Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres slitsomt ut, men synes du takler det veldig bra. :klem:

Takk.

Jeg later som ingenting ovenfor henne, hun gjør det jo ikke for å være kjip!

Er blid og som vanlig, men tar ut frustrasjonen her istedet.

Kanskje hun er sliten etter alle dagene med feber og sykdom? :vetikke: Håper feberen har holdt seg unna i hele dag! :)

Hun ble lagt nå med 37.4 i temp, men siden tempen stiger på kvelden anser jeg det ikke som feber.

Jeg tror og at hun bare er sliten etter og vært syk, og at det er derfor hun har vært litt kjip sånn idag. :jepp:

Ikke bare bare med disse små nei.......

Uff nei.

Men det hjalp etter middagen.

Vi har ligget på gulvet og tegnet, spilt musikk, tegnet på tegnebrett, sunget og lekt med bamsen som trengte ny bleie. :fnise:

Men guuuud å det ser ut her nå!

Treningsmatta mi (som TheaM har lagt sin :hjerte: på) ligger rulla ut, et fleeceteppe ligger utover, tørkestativet har klær hengende og liggende oppå, en eske med puslespill, en liten dukketrille, noen leker, to sett med tusjer, reklame, tegnesaker, reine klær i en kurv...

Kommer det noen på døra nå kommer jeg til å late som vi ikke er hjemme!!!

:hoho:

*går og rydder*

Skrevet

Det er bare et tegn på dere/du har et liv som består av noe annet enn å rydde det MarianneE.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg er rydde menneske delux, nesten litt slitsomt ;) Men skjønner at man har mer enn nok å gjøre når man får barn.... :sjenert:

Skrevet
Det er bare et tegn på dere/du har et liv som består av noe annet enn å rydde det MarianneE.

:fnise:

Ja, men heldigvis har jeg vett på å rydde når ungen er i seng.

Det ser ikke sånn ut hver dag, og ihvertfall når TheaM er i barnehagen!

Jeg er rydde menneske delux, nesten litt slitsomt ;) Men skjønner at man har mer enn nok å gjøre når man får barn.... :sjenert:

Joa... men det er noe med det at det nytter på en måte ikke rydde for mye heller når man går litt fra det ene til det andre.

Når TheaM leker litt med bamsen så med tegnebrettet også må hun bygge klosser osv...

Dessuten var treningsmatta okkupert av Andrè som ikke oke og reise seg fra gulvet. :fnise:

Man kan si hva man vil om menn, men de lar seg ikke rydde bort! :fnise:

:vinke:

:kline:

Aaah... jeg har dårlig samvittighet for KGerene!

Denne uka har jeg vært elendeig til dagbokbesøking!

Blir en runde i kveld tenker jeg!!

:tommel:

:digge:

Jeg fikk pakke i posten igår!

Er medlem hos panel.no og får spørreundersøkelser som jeg skal svare på, også får jeg poeng.

Disse poengene kan jeg veksle inn i div gavekort.

Så igår kom bestillinga mi fra Platekompaniet:

Fugees- The Score

The Roots- Phrenology

På den siste er en av mine all-time favoritter: The Seed2.0:

Jeg blir så utrolig godt humør av den sangen!!

:digge:

Satte den på igår, og TheaM dansa og dansa og dansa på gulvet her! :danse:

Idag er det oppfølging hos legen med jentungen.

Jeg anser henne som frisk igjen nå, men det er nå greit å ta den oppsatte timen uansett.

Skal gå over til legesenteret.

Kommer til å bruke rundt halvannen time bare på det og gå, det skal bli deilig!

:tommel:

Kommer tilbake og invaderer bøkene deres i ettermiddag!

:blomst:

Skrevet

Helt bomba her også.. Tror vi må se å få oss en unge, så vi har noen å skylde på.. :fnise:

God tur til legen! Her er en :blomst: til deg, siden det er helg!

Skrevet

God tur til legen.

Gleder meg til å bli innvadert!! :lol:

Skrevet

Du har iallefall ungen å skylde på, her ser det ikke ut og vi er to voksne som bor her!

Håper det går bra med legen og at dere får ei flott helg!

Skrevet

Du trenger da ikke å ha dårlig samvittighet for at du ikke har hatt tid/mulighet til dagbokrunder. Det er meningen at du skal stikke innom når du har tid og lyst, ikke fordi du må. Basta. ;)

Gjest Problematique
Skrevet

Jeg digger The Seed 2.0, den er dritbra!

Forresten, hvor kjøpte du den Sopranos kokeboka? PERFEKT bursdagsgave til min S!

Skrevet
Jeg digger The Seed 2.0, den er dritbra!

Forresten, hvor kjøpte du den Sopranos kokeboka? PERFEKT bursdagsgave til min S!

Kjøpte den hos Capris.no!

Alt bra hos legen, så det blir barnehagen på mandag ( :nigo: ) igjen.

Det skal bli deilig...

Men!

TheaM og jeg satt på en benk utenfor Narvesen og spiste hver vår pølse (å... så sunt!) Så stopper det en eldre mann, bøyer seg litt fram og sier til TheaM;

NEIMEN, ER DU PÅ TUR MED BESTEMOR DU DA

Bestemor!!!!

Jeg var helt på gråten etterpå jeg!

Ler av det nå, jeg mener... han måtte ha et seriøst synsproblem.

Men bestemor, da!!

:snurt: :snurt: :snurt:

Gjest Problematique
Skrevet

Bestemor :overrasket: Ærlig talt! Han må ha sett dårlig!

Jeg personlig liker nå ikke at voksne stopper opp og plutselig begynner å prate til fremmede barn uansett jeg da...

Jeg fant ut at de har boka hos Ark, så da er det bare å krysse fingrene for at noen av butikkene her har den... Kan ikke bestille på nett, for da finner han ut av det!

Skrevet

Unnskyld MarianneE, men han mannen var jo ikke helt god!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Bestemor? :dåne: Herlighet, var damen blind?! I alle dager, du ser da virkelig ikke ut som en bestemor.. for noe tull!

Jeg er også meldlem av Panel, og YouGov, artig måte å tjene opp gavekort på :nigo:

Skrevet

Står til "bestemora"???? :skratte:

Men seriøst har må virkelig vært blind, du er jo foxy lady!!! :sminkedokke:

Skrevet
Bestemor :overrasket: Ærlig talt! Han må ha sett dårlig!

Jeg personlig liker nå ikke at voksne stopper opp og plutselig begynner å prate til fremmede barn uansett jeg da...

Jeg fant ut at de har boka hos Ark, så da er det bare å krysse fingrene for at noen av butikkene her har den... Kan ikke bestille på nett, for da finner han ut av det!

Jeg er enig i skepsisen med fremmede som skal begynne å prate med TheaM.

Merker og at hun trekker seg litt tilbake og føler seg litt utrygg noen ganger.

Og får du ikke tak i boka hos Ark så kan du jo få noen til og bestille den for deg på nettet vet du... :wink:

Unnskyld MarianneE, men han mannen var jo ikke helt god!

Jeg ler av det sjøl nå, jeg mener... brller er vel det han burde hatt. I tillegg til litt juling såklart... :slår:

God helg MarianneE :klem:

Takk det samme!

:blomst:

Bestemor? :dåne: Herlighet, var damen blind?! I alle dager, du ser da virkelig ikke ut som en bestemor.. for noe tull!

Jeg er også meldlem av Panel, og YouGov, artig måte å tjene opp gavekort på :nigo:

Tenkte det etterpå, jeg burde koblet ut batteriet på den elektriske rullestolen han satt i. :fnise:

Står til "bestemora"???? :skratte:

Men seriøst har må virkelig vært blind, du er jo foxy lady!!! :sminkedokke:

Foxy??

Ja... det er meg lissom.

(eller kanskje ikke?)

Må lufte hodet litt.

NB, detaljer....

Vi hadde sex igår kveld.

Andrè var tent ganske lenge før noe skjedde, og vi hadde litt sofaaction før vi havnet i senga.

Men, etter jeg hadde en orgasme mistet jeg all lyst.

Stakkars Andrè måtte jobbe seg ihjel (ikke at jeg tror han mislikte det :fnise: )for å få meg på gli igjen.

Han fikk det til, og vi gjorde det vi skulle.

Kroppen min reagerte slik den skulle, men hodet hang ikke med.

Jeg tenkte på at jeg ikke fikk støvsugd, lakenet som hang over døra jeg burde brettet sammen...

Jeg ville sant og si bare at han skulle gjøre seg ferdig så jeg kunne sove. :sjenert:

Det var bare kjipt, asså!

Sikkert bare sliten etter 9 dager med sykt barn, men det var bare kjipt. :snurt:

Nok om det.

Koser meg med noe godt i kveld.

Har en skål med gul paprika, rød spisspaprika, agurk og cherrytomater. Har også dipp, og jeg dipper og koser meg!

Trøtt... Tror det blir tidlig kvelden.

:Gjesp:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Du er ikke den eneste noe sånt kan skje med... hodet tenker på alt annet enn det det virkelig burde og skal gjøre der og da.

Skrevet (endret)

Vi får satse på at den mannen ikke har lappen, for sånn som han ser så kan det ikke være trygt! :ler:

God helg kjære MarianneE :kose:

Endret av Rekaaa
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...