Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner godt at du har litt blandede følelser før dagens møte.. Håper det ordner seg med den løsninga som er best for TheaM! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

Det var kjempekoselig å lunsje med deg i går! Må prøve å få til å møtes litt oftere :jepp:

Skrevet

Først av alt:

:hug: til dere!

Omtanken deres settes utrolig pris på!

PPTmøtet, ja....

Jeg synes det gikk veldig greit.

Vi pratet om TheaM, hva vi har sett hjemme, hva barnehagen har sett osv.

Hun skal observeres i barnehagen på fredag.

Tirsdag skal hun igjennom en språktest og neste fredag mer observasjon.

Etter det utarbeides det en rapport og vi skal tilbake i uke 9 (mest sannsynlig) for og prate om veien videre.

Jeg gikk derfra med en bedre følelse enn da jeg gikk inn.

Og DET er bra!

:)

Ellers har jeg vært i den nydelige butikken www.papirihjertet.no sammen med svigerinneK samt lunch på Tullis.

Spiste deilig kyllingsalat;

¤Grønn salat

¤tomat

¤soltørkede tomater

¤kylling med parmesan

¤agurk

¤rødløk

¤salte poteter

¤aioli

:sikle:

Ellers må det ryddes her.

Men... har noen sett tiltakslysten min? :klø:

Skrevet

Så fint at det gikk greit på PPT-møtet! :klem:

Tiltakslysten din er det ikke jeg som har tatt iallefall, den er like liten her også.. ;)

Skrevet

"alle" foreldre er redde for PPT, men husk at de er der for å hjelpe barn, de er ikke noe skumle...

Tiltakslysten din har gjemt seg sammen med tiltakslysten min.. :sjenert:

Skrevet

Forresten! Jeg og A snakket om den "er du på tur med bestemor"-historien din i går. Også spurte A hvor gammel du var, og når jeg sa det, så sa hun "Hæ?! Jeg trodde hun var 26-27 jeg!"

Men ta det med en klype salt, for hun hadde ikke på seg brillene i går, tross alt :fnise:

Skrevet
Forresten! Jeg og A snakket om den "er du på tur med bestemor"-historien din i går. Også spurte A hvor gammel du var, og når jeg sa det, så sa hun "Hæ?! Jeg trodde hun var 26-27 jeg!"

Men ta det med en klype salt, for hun hadde ikke på seg brillene i går, tross alt :fnise:

Eh... Hvem er A?

Fikk du overført slik du skulle forresten?

Skrevet

Jeg tror det er mangel på tiltakslyst i hele Norge idag, trolig grunnet tyrkiske hackere, vg og dagbladet er også rammet.

:kline:

Skrevet
Eh... Hvem er A?

Fikk du overført slik du skulle forresten?

A som du hilste på igår :ler:

Og jepp, det gjorde jeg :jepp:

Skrevet
Jeg tror det er mangel på tiltakslyst i hele Norge idag, trolig grunnet tyrkiske hackere, vg og dagbladet er også rammet.

:kline:

jeg velger og gjøre minimalt i solidaritet med VG og Dagbladet!

Fungerer ikke de, gidder ikke jeg gjøre det heller...

:fnise:

A som du hilste på igår :ler:

Og jepp, det gjorde jeg :jepp:

Såklart, tenkte det men vakke sikker.

Og flott, forresten!

Skrevet

Er et ikke tiltakslyst-konferanse i Tromsø denne uka da? :filer:

Skrevet

:kaffekopp:

Stressmorran!

Mangelen på tiltak igår rammet meg hardt da jeg stod opp og fant ut at siden jeg skal besøke min søster som er hjemme med syke barn, og skal dit rett etter jeg har levert i bhg....

Ja, da er det stress nå.

Men lærer jeg til neste gang?

Neppe...

:fnise:

Skrevet

mangelen på tiltakslyst her i huset førte til at jeg ble ganske sur når jeg våknet og så hvor rotete der er. Men gjør jeg noe med det nå? Nei. :sjenert:

Skrevet

God morgen i boken! ;)

Morn, Store My også :goodbye:

Ikke stress :ler:

Skrevet

Sol, tantebarna, Nescafè Double Chocca mocca, nybakte muffins, min søsters laptop!

:)

Skrevet

Åh, det hørtes fint ut, det! :rødme:

Kos deg!

Skrevet

Skal vi bytte?

For her er det akkurat nå hyylende unge, ikke rukket å spise eller drikke og stressa, veldig varm mor... :ler:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...