grå mus som stiller i rød paljettkjole og holder spontantale til svigermor, så det så Jeg vil også ha ostepop og smågodt til frokost Takk!! Wow, rød paljettkjole, hørtes flott ut Jepp, knelang og med en svart bolero over var jeg faktisk veldig fin. Synes ihvertfall det sjøl! Rød paljettkjole og profesjonellt sminket høres utrolig flott ut. Sikker på at du var smashing! Skjønner godt hvordan du føler det i forhold til svigerinnen din, men det høres i grunnen mer ut som om hun er litt usikker på seg selv, og derfor har et voldsomt behov for å stjele "your thunder". Ja... kanskje det... **** Om noen vil se to slakt på hver sin sofa er det bare og se inn vinduene her. Bordet inneholder smågodt, ostepop, cola og sjokolade. Vi enten ligger på sofaen eller sitter med PCene våre. Sløvt, sløvt og atter sløvt! Deilig, det er sjeldent vi må hvile ut etter fest om da'an! Tidlig natta idag, kjenner jeg. Sov fra 3.30-8 i natt. Det er ikke så mye...
mia83 Skrevet 28. februar 2010 #9126 Skrevet 28. februar 2010 Skjønner godt at du er trøtt ja!! Det ble GULL på 5-mila!!!
MarianneE Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9127 Skrevet 1. mars 2010 Har tatt TheaM fri fra bhg idag. Smurte niste, og kjente det at nei... Idag vil jeg ha henne hjemme! Finne på litt sammen, føler hun har vært borte halve helga og derfor fristet det og ha henne hjemme idag. :rødme: PPT 16.30 idag. det kan ble spennende.
MarianneE Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9128 Skrevet 1. mars 2010 SONG OF THE DAY http://www.youtube.com/watch?v=E9pE_WKWDW8 det var fjortissangen sin det. Å, som jeg elsket sangen og gruppa!
MarianneE Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9131 Skrevet 1. mars 2010 Gikk greit hos PPT. Hun får støttepedagog i 190 timer, språktrening, og det skal settes igang litt tiltak slik at hun får mulighet til og trekke seg tilbake når hun føler stress. Det var bare korte trekk. Jeg føler ihvertfall at det gikk bra, og vi er fornøyde.
Mazilla Skrevet 1. mars 2010 #9132 Skrevet 1. mars 2010 Så bra! Har du ellers hatt en fin dag? Høres koselig ut med mamma-datter-tid istedet for barnehage. Fint å kunne gjøre sånne ting!
MarianneE Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9133 Skrevet 2. mars 2010 Ellers var gårsdagen bra, Mazi. Var på den strikkecafèen jeg går til en gang pr mnd. Begynner omsider og se en ende på strikketøyet mitt. Og godt er det, strikker tunika i str 4 år. Håper bare den ikke toves for kraftig så den ikke passer nå... Skjer det, så tror jeg at jeg griner!! Våknet 4.45 i natt, og lå våken en time før jeg sovnet igjen og sov til kl var 7.15. Andrè hadde da vært våken og oppe i 45 min, men ville ikke vekke meg for og være snill. Joda, snill og snill.... Da hadde jeg plutselig bare en time før vi måtte gå til bhg. TheaM var våken og satt i senga og pakket bamsen inn i putetrekket mens hun pratet med seg selv, så jeg fikk ikke ligget i senga og våkne før jeg måtte stå opp. Det har gjort at jeg føler jeg ikke våkner 100% idag. Godt TheaM er i bhg idag. Jeg skal på JonasB med svigerinneK, venninneR og venninneSA. Gleder meg! Gleder meg og til i morra. Da skal jeg begynne og svømme igjen.
MarianneE Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9134 Skrevet 2. mars 2010 SONG OF THE DAY Denne får meg alltid lyst til og ut for og danse, shake my grooooove thang.....
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #9135 Skrevet 2. mars 2010 Sorry altså, men dine youtubelinker stoler jeg ikke på! Kos deg på kafe idag
MarianneE Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9136 Skrevet 2. mars 2010 Sorry altså, men dine youtubelinker stoler jeg ikke på! Kos deg på kafe idag Stoler ikke på??? Jeg som mener jeg har mye bedre musikksmk enn noen annen! Ærlig skal man jo være... Men, bare ta det med ro, det er Destinys Child bare. :danser:
Gjest Rekaaa Skrevet 2. mars 2010 #9137 Skrevet 2. mars 2010 Okei, jeg stoler på deg! MarianneE - can you handle this!
MarianneE Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #9140 Skrevet 2. mars 2010 Har du hørt skambankt?? Helt OK, men kanskje ikke min gate... **** Kjipe dagen! Cafèbesøket ble lissom ikke som jeg tenkte. SvigerinneK og SA ble sittende og prate så veldig sammen og jeg følte jeg ble liksom bare sittende og høre på dem lenge. Også ble jeg skikkelig irritert på K. Først fordi hun himlet med øynene over strikketøyet mitt som lå i veska. Hun var veldig glad hun kjøpte klærne til jentene, sa hun, så hun slapp og strikke dem. Så kom R med sin lille gutt på 8 mnd. SA hadde med sin datter på 7 mnd og K satt med henne på fanget litt. Så forteller K at hun lurte på om kanskje hun hadde lyt på et barn til. Så jeg spør om hun egentlig er klar for bleier, våkenetter og det slitet som følger med. Joda, svarte hun, det var ikke noe problem. Hun fikk tross alt svogerS til og stå opp om natta om det var noe så det slapp hun tenke på. Men, sa jeg, du kan da ikke få barn ved og belage deg på at gubben står opp om natta! Det er jo ikke riktig, og hva med mating? Jo, det kunne hun, og desuuten hadde hun lite melk sist så om de fikk et barn sammen ville hun sikkert ikke få mer nå, så da kunne svogerS ta ungen om natta. :roll: Orka ikke en gang si hva jeg mente om det. Hun har det tross alt så greit hjemme at før svogerS begynner på jobb tar han og ut med begge hundene deres og får begge ungene opp og på skolen. Alt mens hun har fri og sover.... Uff... kjenner jeg er sur. Teit av meg, men det hjelper lissom ikke.
Fremhevede innlegg