*appifany* Skrevet 15. februar 2010 #9001 Skrevet 15. februar 2010 Takk for den "neongule" kommentaren i boka mi. Ønsker deg en fortreffelig dag videre
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #9002 Skrevet 15. februar 2010 Faen å slitsomt med TheaM som ikke vil noen ting. Uansett så er alt bare "nei" Andrè driver og bader henne nå, det er nok ikke så populært, nei. Dessuten har jeg fått to spørsmål idag om jeg har gått ned i vekt, siden jeg (vistnok) ser smalere ut i ansiktet. Har jo lagt om kostholdet, så jeg håper jo det stemmer slik at forsøket har satt litt spor.
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #9003 Skrevet 15. februar 2010 Så bra... komplementer taes imot med stor takk
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #9004 Skrevet 15. februar 2010 Så bra... komplementer taes imot med stor takk Always! Oppdatere Matboksen i løpet av kvelden, tenker jeg.
MarianneE Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #9006 Skrevet 16. februar 2010 Helvete å trøtt jeg var igår. Prøvde å skrive her inne, men måtte gi opp. Fingrene hang ikke med, og jeg skrev bare feil. Idag får jeg besøk av min søster. Vi skal fordele noen bøker broder'n fikk med seg da han var hos mamma før jul. Det er barnebøker fra jeg var lita, så det skal bli moro og stupe ned i memory lane! Jeg skal lage suppe til hun kommer, for søsterG var hos legen igår og fikk penicilinkur mot kraftig halsbetennelse. Da er det godt med storesøster som kan lage varme, lindrende supper! *klapper meg selv på skulderen* TheaM skal i bhg idag, etter at hun hadde fri igår. Idag er det observasjon og språktest fra PPT. Har vondt av jenta mi. Men samtidig er jeg glad på hennes vegne. Glad noen fagpersoner hjelper henne. Blanede følelser dø lux!
LekeHusmor Skrevet 16. februar 2010 #9007 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner godt du har blandede følelser. Håper alt ordner seg på best mulig måte
loffen Skrevet 16. februar 2010 #9008 Skrevet 16. februar 2010 Det går sikkert bra. Suppe høres godt ut. Kanskje vi skulle ha det i dag?
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #9009 Skrevet 16. februar 2010 Snill du er som lager suppe, oppskriften hørtes nydelig ut
MarianneE Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #9010 Skrevet 16. februar 2010 Skjønner godt du har blandede følelser. Håper alt ordner seg på best mulig måte Takk, Lekis! Da jeg hentet i barnehagen fortalte ped.lederE at hun var veldig fornøyd med testen (hun var tilstedet) og det er jo bra. Skal ihvertfall bli spennende nå vi får rapporten om ca 14 dager. Det går sikkert bra. Suppe høres godt ut. Kanskje vi skulle ha det i dag? God idè! Du vt hvor du finner oppskriften Snill du er som lager suppe, oppskriften hørtes nydelig ut Det var veldig godt og. Hjemme lagede supper er utrolig godt! **** Rett før jeg la TheaM ble jeg litt nervøs. Den elskede Puttanten ligger igjen i bhg! Puttanten er en bamse seende ut som en katt som hun elsker over alt. Heldigvis har hun ikke sovet på dagen idag, så hun var kjempe trøtt og sovnet kjapt. Andrè er på vei hjem etter og vært først på jobb og så på kurs. Jeg ser curling, egentlig litt moro og se på.
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. februar 2010 #9011 Skrevet 16. februar 2010 Puttanten Kos deg med curligen Lei ol allerede jeg..
mia83 Skrevet 16. februar 2010 #9012 Skrevet 16. februar 2010 Synd at det ble tap... Gleder meg til neste kamp!
MarianneE Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9013 Skrevet 17. februar 2010 Puttanten Kos deg med curligen Lei ol allerede jeg.. Ja, den ble kalt Pusekatten av Andrè og meg, men hun klarer jo ikke si Pusekatten, så da ble det Puttanten istedet. Men lei OL? Vintersport er jo så gøy og se på! Sitter og ser curling nå og jeg. En merkelig sport, men gøy og se på! Litt på sida.... Joda, curling er underholdende, men lager litt rare bilder i hodet mitt når det snakkes om "den er hard og kølla må brukes" Hjelpes... :klø: T.om minstepusen vår, Smulan sitter og ser på curling nå. Er det normalt, tro....? Synd at det ble tap... Gleder meg til neste kamp! Ja, det var veldig synd. Du verden for noen sexy, muskuløse armer det var på han ene nordmannen! Hello.... **** Jeg blir så sur!! To uker siden var jeg SÅ flink til og holde meg våken på kvelden. Igår ble jeg trøtt rundt 19.30, sånn skikkelig trøtt så jeg var helt tung i kroppen. Fram til kl 23 sovna jeg ihvertfall tre ganger på sofaen, alt fra i 10 til 30 min. Resultatet er jo at jeg har vært våken siden 4.30 Må prøve og få gjort noe med det hele i kveld.
MarianneE Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9014 Skrevet 17. februar 2010 Han norske skipen Thomas Ulsrud (eller hva det var...) Well, ain't we looking fine today!! :gjeiper:
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #9015 Skrevet 17. februar 2010 Han norske skipen Thomas Ulsrud (eller hva det var...) Well, ain't we looking fine today!! :gjeiper: Eller som Geir (Kristian Valen) ville sagt, rolig now sailor
mia83 Skrevet 17. februar 2010 #9016 Skrevet 17. februar 2010 Jeg synes ingen av de norske er pene, men Kennedy eller noe sånt fra Canada var litt småsøt
MarianneE Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9017 Skrevet 17. februar 2010 Eller som Geir (Kristian Valen) ville sagt, rolig now sailor Neida... det han ville sagt var: Rolige nå.. Sailor boy Og apropos: Jeg synes ingen av de norske er pene, men Kennedy eller noe sånt fra Canada var litt småsøt Det så jeg og. **** Har vært og spist lunch med svigerinneK og søsterG. Veldig koselig og sånn, men uff... jeg hadde egentlig mest lyst til å være hjemme. Få gjort litt hjemme, for jeg føler jeg burde prioritert det istedet. Men nå er jeg kommet hjem igjen, og jeg har fått Andrè til og hente i barnehagen så jeg får gjort litt før de kommer hjem. Må brette tøy ihvertfall. Har to maskiner med klær som ligger så pent i en kurv. Merkelig nok går de ikke inn i skapet av seg selv....
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. februar 2010 #9018 Skrevet 17. februar 2010 Man burde funnet opp noe klær etc. Gir gjerne 30kroner mer for et sengetøy som bretter seg selv og legger seg på plass i skapet
MarianneE Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #9019 Skrevet 17. februar 2010 Absolutt! Men det gir ikke den samme gode følelsen av å få unna litt hjemme. Dagens middag; Et forsøk på Quesedilla. Hvordan staver man Ques..et-eller-annet? :klø: Nå spiller jeg den fantastiske Godsmack sangen Awake Gidder ikke linke til den, har en følelse av at det bare er meg som ser det bryet verdt med og høre...
Fremhevede innlegg