Gjest Problematique Skrevet 24. januar 2010 #8662 Skrevet 24. januar 2010 Hørtes ut som en skikkelig koselig dag det
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8667 Skrevet 25. januar 2010 Jaggu ble det ikke ettermiddag før jeg kom meg hit, gitt! Theam har hatt fri idag fra bhg, og vi har vært på kontroll hos øyenlegen. Det gikk veldig bra, øyenlegen var veldig fornøyd og det er jo bra! Har hatt lunchbesøk av søsterG og venninneR og R sin lille snn på 6 mnd. Søøøøte lille gutten! I kveld er det strikkecafè på menighetshuset (å... SÅ kjærring jeg høres ut!!) og i morra jobb i en bhg på Heistad. Skal være på småbarnsavdeling, det blir koselig! Tror dette blir en veldig lite aktiv KGdag....
Nótt Skrevet 25. januar 2010 #8668 Skrevet 25. januar 2010 Noen dager bare er sånn, og det kan være veldig deilige dager faktisk. Så godt å høre at du har en god dag.
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2010 #8669 Skrevet 25. januar 2010 Kos deg i barnehagen imorgen, også på småbarnsavdelingen :rødme:
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8672 Skrevet 25. januar 2010 Noen dager bare er sånn, og det kan være veldig deilige dager faktisk. Så godt å høre at du har en god dag. Ja, tenke på litt annet noen ganger er ikke så værst. Lurer noen ganger på hva vi gjorde før Facebook, hotmail, KG og alt det der... Kos deg i barnehagen imorgen, også på småbarnsavdelingen :rødme: Takker! Det er en ny bhg jeg skal i, vel... ny for meg ihvertfall! Jeg eier ikke retningssans så jeg har studert kart for å finne ut hvor barnehagen ligger. Og alt vel på det punktet helt til jeg pratet med svigermor istad. Hun ville også forklare meg hvor det er, men gjør det voldsomt innviklet så det ender med at jeg er mer forviret nå enn før. Håper du koser deg på kjerringkveld! Joda... Nå ble det ikke noe. Jeg tenkte jeg heller holdt meg hjemme og gjøre litt husarbeid siden jeg skal jobbe i morra. **** Andrè er lykkelig idag. Han har fått kloa i tre stk billetter til AC/DC konserten som skal være i Oslo 30. mai.
Mazilla Skrevet 25. januar 2010 #8673 Skrevet 25. januar 2010 Husarbeid er jo litt kjerring det også da.. Skal du være med på konserten, eller er det André sin greie?
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8674 Skrevet 25. januar 2010 Husarbeid er jo litt kjerring det også da.. Skal du være med på konserten, eller er det André sin greie? Jeg ble pokker ikke spurt en gang! Han bare sa han hadde fått tak i billetter og hadde spurt en god venn. Han vennen kunne ikke, og ikke en 3. mann heller. Så da spurte han et vennepar som han viste ikke hadde fått tak i. Så da skal de være med. Å fy f jeg var sur!! AC/DC er ikke det store for meg, men jeg hadde jo lyst til å bli spurt ihvertfall!! Det værste er at jeg en gang ikke liker de han skal ha med! Ser på Svenska Hollywood fruer. Det er sære greier asså!!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2010 #8675 Skrevet 25. januar 2010 Svenska Hollywood fruer, herlighet for noen damer... ikke er de pene å se på heller Dårlig gjort at han ikke spurte deg, hadde vel vært koselig om dere kunne funnet på noe sånt sammen
MarianneE Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #8676 Skrevet 25. januar 2010 Ja... men vi skal på Deep Purple konsert i juli, da. Hjelper det og. Har vært godtesjuk i kveld. Istedet for sjokolade jeg begynte på om lørdagen har jeg spist en mango. Mango må være en av verdens beste frukter. Det er bare kjempe godt!
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. januar 2010 #8677 Skrevet 25. januar 2010 Jeg har også kuttet ut sjokolade.... spiser frukt istedet, også mango, utroli god den spisemodne
MarianneE Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8678 Skrevet 26. januar 2010 :kjefte: Skal på jobb idag (yaayh!) og var litt seinere enn planlagt i seng, sovnet rett før midnatt. Etter 45 minutter hører jeg hosting og gråt fra barnerommet. Jeg går inn, og der er det ei lita ei som er lysvåken og IKKE interessert i og sove! Så da ble det litt til og fra i en time med henne. 4.30 våknet jeg og ble så stressa av klokka, at jeg ikke fikk sove mer. Angrer på at jeg ikke sovna på sofaen igår... 3.5 times søvn, og skal jobbe. Dette blir en BRAAAAA dag dere!!!!
*Enigma* Skrevet 26. januar 2010 #8680 Skrevet 26. januar 2010 Lykke til på jobb i dag, håper det går bra selv om du er litt trøtt.
Fremhevede innlegg