*appifany* Skrevet 30. januar 2010 #8762 Skrevet 30. januar 2010 Enn meg? Tenkte vippesex? Hva i all verden er det?
MarianneE Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #8763 Skrevet 31. januar 2010 Hadde tippet jentesex jeg..... Håper Thea M snart er frisk og rask, også håper jeg at du får en fin lørdagskveld. Det har du fortjent nå Jo takk. Hadde en koselig kveld. Marinert kylling, cola (å herregud å godt DET var etter en uke uten!!)og filmen Mũnchen som jeg datt av i ganske tidlig så jeg spilte spill på mobilen mens Andrè så filmen. Det hele ble etterfulgt av en god runde, deilig, energigivende, leken, solid runde i senga for å si det rett ut! Herregud å glad jeg er i den mannen!!!! Godt det ikke var bare meg... Hva er det med dere og kofferttenking? Enn meg? Tenkte vippesex? Hva i all verden er det? Det må vel være å ha sex på en huske? http://www.martinshop.no/love_swing_%96_se..._2270/pid/11347 En slik en? **** Vi kom oss ut og avgårde igår mens svigers var her med TheaM. Vi hadde fått beskjed om at det var ikke noe spesielt klokkeslett vi skulle være tilbake, så vi gjorde to ærend for Andrè sin bestemor, innom Herkules kjøpesenter i Skien hvor jeg kjøpte... Oh my God, jeg har kjøpt noe som bare ikke er meg, men MÅTTE bare ha den! Jeg har kjøpt med knall rød paljett kjole! Den var på salg på Zizzi til 50 kr, derfor MÅTTE jeg bare ha den. Den er bare så ikke meg, jeg som er -i følge min svigerinneK- en grå mus (takk for den liksom... ) Vi skal i bursdag om to uker, da er den perfekt! Men, jeg burde hatt høye hæler til den, og det har jeg ikke. Jeg finner ikke høye heler som jeg får på foten, er så heldig og ha brede bein... Uansett... igår.. så kom vi da til favoritt cafèen vår Tullis, og der var det fullt, så vi reiste igjen. SKUFFA!!!! Innom på REMA1000 og skulle egentlig bare ha et par småting, men... det ble litt mer enn det... På vei ut av REMA fikk vi sms om at svigers snart måtte reise så vi måtte komme tilbake. Litt skuffa, for da hadde vi vært avgårde i 2.5 time og uten cafè besøk, men... Det var uansett deilig og ut uten barn! Det var 2.5 time med tull, latter, flørting og det var deilig og bare være oss! Ellers kan jeg konstntere at selvom jentungen har vært flink og sove natta igjennom når hun er syk, er det ingen regel uten unntak. Heldigvis er hun på bedringens vei, formen hennes var igår som vanlig, men hun har feber enda. Det ser stygt ut med barnehagen på mandag...
Nótt Skrevet 31. januar 2010 #8765 Skrevet 31. januar 2010 er 37.6 feber? :klø: Det spørs jo helt på hva den vanlige temperaturen hennes er. For meg er det litt feber, men jeg har en kroppstemperatur på ca 36 blank.
MarianneE Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #8766 Skrevet 31. januar 2010 Årets mest masete unge... det er min det!! Og jeg kjenner jeg har lite med tålmodighet, uff...
lilljan Skrevet 31. januar 2010 #8768 Skrevet 31. januar 2010 Jeg regner 37,6 som feber på Prinsen, men så ligger han på 36,8 til vanlig og da. Men jeg kjenner til den følelsen av at man ønsker at de skal bli fin i en fei. Men heldigvis er ikke 37,6 så høy feber så da er hun nok på bedringens vei
Gjest Problematique Skrevet 31. januar 2010 #8769 Skrevet 31. januar 2010 Hei MarianneE! Jeg prøver å finne et tidspunkt til uka som passer for en lunsj-tur, men akkurat nå ser det faktisk ikke ut som om jeg har tid før fredag... Men kunne det passet for deg eller?
Pingting Skrevet 31. januar 2010 #8770 Skrevet 31. januar 2010 God søndag! Lykke til med lav (om noen) feber og maseunge. Håper du får en flotts øndag uansett!
MarianneE Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #8771 Skrevet 31. januar 2010 Vært hos svigers på middag, kjempe koselig. TheaM hadde 39.5 i feber, men vi pakket henne godt inn og reiste allikevel. Tenkte at det er sikkert deilig for henne og komme seg ut selv om feberen var der. Hos svigers kviknet hun til, spiste t.om mat! Hun er tynn fra før av, men nå som hun har vært syk har hun spist minimalt (knapt noe som helst uansett hva hun har blitt tilbudt) Nå sitter hun intil meg og jeg kan kjenne ryggraden hennes og ribbeina. Så da hun spiste halvannnet kakestykke hos svigers var jeg happy! Bekymrer meg at hun har gått ned i vekt, men det går vel opp igjen når hun er frisk igjen. Kom hjem til 18 grader, så jeg får ned i kjelleren og hente ved. Kaldt....
lilljan Skrevet 31. januar 2010 #8772 Skrevet 31. januar 2010 Prinsen her er også veldig tynn, har alltid lagt under på målinger. Så nå etter en periode med forkjølelse og omgangssyken syntes jeg at han var blitt skrekkelig tynn. Men så fort han ble frisk igjen så ble han glupsk en periode. Han spiste og spiste også roet han seg ned igjen med spisingen. Det virket som han spiste seg opp igjen til det jevnet seg igjen.
janne84 Skrevet 31. januar 2010 #8774 Skrevet 31. januar 2010 På tide at TheaM blir frisk!!! *bankibordet* så har jeg klart å være frisk under denne influnesa\diare/oppkast perioden..
MarianneE Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #8775 Skrevet 1. februar 2010 Prinsen her er også veldig tynn, har alltid lagt under på målinger. Så nå etter en periode med forkjølelse og omgangssyken syntes jeg at han var blitt skrekkelig tynn. Men så fort han ble frisk igjen så ble han glupsk en periode. Han spiste og spiste også roet han seg ned igjen med spisingen. Det virket som han spiste seg opp igjen til det jevnet seg igjen. Ja, det er jo mitt håp da når hun blir frisk, at hun skal få masse appetitt og "spise seg opp" igjen. Fram til det vurderer jeg å gi henne kremfløte intravenøst. Vippesex! God bedring til snuppa! Takk, kjenner jeg begynner å bli litt tynnslitt i tålmodigheten med tanke på at hun må bli frisk snart. Hadde håpet hun var barnehageklar idag, men det er det bare å se langt etter skjønner jeg. Men, siden hun var så og si feberfri igår morges går rette veien. På tide at TheaM blir frisk!!! *bankibordet* så har jeg klart å være frisk under denne influnesa\diare/oppkast perioden.. Det er mer enn det jeg kan skryte av. Omgangssyken har jeg hatt *grøss* Og nå sitter jeg her, vondt å svelge og tykk i halsen. Kanskje ikke uungåelig etter å blitt hosta ned i ei uke? **** Jeg må fortelle noe... Da vi var hos svigers igår sa svigermor til TheaM at hun og mimmi skulle bade. Jaja, tenkte jeg. Det ville da si at svigermor bader TheaM. Neida, jeg stod da på badet og pratet med svigermor mens hun gjorde klar badevannet. Så mens jeg kledde av TheaM kledde svigermor av seg og satte seg i badekaret gitt. Jeg var ikke akkuat forberedt på å se svigermor naken, så jeg viste liksom ikke helt hvor jeg skulle se... Veit jo at dama ikke er sjenert, og som hun sa da jeg nevnte etterpå at jeg ikke så den komme lo hun bare og sa at såpass må man tåle. Og det er jo sant... Jeg er tidlig våken idag. Gikk i seng 21.30 for jeg var stuptrøtt. TheaM gav en hel del lyd fra seg kl 23, men da tok Andrè det siden han var oppe enda. Så jeg sov som en stein ( ) fram til kl 4. Etter det ble jeg bare liggende å vri på meg, så da stod jeg heller opp. Er TheaM feberfri fra morgenen av idag og lurer jeg på å ta henne med i butikken. Bare så vi begge får oss en liten tur ut. Det er bare 600 meter eller så, så det blir jo ikke lange turen. Det hjalp med en tur hos svigers igår, men veggene her hjemme begynner å bli trange for å si det sånn.
LekeHusmor Skrevet 1. februar 2010 #8776 Skrevet 1. februar 2010 håper dagen din blir bra og at TheaM blir frisk snart! sender litt fra Sydney
MarianneE Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #8779 Skrevet 1. februar 2010 håper dagen din blir bra og at TheaM blir frisk snart! sender litt fra Sydney Takk, tenkte på deg i morges Lekis. Så koalaer på TV. God Morgen MarianneE! Mornings til Rekaaa! Håper TheaM holder seg feberfri i dag. 36.6 da jeg målte for en time siden! I tillegg har hun spist litt og hatt to raserianfall fordi hun ikke har fått viljen sin. Hvis ikke hun få feber igjen til kvelden er det barnehage i morra! Er det kjipt av meg og håpe hun skal i bhg i morra? :klø: Uansett, bare det kan bli litt varmere ute enn det er nå; -16 og ikke minst at klokka blir litt mer, så skal vi gå en tur til butikken. Jeg gleder meg! Enkle gleder tydeligvis...
Nótt Skrevet 1. februar 2010 #8780 Skrevet 1. februar 2010 Jeg synes ikke du er kjip som ønsker at hun skal i bhg i morgen nei. Jeg har også planer om en tur ut i dag, men må blitt litt varmere ja. Vondt å puste når det er så kaldt.
Fremhevede innlegg