janne84 Skrevet 26. januar 2010 #8681 Skrevet 26. januar 2010 æsj! kjedelig når man ikke får sove.. Har hatt ei elendig natt jeg og... våkna flere ganger og bare vridd meg!
Pingting Skrevet 26. januar 2010 #8682 Skrevet 26. januar 2010 Åh, søvnunderskudd er slitsomt! til deg!
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #8684 Skrevet 26. januar 2010 Sykt barn. Faen. God bedring! Håper det går fort over!
loffen Skrevet 26. januar 2010 #8686 Skrevet 26. januar 2010 Uff, høres ut som en slitsom dag hos deg.
MarianneE Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8687 Skrevet 26. januar 2010 Dagen idag.... Barnehagejobbing på småbarnsavdeling... Går det ann å ha en så skjønn jobb som det å være med de små? Dagen gikk knirkefritt fram til 10.55. Da så jeg på mobilen at de hadde ringt fra bhg til TheaM. Hun hadde feber og mulig brennkopper. Etter en prat med Andrè ble vi enige om at han skulle hente henne, og jeg fortsette der jeg var. Litt hans tur til å ta seg av sykt barn... Resten av dagen gikk i ett. Men, da jeg kom meg på bussen hjemover kjente jeg og sliten jeg var. Derfor var det godt å komme hjem til ferdig middag! TheaM er da syk. Hun bad om å få "finne senga" da klokka var 18.30. Nå sover hun godt, og jeg håper hun er bedre i morra.
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. januar 2010 #8688 Skrevet 26. januar 2010 Uffa, er det brennkopper? Masse god bedring til skjønningen!
MarianneE Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8689 Skrevet 26. januar 2010 Hva strikker denne, kjerring da? HVA???? Kjerring?? Nei... det er denne tunikaen jeg begynte på i september, da... Uff, har ikke rørt strikketøyet på snart 2 mnd, må ta meg sammen og fortsette. Litt greit og bli ferdig snart! Uff, høres ut som en slitsom dag hos deg. Det er derfor innlegget over som det står ble postet kl 20.49 ble skrevet i to etapper. Først begynte jeg og skrive, så sovnet jeg og sov i det jeg tror er halvannen time, våknet, skrev ferdig og trykket på knappen SVAR. Rimelig trøtt, ja. Dessuten er jeg litt stolt av meg selv. På pauserommet på jobb stod det en kurv full av sjokolade, og da b.la min favoritt; Melkesjokolade. Ene mammaen i bhg jobber vist med og legge sjokolade i buikkhyller, og da drypper det litt på personalet. Uansett... jeg rørte ikke sjokoladen! Stirret, ja siklet nærmest, men tok ikke. Dessuten har jeg nå spist fersk ananas. Jeg spiser veldig mye god frukt istedet for sjokolade. Litt sånn.... har lurt å om frukten alltid har smakt SÅ godt!
MarianneE Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8690 Skrevet 26. januar 2010 Uffa, er det brennkopper? Masse god bedring til skjønningen! Andrè har hatt henne til lege og det er vist ikke brennkopper. Men hun har utslett i ansiktet, men i følge legen er det vist forkjølelsesutslett som vil gå over.
mia83 Skrevet 26. januar 2010 #8691 Skrevet 26. januar 2010 Så bra at det ikke er brennkopper! Krysser fingrene for at hun er bedre igjen i morgen!
Gjest Rekaaa Skrevet 26. januar 2010 #8693 Skrevet 26. januar 2010 Flinking som ikke spiste sjokolade! Selv motstod jeg kake på jobben, det var litt hardt Men det føles godt nå God bedring TheaM
MarianneE Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #8694 Skrevet 27. januar 2010 Takk for god-bedringene, men hun er nok ikke bra på noen dager enda. Hun har ganske stygg hoste, litt snørrete og høy feber. Hos henne pleier det og sitte litt i, spesielt hosten gjør henne tett. Så, nå skal hun bruke astmamedisiner hver dag. Og, det irriterer meg at hun er syk idag. Jeg hadde en avtale om å møte Problematique for kaffe og strikke-hjelp men må da sitte her med ei lita syk ei. Håper bare hun ikke er like grinete som hun kan være når hun er syk.
MarianneE Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #8696 Skrevet 27. januar 2010 Håper hun er på bedringens vei i dag Tja... Hun hadde 38.04 i feber, men virker i Ok form ellers. Sitter forran CDspilleren sin og koser seg. Jeg lurer fælt på hva vi skal gjøre idag. Skjønt... det er vel ikke så masse å gjøre. Blir vel bare å ta det med ro tenker jeg... Motivasjonen til å spise sunt er på bunn idag. I fryseren ligger det 4 muffins jeg har lyst på. Men, om jeg tar dem, hva er da poenget med og prøve å endre livsstil? De får nok heller ligge tenker jeg. Har frukt, og tenkte å lage smoothie b.la og det er nok det beste tenker jeg. Tror dette blir en laaang dag....
Gjest Rekaaa Skrevet 27. januar 2010 #8697 Skrevet 27. januar 2010 Vi kan godt bytte dag hvis du vil, hadde gledelig vært hjemme med en syk TheaM i dag, 7 timer på jobb frister ikke akkurat.. Håper dagen blir bedre enn ventet Marianne!
MarianneE Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #8698 Skrevet 27. januar 2010 TheaM vil ikke sove. TheaM vil ikke spise mat- bare litt frukt. TheaM vil ikke leke. TheaM vil ikke se i bok. TheaM vil ikke hvile TheaM vil ikke allikevel ha frukten har maset etter.
Pingting Skrevet 27. januar 2010 #8699 Skrevet 27. januar 2010 Åååå! Klarer ikke heeelt å sette meg inn i den situasjonen merker jeg, men det må være slitsomt.
Gjest Problematique Skrevet 27. januar 2010 #8700 Skrevet 27. januar 2010 Uff, sykt barn er ikke lett! Tror du TheaM er bra til fredag?
Fremhevede innlegg