Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

SONG OF THE DAY!

Denne er fantastisk!

Phil Collins er en god vokalist, og sangen har en digg råskap over seg.

Delen fra 2:53... :hjerte:

Enjoy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du vil prøve å kurere vannskrekken hennes, jeg tror nok jeg hadde gitt opp selv.

Skrevet

Det er så godt når du går fra ei fra venninne med følelsen av og ha verdens beste venner!

:)

Skrevet

Det var en "spennende" badeopplevelse dere hadde. Kanskje ikke så dumt å gå innimellom så det ikke blir like skummelt hver gang. Men det er i terapibassenget vi også holder oss. De er vel så små og tynne disse søte barna våre at det blir grusomt kaldt.

God helg :hoppe:

Skrevet
Det er så godt når du går fra ei fra venninne med følelsen av og ha verdens beste venner!

:)

:Nikke:

Skrevet
Det var en "spennende" badeopplevelse dere hadde. Kanskje ikke så dumt å gå innimellom så det ikke blir like skummelt hver gang. Men det er i terapibassenget vi også holder oss. De er vel så små og tynne disse søte barna våre at det blir grusomt kaldt.

God helg :hoppe:

Vi kommer nok også til og holde oss i terapibassenget når det er åpent.

Men, det rare er at det er første gangen hun har reagert slik.

Nåja... jeg kjøpte familieårskort til 3.500 kr på torsdag, så nå MÅ vi benytte oss av det! Til den prisen!

Men, det betyr og at jeg kan reise opp og svømme som trening igjen.

Måtte gi meg sist for det ble for dyrt og betale 70 kr i buss og 105 pr gang.

Nå kan jeg gå hver dag om jeg vil!

:hoppe:

:vinke: God helg! :)

:helen:

Hadde pizza med spekeskinke igår, det er utrolig godt!

Alltid vært litt skeptisk men det er jo kjempe godt!!

Så helga ble innledet av hjemmelaget pizza, stafettgull ( : :strix: ) og mindblowing good :sengekos:

:sjarmor:

Egentlig burde jeg sovet enda, men jeg våknet og ble liggende og tenke på dagen idag.

Jeg må bake fromagekake (som tar litt tid), vaske opp, lage kort til svigermor, kunne tenkt meg en tur til byen, svigerinneK skal sminke meg, vi skal levere TheaM ute hos min søster kl 15/15.30, stelle meg før vi skal i 60årslag til svigermor....

Kl er 6.15 og jeg kjenner jeg begynner og bli litt stressa. Selvom jeg vet det egentlig ikke er noe og stresse over.

:fnise:

Lage kort ja.

Jeg driver med det, sammen med halve Norge føles det som.

Synes det er moro, og har mer enn nok av ting&tang til det.

Jeg er flink til dèt, og å lage mat.

Det er de to tingene jeg føler jeg er flink til.

Så finner svigerinneK ut at hun og vil prøve, også viser det seg at hun er myyyyyye flinkere enn meg. :snurt:

...og her kommer barnslige-MarianneE fram: :sjenert:

Det irriterer meg grenseløst at hun har begynt med "min" hobby!

Hun får så veldig mye positiv oppmerksomhet pga jobben hennes (barneverns institusjon), hun og svogerS forhandler AloeVera produkter på si' hvor hun b.la har enkel fargeanalyse og sminker veldig lekkert, hun er en slik person som tiltrekker seg positiv oppmerksomhet og hun får det.

Jeg er ikke slik. Jeg mer tilbakeholden, sjenert, ingen jobb og har egentlig veldig lite ved meg som tiltrekker mennesker.

Skulle ønske det var motsatt, men....

Uansett, så fant jeg den ene tingen som fikk folk til og "se" meg, og hva skjer?

K overtok den og.

:snurt:

Ja, jeg SA det var barnslige-MarianneE som kom på banen....

Men jeg tør ihvertfall innrømme at jeg er barnslig. :fnise:

Men, når det er sagt.

SvogerS sa så pent til Andrè en gang at han (Andrè) måtte ikke tro at JEG skulle være favoritt svigerdatteren i familien nå som K var kommet inn i familien.

Charming..... :roll:

Ikke viste jeg det var konkurransen heller.

Det ble syting og klaging fra meg.

Min bok, min klaging. :fnise:

Skrevet

SONG OF THE DAY

OK... Vi har alle våre guilty pleasures her i verden.

Dette er min.

Blir alltid i sable godt humør, enda så feil det føles med tanke på sangen.

Uansett...

Faen.

Detta er flaut.... :fnise:

Skrevet

Skjønner godt at du er litt barnslig når det gjelder det med svigerinneK. :klemmer:

Skrevet

Åh, S Club 7 hadde jeg helt glemt! Haha, jeg pleide å følge med på TV-serien og greier :lol:

Skjønner tankene dine iht svigerinna di veldig godt, jeg...

Skrevet (endret)

Den sangen er da catchy, den. (først skrudde jeg den av, men så skrudde jeg den på igjen. sitter og danser med hodet nå. hehe).

Og jeg skjønner deg utrolig godt når det kommer til svigerinne K. Synes ikke det er barnslig, men en hel naturlig reaksjon. Dersom du hadde laget masse bråk rundt det hadde det derimot vært barnslig. Men det gjør du jo ikke.

Endret av Store My
Skrevet

Jeg er sikker på at kortene dine er finest! :kose:

Skrevet
Skjønner godt at du er litt barnslig når det gjelder det med svigerinneK. :klemmer:

:fnise:

Godt det...

Åh, S Club 7 hadde jeg helt glemt! Haha, jeg pleide å følge med på TV-serien og greier :lol:

Skjønner tankene dine iht svigerinna di veldig godt, jeg...

"Fant" denne fordi broder'n hadde dilla på TVserien SClub7 og det var der jeg hørte sangen først.

Den er såååå ikke-meg men den er fantastisk kul... :sjenert:

Den sangen er da catchy, den. (først skrudde jeg den av, men så skrudde jeg den på igjen. sitter og danser med hodet nå. hehe).

Og jeg skjønner deg utrolig godt når det kommer til svigerinne K. Synes ikke det er barnslig, men en hel naturlig reaksjon. Dersom du hadde laget masse bråk rundt det hadde det derimot vært barnslig. Men det gjør du jo ikke.

Takk.... det som plager meg litt er det at hun er en sånn person som tiltrekker seg mye positiv oppmerksomhet, og sånn er ikke jeg.

Vi hadde det kjempe morsomt i sommer da vi var noen jenter ute på byen, og svigerinneK sa da til meg; Jøss, du er egentlig en sånn grå mus bare i forkledning du jo!

Det var nok ikke stygt ment, men gud så lei meg jeg ble!!

Skulle ønske jeg og var mer "out there".

Jeg er sikker på at kortene dine er finest! :kose:

Jeg fikk ihvertfall MYYYYE skryt igår!

Hadde laget en minialbum til svigermor med et gammelt bilde av familien fra tida da Andrè var barn, et fra midten av 90-tallet, et kyssebilde av svigermor og svigerfar og et bilde av svigermor og TheaM.

Det var kjempe gøy at svigermor ble rørt over det.

Festen igår...

MORRO!!!!! :skaal:

Det ble ufattelig stessende før vi skulle reise, for vi skulle til min søster med TheaM og svigerinneK skulle sminke meg.

Men K var litt etter tidskjemaet selv, så vi var hjemme kl 17.10, og drosja skulle hente oss 17.30... :dåne:

Men, jeg var jo sminket så jeg skulle bare dra på meg tøyet som lå klart, men allikevel...

Trodde aldri vi skulle klare det, men 17.25 satt vi i drosja! :overrasket:

Da vi ankom som så og si de første gjestene, fikk vi hengt av oss yttertøy og fixet fasaden før de andre gjestene kom inn døra.

Det var 4 par dansker og jeg hadde angst for og prate med de fleste av dem. Skjønner jo ikke et pøkk dansk! :fnise:

DanskeB skjønner jeg, og han hadde laget mat; En del danske retter.

Kjempe godt!!

Mye jeg ikke kunne spise f.eks form med ovnstekt leverpostei med sopp og bacon i, og fire forskjellige typer pastasalat.

Men det var stekt kalkunfilèt, bajonneskinke, oksekjøtt, fløtegratinerte poteter, baguetter, sildesalat, aspik (skeptisk... men god smak igrunn) og litt annet.

Satt med Andrè og hyttenaboÅ.

Pratet masse med Å og... å, jeg koste meg!!

Holdt en spontan tale for svigermor som jeg fikk masse skryt for etterpå, og fikk masse komplimenter for kjolen min.

En knallrød paljettkjole blir sett... :tommelsmil:

(jepp, det hørtes ut som om dette var min kveld... :sjenert: )

Var ikke i seng før kl 3 i morges, litt :sengekos: og så sov jeg som en stein fram til kl 8 i morges.

Da stod jeg opp, har ryddet, (snart) tatt kjempe oppvasken ferdig, dusja, spist ostepop&smågodt.....

Det er litt deilig og ha en morgen uten barn noen ganger..

Har hørt fra søsterG at TheaM storkoser seg med søskenbarna sine!!

Jepp, dette ble mye fra min kant så tidlig gitt!

Skrevet

SONG OF THE DAY

Med litt flaks går dere alle rundt og synger på denne i dag:

:hoho:

Skrevet

:vinke:

Her har jeg ikke vært på en stund!

Håper du får en fin søndag :klemmer:

Skrevet
SONG OF THE DAY

EVIL!

Skrevet

Jeg tenker meg at du var skikkelg flott i rød paljettkjole og nysminket. Det er alltid deilig å føle seg fin. Jeg ser faktisk ikke for meg at du er engrå mus. Ikke mange grå mus som stiller i rød paljettkjole og holder spontantale til svigermor, så det så ;)

Jeg vil også ha ostepop og smågodt til frokost

Skrevet
SONG OF THE DAY

:sur:

Skrevet

:ler: Hvor får du linkene fra Marianne? :hoho:

eg har mista klinkekula mi :danse:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...