Mazilla Skrevet 1. februar 2010 #8781 Skrevet 1. februar 2010 (endret) Nå fikk jeg flashback til da jeg nettopp var blitt sammen med han godeste, og plutselig møtte svigermor naken i gangen.. :dåne: Merkelig hvor forskjellige syn det er på nakenhet.. Min familie er (heldigvis?) ikke sånn! Synes forresten ikke det er dårlig gjort å håpe TheaM er frisk nok til barnehagen i morra! Det er jo sikkert deilig for henne også å få komme seg litt mer ut! Sikkert ikke bare for deg det er kjedelig å bare se husets fire vegger.. Kos deg med tur på butikken! Endret 1. februar 2010 av Mazilla
MarianneE Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #8782 Skrevet 1. februar 2010 Nå fikk jeg flashback til da jeg nettopp var blitt sammen med han godeste, og plutselig møtte svigermor naken i gangen.. :dåne: Merkelig hvor forskjellige syn det er på nakenhet.. Min familie er (heldigvis?) ikke sånn! Synes forresten ikke det er dårlig gjort å håpe TheaM er frisk nok til barnehagen i morra! Det er jo sikkert deilig for henne også å få komme seg litt mer ut! Sikkert ikke bare for deg det er kjedelig å bare se husets fire vegger.. Kos deg med tur på butikken! Nå har jeg vært i svigerfamilien i 13 år og med på hytteturer og greier så litt har jeg jo fått med meg (hørtes ut som om det er et mål om å få med seg mest mulig... ) Takk for ønsket om fin tur i butikken.
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #8783 Skrevet 1. februar 2010 Ville bare ønske deg en fin mandag jeg
lilljan Skrevet 1. februar 2010 #8785 Skrevet 1. februar 2010 Moren min er en sånn nakendame Iallfall tar hun ikke mye for å valse fra badet og til soverommet for å hente klær. Men nå har vi bare væørt jenter hjemme hos oss, så det ble vel bare en vane fra vi var små og slikt ikke gjor noe. Heldigvis har hun aldri valset rundt når Handy eller andre har vært der. Må jo være greit å være så komfortabel med egen kropp!
vidvandre Skrevet 1. februar 2010 #8789 Skrevet 1. februar 2010 God onsdag. .. nei! Hei på deg, Rekaaa. Der var du igjen ja! Jeg skulle akkurat inn i boka di og spørre om du var Jolie, men så sletta du deg.
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8790 Skrevet 2. februar 2010 TheaM ville sove på dagen igår, og jeg lot henne sove fra 13.30-14.45. Da hun våknet hadde hun 40.3 i feber etter å vært fin form og feber fri hele dagen. Da var det hakket før jeg begynte å grine. I tilegg er formen min dårlig nå. Vondt å svelge, er tykk i halsen og hovne mandler. La meg 21.30 igår men har sovet dårlig og urolig. Derfor stod jeg opp kl 2 i håp om at jeg sovner bedre når jeg legger meg igjen kl 3. :søvn: Det blir da hjemme dag på TheaM idag, og meg med som ikke er i form kan det bli en lang dag. Andrè skal på kurs rett etter jobben og er ikke hjemme før rundt kl 20. Ønsker meg avlastning idag. Var super flink i forrige uke, sovnet å sofaen bare to kvelder mot normalt eh.... syv.
vidvandre Skrevet 2. februar 2010 #8791 Skrevet 2. februar 2010 Dakar deg, ikke lett når både mor og datter er syke samtidig Sov godt da, Marianne.
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8792 Skrevet 2. februar 2010 Sovet bedre har jeg ikke gjort, men formen er bedre. Føler meg ikke så vond i halsen, og det er bra. TheaM kjentes varm ut de gangene jeg har vært der inne i løpet av natta/morran. Har ikke målt, men om hn har feber eller får det idag er det 7. dagen på rad. Hurra....
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8793 Skrevet 2. februar 2010 En stille og rolig morgen er deilig. Andrè har reist på jobb. Jentungen sover. Jeg har for en gangsskyld tjuvstartet på frokosten; To knekkebrød med Philadelphia med pestosmak samt karamellkaffe. Det er fyr i ovnen og kaldt ute. Akkurat nå føles ting veldig godt.
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8794 Skrevet 2. februar 2010 Ny dag med febersyk jente. Faen Faen Faen.
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2010 #8796 Skrevet 2. februar 2010 Uff da. Nei nå får det holde med sykdom!!!
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8797 Skrevet 2. februar 2010 hvis ikke det er noen endring til i morra ringer jeg lege. Nå er jeg dritt lei!
captiva Skrevet 2. februar 2010 #8798 Skrevet 2. februar 2010 Uff da.....God bedring til dere begge to
MarianneE Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #8799 Skrevet 2. februar 2010 Uff da.....God bedring til dere begge to Jeg er ikke så gærn i formen idag, var værre igår. Vesla er også feberfri nå, og er i fin form. Er heller ikke interessert i og sove på dagen slik hun har gjort en del i det siste. Jeg klamrer meg fast til et håp om at hun er bra i morra. Har hatt søsterG en liten halvtime innom. Hun var på vei til jobb og stoppet på innom her med to ting hun har kjøpt for meg å Oliviers i Stavanger i helga; Sjokoladetrukne mandler og pesto. Har tatt 4 mandler, lukket posen og lagt i skapet. Det var VELDIG vanskelig, men du verden å digg det smaker til helga!! Hun hadde også med 3 liten Oscar Sylte Ananas Brus hun hadde kjøpt på Ultra i Stavanger. Oscar Syltes Ananas Brus
janne84 Skrevet 2. februar 2010 #8800 Skrevet 2. februar 2010 Oscar sylte brus er nammis!!! her har vi det i alle butikker, men det er visst ikke vanlig det på østlandet? Har du smakt pære, den og er god
Fremhevede innlegg