MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8821 Skrevet 3. februar 2010 Jeg tror jeg ville kontaktet legen uansett jeg, siden hun har vært syk så lenge og har vært feberfri om morgenen et par dager alt. God bedring til snuppa!! Det samme tenkte jeg og. Men nå er ikke det alternativet aktuelt, siden tempen lå på 37.7 og hun da har feber. Og sutrer Og maser Og har sånn grinete stemme når det er noe... Å... så liten tålmodighet jeg egentlig ikke har. Skjuler det heldigvis så godt det lar seg gjøre. Har prøvd å ringe legekontoret, men der er det møte fram til 9.30.
Gjest Catwoman Skrevet 3. februar 2010 #8823 Skrevet 3. februar 2010 Håper hun blir bra snart... å være syk med feber så lenge høres ikke godt ut. Smør på litt ekstra når du kommer gjennom til legen, så får du kanskje fortere time.
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8824 Skrevet 3. februar 2010 Har fått legetime 12.30 Jeg er kjempe letta.
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8832 Skrevet 3. februar 2010 Takk for at dere bryr dere!! Alt bra igrunn, hun har kun forkjølelse og feber! Ingenting da hun ble lyttet på, CRPen viste ingenting... Vi skal tilbake på fredag for en liten oppfølging. Så da er det bare å være tålmodig og vente på at det går over....
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2010 #8834 Skrevet 3. februar 2010 ~~~~~~ Sender masse gå fort over vibber ~~~~~~
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8836 Skrevet 3. februar 2010 Dere er super søte!! Jentungen har ikke hatt så høy feber idag så hun har ikke fått febernedsettende, så formen hun har nå er "ekte" om dere skjønner. Og formen virker ikke så gærn, men hun er tydelig sliten. Akkurat nå sover hun litt. Jeg burde benytte anledningen til å rydde. Det trengs virkelig for det vises at jeg ikke får gjort noe fornuftig når hun er syk. Lurer på om jeg skal ta meg en bytur etter middag... :klø:
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2010 #8837 Skrevet 3. februar 2010 Kanskje godt å komme ut og lufte hodet litt
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8838 Skrevet 3. februar 2010 Kanskje godt å komme ut og lufte hodet litt Ja, det og lommeboka. Lufte hodet, ja... Har hatt svak hodepine siden jeg stod opp igår. Den er ikke så veldig plagsom, men jeg kjenner det dunker når jeg reiser meg, bøyer meg osv. Kjiper'n... Kjeder meg...
Store My Skrevet 3. februar 2010 #8839 Skrevet 3. februar 2010 (endret) Slemme hodet til MarianneE! Vær snill! (<-- med innestemmen) Hjalp det? Endret 3. februar 2010 av Store My
MarianneE Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #8840 Skrevet 3. februar 2010 Slemme hodet til MarianneE! Vær snill! (<-- med innestemmen) Hjalp det? Nei, men det ble ikke værre heller! Gå å lage middag jeg. Potet og lungemos til mann&barn, potet og stekt svinefilèt til meg. Kjenner jeg er lat og trøtt etter og bare vært hjemme og passiv. Ligge på sofaen hadde vært godt nå....
Fremhevede innlegg