MarianneE Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #8981 Skrevet 13. februar 2010 Hrmf. De hadde kake på "jobben" i dag. Yndlingskaka til og med. Men jeg spiste ikke. *flink* Og så var jeg på city syd, og da ønsket jeg at det fantes en slankekur som het: softiskuren. Og nå begynner du å snakke om brownies.. Neida. Jeg synes du fortjener det. Da kan jeg først trøste med at browniesen var en sånn ferdig pakke fra Regia, den ble ca 0.5 cm høy og smakte... vel, det er definitivt bedre med hjemmelaget! Skjønt, det var ikke værre enn at jeg klarte å spise to stykker, og TheaM trøkka i seg 4. City Syd! Da jeg var fjortis syntes jeg det senteret var driiiit svært! Senteret kom etter vi flytta fra Trondheim (1985) men da vi var hos mormor om sommeren, og søsterG og jeg kunne ta bussen opp til City Syd... Magic! Var der igjen i fjor sommer... nei.. forifjor blir det nå, da ble jeg SÅ skuffa! Det lille senteret! Og til min enorme skuffelse var papegøyene som fløy rundt i et stoooort høyt bur ved inngangen, de var borte. ^Softiskuren vil jeg også være med på! :D God helg Marianne Tror jeg står over softiskur, gitt! Kunne vært noe for broder'n, han spiste en gang tre softis på rappen. Han ble litt kvalm etterpå... Når jeg var liten syntes jeg at "milkshakekuren" hørtes ut som den idéelle slankemåten! Så fant jeg ut at det var jo ikke McDonalds-milkshake det var snakk om... Jeg prøvde meg på en sjokoladediett en gang i tida. Skulle bare spise sjokolade og drikke vann. Funka fint helt til jeg ble kvalm og måtte ha noe salt.. Med andre ord ikke særlig effektivt. Det hørtes kvalmende ut. Å... sjokolade. Melkerull! Lørdag idag! God helg MarianneE! God helg kjære loffen!! **** Igår fikk jeg morsdagsgave. Av og til lurer jeg på hva han mannen min tenker med. Har han kjent meg i 13 år, eller har han ikke? En tegning fra TheaM var nok, hadde ingen ønsker eller forhåpninger siden den type dag er en dag som ignoreres i svigerfamilien. Uansett så fikk jeg da gave. En varmeplate. Du lager mat, setter en kontakt i veggen, og setter maten oppå varmeplata så holder den maten varm. Sikkert kjekt og ha, men omtrent det siste jeg ville skaffet meg selv. Vet fremdeles ikke helt hva jeg skal si om den. :forvirret: La meg tidlig med migrene igår. Tok en tablett kl 22 men måtte ha Imigran nesespray nå. Hodet er ikke så gæærnt, men ikke helt bra. Typisk nok, så skal vi på fest i kveld. TheaM skal overnatte hos svigers, og svigermor skal lage gyldne striper i håret mitt før vi reiser på festen. Kjekt med svigermor som er frisør! Ser på åpninga av OL. Eller... det er vel høydepunkter, flere indianere danset sammen da Bryan Adams og Nelly Furtado sang. Det er kult! Og når ble frk. Furtado så flott? Forresten så satt vi og så på TV igår; Ønskereprise av OL og da ble det vist fra Nagano i 1998. Bjørn Dæhlie gikk 5 mila og måtte slå tida til svensken for og ta gullet. Som nevnt var dette i 1998. Og det var jo spennende da, men allikevell så vi på, hvorpå jeg spretter opp av stolen og roper til TVen; Jammen så gå da, mann!!!!! Nevnte jeg at dette var opptak fra 1998? Let the games begin!!
lilljan Skrevet 13. februar 2010 #8982 Skrevet 13. februar 2010 Hahaha. Jeg vet hvordan det går,men det er jo så fryyyyktelig spennende! Godt du er våken og har skrevet mye bra så jeg får noe å hvile øynene på Er du litt blond i håret fra før? Jeg har også lyst på striper, nå har jeg vel litt mørkeblondt, men jeg sliter sånn med altfor tørrt hår når jeg striper det. Men så har jeg krøller og langt tykt hår, så det skal vel en del striper til for at det skal vise. Og jeg har hørt at krøllete hår ofte blir tørrere. Urettferdig. Ikke kan jeg klippe meg kort heller for da vil jo hele reiret stå rett til værs! Heldige deg som skal feste i dag! KOS DEG!
MarianneE Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #8983 Skrevet 13. februar 2010 Jeg var lyseblond i håret, men det har mørknet og nå er jeg bare blond. Verken lys eller mørk. Gleder meg til å få en ordentlig farge på det, ikke bare...ikke-farge. Og fest.... Herregud, det kan bli gøy!
Store My Skrevet 13. februar 2010 #8984 Skrevet 13. februar 2010 (endret) Da kan jeg først trøste med at browniesen var en sånn ferdig pakke fra Regia, den ble ca 0.5 cm høy og smakte... vel, det er definitivt bedre med hjemmelaget! Skjønt, det var ikke værre enn at jeg klarte å spise to stykker, og TheaM trøkka i seg 4. City Syd! Da jeg var fjortis syntes jeg det senteret var driiiit svært! Senteret kom etter vi flytta fra Trondheim (1985) men da vi var hos mormor om sommeren, og søsterG og jeg kunne ta bussen opp til City Syd... Magic! Var der igjen i fjor sommer... nei.. forifjor blir det nå, da ble jeg SÅ skuffa! Det lille senteret! Og til min enorme skuffelse var papegøyene som fløy rundt i et stoooort høyt bur ved inngangen, de var borte. Jeg liker faktisk toros brownies bedre enn hjemmelagde, men jeg liker at de blir sprø på toppen og kjempemykt inni. Å.. de papegøyene hadde jeg heeelt glemt. Egentlig er jeg ikke sikker på om jeg husker nå en gang. Ser på åpninga av OL. Eller... det er vel høydepunkter, flere indianere danset sammen da Bryan Adams og Nelly Furtado sang. Det er kult! Og når ble frk. Furtado så flott? Så du at Bryan Adams glemte å begynne å synge? Så playbacken sang to-tre ord før han også begynte. Haha. Synes litt synd på han, må ha vært fryktelig pinlig. Endret 13. februar 2010 av Store My
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 #8985 Skrevet 13. februar 2010 Synes browniesen fra Regal var god jeg, den gangen jeg prøvde den. Tror muligens jeg lagde den i litt mindre form enn det som stod på pakka da, så da ble den litt høyere enn 0,5 cm.. Kos deg masse på fest i kveld!
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. februar 2010 #8986 Skrevet 13. februar 2010 Innom og oppdaterer med etter jeg har vært borte. En varmeplate? :klø: Sikkert praktisk... men hadde kanskje vært koseligere med noe litt mer personlig....
Gjest Rekaaa Skrevet 13. februar 2010 #8987 Skrevet 13. februar 2010 Mmm kake! 0,5 cm var veldig lite.. 5 mm? det er jo ..... så langt! Da hadde jeg spist mye mer enn to biter!
MarianneE Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #8990 Skrevet 14. februar 2010 Jeg liker faktisk toros brownies bedre enn hjemmelagde, men jeg liker at de blir sprø på toppen og kjempemykt inni. Å.. de papegøyene hadde jeg heeelt glemt. Egentlig er jeg ikke sikker på om jeg husker nå en gang. Så du at Bryan Adams glemte å begynne å synge? Så playbacken sang to-tre ord før han også begynte. Haha. Synes litt synd på han, må ha vært fryktelig pinlig. De papegøyene mener jeg ihvertfall var der rundt 1989/1990. Tror jeg. Og jeg gikk glipp av det med Bryan Adams. Å... det må ha vært dødspinlig! Forøvrig synes jeg at er de først artister bør man synge live... Synes browniesen fra Regal var god jeg, den gangen jeg prøvde den. Tror muligens jeg lagde den i litt mindre form enn det som stod på pakka da, så da ble den litt høyere enn 0,5 cm.. Kos deg masse på fest i kveld! Ja, tanken slo meg etterpå at selvom jeg brukte en såkalt liten langpanne, burde jeg kanskje brukt en enda mindre langpanne. regalbrownies var helt OK, men det endte igrunn bare med lysten til å bake selv. Innom og oppdaterer med etter jeg har vært borte. En varmeplate? :klø: Sikkert praktisk... men hadde kanskje vært koseligere med noe litt mer personlig.... Praktisk og praktisk. Den ligger for meg litt i kategorien "ting som jeg verken vil ha eller ser poenget med" For å si det sånn, den er over halvmeteren lang. Tar kjapt hele stuabordet. På kjøkkenbordet er det ikke plass. Noe personlig hadde vært bedre ja. Mmm kake! 0,5 cm var veldig lite.. 5 mm? det er jo ..... så langt! Da hadde jeg spist mye mer enn to biter! Ja... men idag er det bolledagen (tolk den som du selv vil... ) så jeg tar det igjen da. Kos deg masse på fest i kveld! Festen ja. Det ble ikke noe på meg (bare et glass champagne og 1/2 mojito) for siden jeg måtte ta migrene tabletter igår ville jeg ikke ta sjansen. Spurte og på apoteket hva de anbefalte, og han jeg pratet med anbefalte meg og la være å drikke. Men vi hadde det gøy! Søsteren til SA (som hadde festen) var der og, og hun gikk jeg i klasse med på barne- og ungdomsskolen, samt paralelt med på Vgs. Koselig og prate med henne igjen. Men! En venninne av SA kom til meg da jeg var en liten tur på kjøkkenet. Hun hadde pratet med Andrè litt og kommet inn på det evige temaet barn. Andrè forteller da at TheaM er prematur. Greit nok. Men, S kom da til meg på kjøkkenet og la ut om hennes svangerskap med sykehusinnleggelse fra uke 28 og hvordan hun hadde studert bøker opp og ned om prematurfødsel og hvor redd hun hadde vært og hvor redd hun var for senskade (etter HVA? Hun fødte til termin! ) Så kom SA og jeg fortalte henne b.la hvordan det gikk da PPT var i barnehagen. Jeg angret ræva av meg etterpå! S viste seg og være nyutdannet pedagog og la ut om hva hun mente om den slags testing, om metoden PPT bruker, hvor kritiske vi burde være, hva slags spørsmål vi burde stille oss som foreldre osv.... :sprettoy: Greit med synspunkter, men snakk om innpåsliten dame! Jeg stod der og tenkte bare kill me! Kill me now! Det toppet seg da hun begynte nesten og grine fordi hun kunne føle min smerte- tiltross for at hun ikke kunne lese meg under vår personlige samtale. Det skal du være pokker så glad for tenkte jeg. Men ellers var det artig. SA er Britney Spears fan, så både Andrè og jeg var spent på musikken. Men både Turboneger ble spilt, Elvis, Åge Alexandersen, Prodigy osv.... *letta* Synes du kan bytte varmeplata jeg. Tanken har slått meg....
MarianneE Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #8991 Skrevet 14. februar 2010 mmm... Nybakte glutenfrie boller....
Nótt Skrevet 14. februar 2010 #8992 Skrevet 14. februar 2010 *snuser inn nybakt bollelukt* Det hørtes godt ut.
Mazilla Skrevet 14. februar 2010 #8993 Skrevet 14. februar 2010 Det toppet seg da hun begynte nesten og grine fordi hun kunne føle min smerte- tiltross for at hun ikke kunne lese meg under vår personlige samtale. :dåne: :slår: Er ikke stort annet å si om den saken, spør du meg.. Kos dere med fastelavnsboller, morsdagsboller og valentinesboller!
Auri Skrevet 14. februar 2010 #8994 Skrevet 14. februar 2010 Makan til slitsom dame! :dåne: Kos dere med boller! Skal bake seinere jeg også
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. februar 2010 #8995 Skrevet 14. februar 2010 Sliiiiiitsom dame, sånne folk takler jeg bare ikke Ønsker deg en fin morsdag, valentine's day oooooog fastelaven
mia83 Skrevet 14. februar 2010 #8996 Skrevet 14. februar 2010 Uff sånne bedrevitere er slitsomme!! God morsdag, Valentine og fastelaven! Kos deg med boller! Det har vi også gjort!
janne84 Skrevet 14. februar 2010 #8997 Skrevet 14. februar 2010 Noen tenker ikke så veldig mye, så av og til må man bare lukke ørene og la folk bable seg ferdig...
loffen Skrevet 14. februar 2010 #8998 Skrevet 14. februar 2010 Det toppet seg da hun begynte nesten og grine fordi hun kunne føle min smerte- tiltross for at hun ikke kunne lese meg under vår personlige samtale. :dåne: Noen tenker ikke så veldig mye, så av og til må man bare lukke ørene og la folk bable seg ferdig... Det har du helt rett i! Kos deg med boller MarianneE! Her tiner jeg noen i ovnen as we speak.
MarianneE Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #8999 Skrevet 15. februar 2010 Jeg fant ut jeg og at det bese var bare og lukke ørene, nikke og si ja der det passet best. Noen blir så utrolig slitsomme i fylla! Ellers ble det frokost på cafè på oss igår. Koselig det, bare oss to. Etter det hentet vi TheaM hos svigers, før vi reiste hjem, lagde middag, hvetemel-boller og kjente det var godt og være oss tre igjen! Fastelavensboller. Hvordan kan man ikke like det? Myke, ferske boller og krem... TheaM hadde krem fra nesa til haka og koste seg fælt. Ellers var jeg fryktelig trøtt etter festen og da klokka var 19.30/19.45 mens jeg var våknen nå og da og prøvde og få med meg noe på TV. Resultatet er jo at jeg er lyyys våken altfor tidlig. Idag har jeg tatt TheaM fri fra bhg. Vi skal møte venninneT og datteren MS. Jentene kommer til og være i ekstase når de får se hverandre, det blir koselig! Ellers ønsker jeg dere alle en super dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. februar 2010 #9000 Skrevet 15. februar 2010 Ønsker deg en super duper mega fin dag
Fremhevede innlegg