Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nok ganske så vanlig at tankene og hodet er andre plasser innimellom når man har sex. Og kanskje spesielt etter at man har fått orgasme. Hva er det gutta gjør når de har fått orgasmen sin? Jo, de ruller over og sovner..(i alle fall mange ganger).

Håper du får en fin helg :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hank von Helvete på NRK.

Sexy, sexy mannen som Hertugen.

Som Hans Erik Dyvik Husby er han skuffende.

Rockestjerner skal ALLTID fremstå slik de gjør på scenen, ikke som privatpersonen.

Dessuten har noen spist opp grønnsakene mine....

:sjenert:

Gjest skorpio
Skrevet

Hva?? Nei, nå ble jeg overraska! Synes han virket utrolig klok og sympatisk!

Skrevet
Du er ikke den eneste noe sånt kan skje med... hodet tenker på alt annet enn det det virkelig burde og skal gjøre der og da.

Det hender jo alle noen ganger, men det er kjedelig siden man vil delta "in the moment"

Vi får satse på at den mannen ikke har lappen, for sånn som han ser så kan det ikke være trygt! :ler:

Han satt i elekrisk rullestol så ingen fare tror jeg.... :fnise:

Er nok ganske så vanlig at tankene og hodet er andre plasser innimellom når man har sex. Og kanskje spesielt etter at man har fått orgasme. Hva er det gutta gjør når de har fått orgasmen sin? Jo, de ruller over og sovner..(i alle fall mange ganger).

Håper du får en fin helg :klemmer:

Ja, og igår vurderte jeg og være mann, for å si det sånn.

:fnise:

Hank von Helvete på NRK.

Sexy, sexy mannen som Hertugen.

Som Hans Erik Dyvik Husby er han skuffende.

Rockestjerner skal ALLTID fremstå slik de gjør på scenen, ikke som privatpersonen.

Hva?? Nei, nå ble jeg overraska! Synes han virket utrolig klok og sympatisk!

det synes jeg og! Absolutt!

Men inni hodet mitt skal b.la han alltid være Hertis med rumperaketten!

Det er litt kjedelig på en måte når heltene dine mister kostymen og fremstår som en privat person.

Det er litt sånn i samme gata som at -for meg- så er Sex&Singelliv en dokumentar. Ikke kostymer, manus og slikt!

Når du ser jentene i andre filmer er det fordi de alle tar slike oppdrag av og til. :hoho:

:Gjesp: og vondt i hodet.

Kan se senga herfra.

Snart natta....

Skrevet

Det er kanskje ikke helt ypperlig at han styringen over en sånn doning heller da :fnise:

Gjest skorpio
Skrevet
det synes jeg og! Absolutt!

Men inni hodet mitt skal b.la han alltid være Hertis med rumperaketten!

Det er litt kjedelig på en måte når heltene dine mister kostymen og fremstår som en privat person.

Det er litt sånn i samme gata som at -for meg- så er Sex&Singelliv en dokumentar. Ikke kostymer, manus og slikt!

Når du ser jentene i andre filmer er det fordi de alle tar slike oppdrag av og til. :hoho:

Haha, sant det! :ler:

Skrevet

Jeg må bare gi opp og få med meg Senkveld!

Presterer så og si bestandig og sovne på sofaen også våkner jeg i det det slutter.

Igår var det intet unntak.

Sovnet rett før det begynte, og fikk med meg a de sendte Lisa Tønne en takk før rulleteksten. :roll:

Men, det er bare 2. gangen denne uka jeg har :veslejenta: til mit forsvar.

Idag tror jeg det blir en tur i akebakken når Andrè er våken.

Også lurer jeg på å gjøre klart på forhånd slik at det bare er og røre sammen det jeg trenger til å lage ostemuffins etter å vært ute.

Tenkte det kunne vært godt etter en tur i akebakken.'

:kokk:

Gjest Catwoman
Skrevet

Sovner på sofaen nesten hver kveld jeg og hvis det er noen trøst.... skylder på mini i magen jeg da. :sjenert:

Kan ikke akkurakt si at jeg merket noe til at trøttheten forsvant etter at første trimester var over nei.

TheaM og jeg satt på en benk utenfor Narvesen og spiste hver vår pølse (å... så sunt!) Så stopper det en eldre mann, bøyer seg litt fram og sier til TheaM;

NEIMEN, ER DU PÅ TUR MED BESTEMOR DU DA

Bestemor!!!!

Jeg var helt på gråten etterpå jeg!

Ler av det nå, jeg mener... han måtte ha et seriøst synsproblem.

Godt du kan le av det. Gamle folk kan sikkert være søte og sjarmerende, men utrolig hva de kan klare å lire av seg..... :fnise:

Skrevet

Jeg er så glad vi er flere som åpner ballet (=kg) tidlig. Blir lett kjedelig, men så har heldigvis du noen oppdateringer.

Vi kan starte mrgenklubb :ler:

Skrevet
Sovner på sofaen nesten hver kveld jeg og hvis det er noen trøst.... skylder på mini i magen jeg da. :sjenert:

Kan ikke akkurakt si at jeg merket noe til at trøttheten forsvant etter at første trimester var over nei.

Godt du kan le av det. Gamle folk kan sikkert være søte og sjarmerende, men utrolig hva de kan klare å lire av seg..... :fnise:

Skyld på en liten mini du.

Da jeg var gravid kunne jeg sovne stående de 7 mnd mitt svangerskap varte.

Det værste er at jeg synes liksom ikke det har gitt seg enda... :fnise:

Jeg er så glad vi er flere som åpner ballet (=kg) tidlig. Blir lett kjedelig, men så har heldigvis du noen oppdateringer.

Vi kan starte mrgenklubb :ler:

:ler:

jeg oppsøker dagbøker og Ordleker, jeg.

da får jeg kost meg mens tida går.

Velsignede barn som sov til klokka var 8.45!

Jeg har gjort klart til frokost, ryddet, satt over klesvask...

Deilig og være litt alene om morran!!

Dessuten er det lørdag idag.

Lørdag=dagen med :sjokolade: og :perebrus:

Skrevet

Endelig lørdag!!! Kos deg masse! Det skal iallefall jeg!!

Starter kosen nå med litt sjokolade og kaffe - NAM

:klem:

Gjest Catwoman
Skrevet
Skyld på en liten mini du.

Da jeg var gravid kunne jeg sovne stående de 7 mnd mitt svangerskap varte.

Det værste er at jeg synes liksom ikke det har gitt seg enda...

Så jeg kan egentlig bare innstille meg på at det aldri vil gå over igjen da... :fnise:

Jeg får sove mens jeg kan da - er jo greit så lenge mini er inne i magen, da er det bare å sove når jeg føler for det, når mini er utenfor funker det liksom ikke sånn lenger. hehe.

Skrevet (endret)

Kos dere i akebakken!

Vi har akebakke i hagen, vi. :nigo:

Endret av loffen
Skrevet

:vinke:

Kos dere masse i akebakken i dag!

Skrevet
Kos dere i akebakken :)

Joa....

Nå kom vi oss aldri så langt som dit.

Jeg begynte å rydde litt i kjøkkenskapet, og TheaM lekte så fint på gulvet. Så våknet Andrè etter og sovet lenge siden han jobbet i natt, TheaM måtte ha en blund, jeg måtte vaske over badet, det ble lunch også ringte tlf og det var svogerS med spørsmål om vi ville komme på JonasB alle sammen.,

Da vi endelig kom hjem var kl blitt 17! :dåne:

Hvor forsvant dagen?

:klø:

Endelig lørdag!!! Kos deg masse! Det skal iallefall jeg!!

Starter kosen nå med litt sjokolade og kaffe - NAM

:klem:

:)

Sjokoladen kan jeg være med på, men kaffen kan du ha for deg sjøl...

Jeg drikker bare "sosse-kaffe" som latte, mocca og sånt...

:fnise:

Så jeg kan egentlig bare innstille meg på at det aldri vil gå over igjen da... :fnise:

Jeg får sove mens jeg kan da - er jo greit så lenge mini er inne i magen, da er det bare å sove når jeg føler for det, når mini er utenfor funker det liksom ikke sånn lenger. hehe.

Nei, det er sant!

Nyt det mens du kan! :fnise:

Kos dere i akebakken!

Vi har akebakke i hagen, vi. :nigo:

Vi har det vi og, men den blir litt i slakkeste laget, men fungerer utmerket med miniski i hagen! :tommel:

:vinke:

Kos dere masse i akebakken i dag!

Jo takk, idag skal vi til akebakken! :fnise:

Tilfeldigheter er en artig ting!

Da vi kom til JonasB igår gikk vi inn ingangen mot elva, og så samtidig at inn den andre inngangen kom broder'n, søsterG med barna, venninneSA med barna.

:fnise: Så da ble det langbord siden vi var 7 voksne og 7 barn.

Ungene løp litt rundt der inne (hvilket er lov) og lekte i lekekroken.

Hektisk når yngstemann av barna var 7 mnd og eldste er 6.

Men, det var nå kjempe koselig! :jepp:

TheaM var lykkelig over å se søskenbarna sine igjen, det er TYDELIG at hun savner andre barn nå!

Godt det er barnehage i morra...

Igår kveld hadde jeg mannebesøk mens Andrè kjørte drosje!

Broder'n kom en tur og vi spiste kylling mens vi så Dum, Dummere på DVD.

Kjempe morsom film.

Når han blinde gutten sitter med den fuglen med påteipet hode! :hoho:

Idag blir det da akebakken! :sjenert:

Tenkte ikke å gå lengere enn bort til barnehagen.

Fikk sms igår fra svigerinneK med spørsmål om og være med i en akebakke ved dem, men det gidder jeg ikke.

Ikke idag.

Have a lovely day everyone!

Skrevet

Da har vi vært i akebakken.

Nå står det ostemuffins i stekeovnen og skal NYTES med kryddermelk og krem på toppen!

Aner ikke hvordan kryddermelk smaker, men det finner vi jo ut av!

Ostemuffins er jaffal :sikle:

Gjest Problematique
Skrevet

Hva sier du til lunsj på tirsdag? :happy:

Skrevet
Da har vi vært i akebakken.

Nå står det ostemuffins i stekeovnen og skal NYTES med kryddermelk og krem på toppen!

Aner ikke hvordan kryddermelk smaker, men det finner vi jo ut av!

Ostemuffins er jaffal :sikle:

Ostemuffins! Oi! Eh... har du oppskrift? :sjenert:

Høres ut som om du har en travelmorsom helg, har du hatt en fin søndag? :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...