MarianneE Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #8741 Skrevet 29. januar 2010 (endret) Hvordan skal jeg formulere meg godt nok nå? Pokkers gubbe Pokkers gubbe Pokkers gubbe!!!!! :scorpis: :cry: :slåss: :slåss: Gidder ikke brette ut alt, men for å si det slik, jeg forventet at da Andrè kom hjem fra jobb ville han på en måte "ta over" jentungen litt for meg. Gi meg litt avlastning. Det skjedde bare så ikke! Det gjør meg bare trist. Og enda mer sliten. I tillegg da hun var i seng la jeg meg nedpå sjøl, stilte kl til kl 19, en glemte å trykke på den som gjør at vekkerklokka ringer. Men å vekke meg? Å neida! Å skjønne at siden jeg ikke orker å lage middag, og vi ble enige om å kjøpe mat, at han kanskje kunne ut med fingeren og få gjort det? Neida, han tenkte at siden jeg sov så betydde det kanskje at han skulle vente, med det resultat at jeg mtte bortimot mase ham avgårde, så nå er han sur for det. :cry3: Faen ta. Jeg gleder meg til i morra. Ny dag, nye muligheter. Endret 29. januar 2010 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2010 #8744 Skrevet 29. januar 2010 Oj da.... Håper morgendagen blir myyyye bedre
mia83 Skrevet 29. januar 2010 #8745 Skrevet 29. januar 2010 til deg! Håper du får en fin helg tross alt!
MarianneE Skrevet 29. januar 2010 Forfatter #8746 Skrevet 29. januar 2010 Tingene har bedret seg, men jeg ble bare så sur og oppgitt da han kom hjem fra jobb og det første han gjør er og sette seg ved laptopen for å laste ned fra mobilen, bildet av AC/DC billettene som kom i posten idag. Det var tydelig dødsviktig, og greit nok om det var det, men han ble sittende ved PCen og DET iriterte meg! Ser Senkveld. Tror jeg skal spise en appelsin. Appelsiner er godt. Har blitt to utskeielser idag, noen kjeks og take-away biffsnadder. Uff...
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2010 #8747 Skrevet 29. januar 2010 Pc'er er gode å ha, men når ting skal gjøres og andre ting skjer, så er jeg heelt enig med deg, skjønner godt du ble irritert
Frigg Skrevet 29. januar 2010 #8748 Skrevet 29. januar 2010 Er ganske vanlig at barna er litt mer kvikke og raske på morgenen og får feber igjen utover dagen. Det er en grunn til at barna ikke får komme i barnehagen dagen etter at de har blitt sendt hjem med feber; feberen kommer som regel utover dagen igjen. Kjenner veldig godt igjen det du beskrev om "gubben" din. Her er det slik at det nesten alltid er jeg som må finne på middag. Og hvis jeg ikke nevner middag så blir det ikke middag, for kjære gidder ikke å lage mat så da går han heller uten mat Håper du får en bedre dag i morgen
*appifany* Skrevet 30. januar 2010 #8749 Skrevet 30. januar 2010 Innom for å ønske deg en forhåpentligvis riktig god helg! Og mannfolk er ikke så enkle som alle skal ha det til, så det så!
MarianneE Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #8750 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Pc'er er gode å ha, men når ting skal gjøres og andre ting skjer, så er jeg heelt enig med deg, skjønner godt du ble irritert Joda, PC er kjekt, men som jeg sa igår at når han gjør ting som får meg til å føle at PCen går forran oss andre, det er da jeg blir sur. Jeg kan godt sitte ved PCen min mens TheaM er oppe og svinser rundt, men jeg kan lett gå fra og. Der har han andre en utfordring.... Er ganske vanlig at barna er litt mer kvikke og raske på morgenen og får feber igjen utover dagen. Det er en grunn til at barna ikke får komme i barnehagen dagen etter at de har blitt sendt hjem med feber; feberen kommer som regel utover dagen igjen. Kjenner veldig godt igjen det du beskrev om "gubben" din. Her er det slik at det nesten alltid er jeg som må finne på middag. Og hvis jeg ikke nevner middag så blir det ikke middag, for kjære gidder ikke å lage mat så da går han heller uten mat Håper du får en bedre dag i morgen Ja, jeg vet det. Det er vel vanlig overalt med 24 timer feberfri før barnehagen igjen. Og slik det ser ut nå, blir det nok ikke barnehage på mandag. Og hva mannfolk&matlaging angår.... Det er KUN i ekstreme tilfeller at han lager middag. Og spør jeg hva vi skal ha til middag får jeg ofte svarene: vet ikke jeg, bare finn på noe du eller kan vi ikke bare ta noe enkelt, da Innom for å ønske deg en forhåpentligvis riktig god helg! Og mannfolk er ikke så enkle som alle skal ha det til, så det så! Nei, de er ikke det. Men det er kanskje ikke vi heller noen ganger..... **** Hva er i veien med syke småjenter? Kl 5 var hun våken, gråt og ville til mamma. Kl 5.30 orket jeg ikke mer og tok henne over i senga med meg. Når hun gråter hoster hun også mer, og motsatt. Kl 6 stod vi opp, tok på ny bleie, målte feber (38.5) og hun gikk med på å legge seg på sofaen. Nå står hun og ser på Animal Planet med stooore øyne. Jeg la meg til å sove 00.30 i natt, og med de to gangene jeg måtte stå opp synes jeg kl 5 var rett og slett ufint tidspunkt av TheaM og våkne på. En gåte: + = hvilket ord? Endret 30. januar 2010 av MarianneE
janne84 Skrevet 30. januar 2010 #8751 Skrevet 30. januar 2010 Mannfolk er en sær art... Min lager gjerne mat, vi lager som regel annenhver dag, alt etter hvem som kommer først hjem fra jobb.. Men han kommer med ideer til hva vi skal ha til middag. Jeg lager ukesmeny, slik han bare ser på den hva han skal lage til middag.. Å jeg er såååå lei av å komme på nye middagsideer, blir gjerne det samme som går igjen..
MarianneE Skrevet 30. januar 2010 Forfatter #8752 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Mannfolk er en sær art... Min lager gjerne mat, vi lager som regel annenhver dag, alt etter hvem som kommer først hjem fra jobb.. Men han kommer med ideer til hva vi skal ha til middag. Jeg lager ukesmeny, slik han bare ser på den hva han skal lage til middag.. Å jeg er såååå lei av å komme på nye middagsideer, blir gjerne det samme som går igjen.. Det er jo derfor det finnes kokebøker, slik at man kan finne på noe nytt.... Fremdeles ingen som kan løse gåten? + = hvilket ord? Vi venter på svigers som skal komme og være her med TheaM litt så Andre skal i butikken sammen, kanksje og en kaffe. Herregud, det føles som jeg skal på date med ham.... Endret 30. januar 2010 av MarianneE
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. januar 2010 #8757 Skrevet 30. januar 2010 Jeg gjettet også på det, men leste det altfor seint
kospia Skrevet 30. januar 2010 #8759 Skrevet 30. januar 2010 Håper Thea M snart er frisk og rask, også håper jeg at du får en fin lørdagskveld. Det har du fortjent nå
Mazilla Skrevet 30. januar 2010 #8760 Skrevet 30. januar 2010 Hadde tippet jentesex jeg..... Godt det ikke var bare meg...
Fremhevede innlegg