Gjest Catwoman Skrevet 11. februar 2010 #8961 Skrevet 11. februar 2010 Nå fikk jeg og lyst på muffins.... Håper ellers du har en fin dag i sola
Store My Skrevet 11. februar 2010 #8962 Skrevet 11. februar 2010 Sol, tantebarna, Nescafè Double Chocca mocca, nybakte muffins, min søsters laptop! Dette innlegget likte jeg godt å lese.
lilljan Skrevet 11. februar 2010 #8964 Skrevet 11. februar 2010 I grunn er det litt skummelt med PPT, men sånn egentlig så er det jo veldig positivt. Noen ganger skal det bare litt pedagogisk oppfølging til så knekker barnet koden. Datteren til venninnen min kunne ikke uttale R, men etter en kort periode var det problemet helt ute av verden. Aldri hatt kontakt med PPT etter det igjen. Hørtes ut som en deilig dag hos søster. Jeg har alltid ønsket meg en søster med tett alder til meg. Men det er ikke alle ønsker man kan styre.
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8965 Skrevet 12. februar 2010 Åh, det hørtes fint ut, det! :rødme: Kos deg! Det var ikke så gæærnt, nei. Skal vi bytte? For her er det akkurat nå hyylende unge, ikke rukket å spise eller drikke og stressa, veldig varm mor... Helt ærlig.... Nei takk, jeg har nok med mi eget barn som har kommet i trassalderen. Blir nok grining da. Nå fikk jeg og lyst på muffins.... Håper ellers du har en fin dag i sola Muffins ja, vi lagde blåbærmuffins og muffins med sjokoladebiter i. Jeg MÅTTE ha tre stk. Blåbærmuffins er bare kjempe godt! Dette innlegget likte jeg godt å lese. Hørtes herlig ut! Sånn er det når man har verdens skjønneste tantebarn! I grunn er det litt skummelt med PPT, men sånn egentlig så er det jo veldig positivt. Noen ganger skal det bare litt pedagogisk oppfølging til så knekker barnet koden. Datteren til venninnen min kunne ikke uttale R, men etter en kort periode var det problemet helt ute av verden. Aldri hatt kontakt med PPT etter det igjen. Hørtes ut som en deilig dag hos søster. Jeg har alltid ønsket meg en søster med tett alder til meg. Men det er ikke alle ønsker man kan styre. Jeg synes ikke det er så skummelt, mer trist på en måte at de trengs, men glad for tilbudet osv... Eller jo... da vi satt og ventet på å komme inn til saksbehandleren vår følte jeg at de andre som jobbet der så på oss og tenkte at ja... det er DEM det, ja. Der er de som ikke takler ungen sin. Helt teit!! Jeg er kjempe glad i søsteren min. Det er snart et år siden de flyttet hit fra Stavanger, og om de flytter tilbake (noe som de er åpne om at KAN skje en gang) dør en del av meg. Ihvertfall om de tar med seg ungene. Noe de sikkert gjør... **** Igår var det felles innsats og helgevask! Jeg tenkte at istedet for at jeg skal gå og irritere meg over og måtte først rydde Andrè sitt rot så skal han få være med og ta det sjøl! Og jaggu skal jeg si han fikk ryddet. Gangen har blitt brukt som oppbevaringsplass for .... TING! Og det har irritert meg grenseløst, men nå er driten borte, og godt er det! Idag er det første observasjonsdag fra PPT i bhg. Det skjer samtidig som det er karneval! TheaM skal bli utkledd som katt, og blir sikkert super søt! Og siden det ble ryddet&vasket igår skal jeg gå meg en tur etter og levert i bhg, og ellers bare kose meg idag. :klø: Noen som vet hva jeg skal lage til middag idag?
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8966 Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg en liten pus rundt beina mine her. Hun ble kjempe søt med sort og hvit drakt og litt kattemaling i ansiktet. Det var nemlig veldig skummelt og bli malt i ansiktet...
*appifany* Skrevet 12. februar 2010 #8967 Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg en liten pus rundt beina mine her. Hun ble kjempe søt med sort og hvit drakt og litt kattemaling i ansiktet. Det var nemlig veldig skummelt og bli malt i ansiktet... Så søt
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8968 Skrevet 12. februar 2010 Har tatt klesvask, av med sengetøy, trædd perler på en snor, handlet, bakt brød som står til heving, ryddet. Er så godtesjuk at jeg holder på å gå på veggen. Har fått mensen idag og da er godtesjuken litt ekstra tilstedet for å si det sånn. Har spist en mango, det hjalp ikke. Kanskje det hjelper med en appelsin? Neppe...
janne84 Skrevet 12. februar 2010 #8969 Skrevet 12. februar 2010 Hmm.. jeg har virkelig skeiet ut denne uken, syns synd i meg selv.. Hva skal du ha til middag denne helgen?
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8970 Skrevet 12. februar 2010 Hmm.. jeg har virkelig skeiet ut denne uken, syns synd i meg selv.. Hva skal du ha til middag denne helgen? Skjønner godt at du synes synd på deg selv. Det hadde jeg og gjort om jeg var utsatt for en bilulykke. Helgas meny blir hjemmelaget pizza idag. I morra blir det rester av pizzaen før Andrè og jeg skal på fest ( ) og søndag... det finner vi ut av i morra! Men, jeg har skikkelig lyst på hjemmelaget fiskegrateng! Dessuten har jeg kasta meg over det siste som er igjen i en pose med Smash. Til helvete heller!
janne84 Skrevet 12. februar 2010 #8971 Skrevet 12. februar 2010 Spørs om det ikke blir pizza her og, er sååååååå lei av å komme på middager!!!!! søndag tenkte jeg å lage klubb/komle/raspeball, kall det det du vil
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8972 Skrevet 12. februar 2010 På Kongen av Queens oversatte de cottage cheese til hytteost. Tror ikke man trenger sånn voldsomme kunnskaper for å bli oversetter nei...
captiva Skrevet 12. februar 2010 #8974 Skrevet 12. februar 2010 Blir sulten av å lese her :gjeiper: God helg
MarianneE Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8975 Skrevet 12. februar 2010 Blir sulten av å lese her :gjeiper: God helg Nå har jeg brownies i ovnen. Hjalp det?
Store My Skrevet 12. februar 2010 #8976 Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg brownies i ovnen. Hjalp det? Hrmf. De hadde kake på "jobben" i dag. Yndlingskaka til og med. Men jeg spiste ikke. *flink* Og så var jeg på city syd, og da ønsket jeg at det fantes en slankekur som het: softiskuren. Og nå begynner du å snakke om brownies.. Neida. Jeg synes du fortjener det.
Fortunatus Skrevet 12. februar 2010 #8977 Skrevet 12. februar 2010 ^Softiskuren vil jeg også være med på! :D God helg Marianne
Auri Skrevet 12. februar 2010 #8978 Skrevet 12. februar 2010 Når jeg var liten syntes jeg at "milkshakekuren" hørtes ut som den idéelle slankemåten! Så fant jeg ut at det var jo ikke McDonalds-milkshake det var snakk om...
Mazilla Skrevet 12. februar 2010 #8979 Skrevet 12. februar 2010 Jeg prøvde meg på en sjokoladediett en gang i tida. Skulle bare spise sjokolade og drikke vann. Funka fint helt til jeg ble kvalm og måtte ha noe salt.. Med andre ord ikke særlig effektivt.
Fremhevede innlegg