janne84 Skrevet 19. januar 2010 #8601 Skrevet 19. januar 2010 Bare tenk hvor mange som misunner deg for den munnen.. Du kan bare spise en is, men andre må ty til silikon
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8602 Skrevet 20. januar 2010 Skummelt... Også du men ikke TheaM... Jepp, bare jeg! Ser ikke så ille ut nå, bare forstørra overleppe. Ille nok det forresten... Hm.....mystisk. Håper du finner ut av det. Må bare spørre, siden ei jeg kjenner fikk reaksjon...du har ikke byttet dagkrem? Nei, det er t.om siste rest av en krem jeg har brukt i halvannet år. Vaseline Intensive. Ellers i ansiktet har jeg brukt Clinique ansiktsrens, og den har jeg brukt en månedstid. Bare tenk hvor mange som misunner deg for den munnen.. Du kan bare spise en is, men andre må ty til silikon Ha ha.... Greia er jo bare den at jeg har store lepper fra før av. Trengte jo ikke noe som gjør de enda større igjen! **** Andrè er hjemme fra jobb idag, syk. Jeg skal rett til Skien etter å levert TheaM i barnehagen. Skal treffe venninneA på Tullis Nå er det ei lita ei som er våken. Står i senga og roper på mammaaaaaa..... Sovnet ikke på sofaen igår. Med det resultat at jeg har sovet SÅ godt i natt, og våknet 6.15, altså ti min før klokka til Andrè ringte. Føler meg opplagt og våken! Klar til en ny dag!
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. januar 2010 #8603 Skrevet 20. januar 2010 Så bra, deilig med en god nattsøvn Kos deg på Tullis!
vidvandre Skrevet 20. januar 2010 #8604 Skrevet 20. januar 2010 God morgen! Skummelt med allergi Håper det har gitt seg nå.
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8605 Skrevet 20. januar 2010 Så bra, deilig med en god nattsøvn Kos deg på Tullis! Å... Tullis.... Enkelte plasser er bare gull verdt! Tullis har enkel og god mat, jeg spiste salat bestående av: *grønn salat *varm kylling med parmesan *soltørket tomat *rødløk *salte poteter *aioli. .... himmel, jeg får vann i munnen. Kjempe godt, og med Grenlands beste kaffe... Jeg liker plassen veldig godt, for... det er en cafè hvor man føler seg bare hjemme! Og med god venninne og masse og prate om... www.tullis.no God morgen! Skummelt med allergi Håper det har gitt seg nå. Det gav seg ganske kjapt idag, heldigvis. Men ikke pokker om jeg spiser den isen igjen!! **** Mann og barn er i seng. Andrè var våken i 45 minutter i morges, fra 6.45-7.30, og har sovet siden. TheaM og jeg har kost oss sammen, klistret med klistermerker, leket "lage mat" med koppestellet hennes, og jeg har nesten laget brann.... Altså... Jeg tenkte, etter TheaM var lagt, at jeg skulle tenne på noe papir i ovnen. Putta da en liten pappeske full, tente på en vedbrikket, la briketten forsiktig oppi, og la esken i ovnen. Men esken fikk ikke plass! Den var for lang, og på et par sekunder stod flammene ut av ovnen og oppover. Jeg turde ikke la det stå sånn, heller ikke prøve å dytte esken inn på en måte, så jeg hentet to glass vann og heiv inn. Det slukket det værste, så jeg fikk resten av esken inn. Puh... Hverdagsdrama....
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8606 Skrevet 20. januar 2010 Tidlig kvelden idag tro? Er vel bedre å komme seg tidlig i seng enn å sovne på sofaen...
MarianneE Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #8607 Skrevet 20. januar 2010 TheaM var i seng til kl 19, og etter det har hun gråt to ganger i halvsøvne. Går alt gærnt nå blir det en laaang natt på meg med gråtende barn. Klokka er 21.30, og nå har Andrè våknet og stått opp. På tide...
Gjest Rekaaa Skrevet 20. januar 2010 #8608 Skrevet 20. januar 2010 God morgen får man vel kanskje ikke si da nei Krysser fingrene for at TheaM får en fin natt, skummelt med den brannlagingen din! La være!! Takk for fine ord i boken min kjære Marianne,
MarianneE Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8609 Skrevet 21. januar 2010 God morgen får man vel kanskje ikke si da nei Krysser fingrene for at TheaM får en fin natt, skummelt med den brannlagingen din! La være!! Takk for fine ord i boken min kjære Marianne, Måtte bare opp en gang i løpet av natta, så det gikk bra. Har tatt opp TheaM allerede, for hun var så veldig våken, satt i senga og sang Hjulene på bussen og Bæ, bæ lille lam så idag har vi vært tidlig oppe; Andrè har sovet halvanet døgn, så da klokka var 5 spratt han opp, mens jeg fulgte etter kl 6. Av og til savner jeg morgner uten barn i huset. Men, det er helt til jeg går inn på barnerommet, og TheaM slår armene sine rundt halsen min og klemmer alt hun kan. Idag snør og blåser det ute. Jeg har avtale med venninneA om å gå tur idag ca 9.30, det blir jo en interessant affære med det været som er.
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2010 #8610 Skrevet 21. januar 2010 så deilig å våkne så uthvilt! heldige deg! håper du får en fin dag
loffen Skrevet 21. januar 2010 #8611 Skrevet 21. januar 2010 Har du vært ute på tur i blåsten? Hvordan er det med trutmunnen i dag? Stakkars deg, det hørtes ekkelt ut. Jeg våknet sånn en gang vi var på ferie i Spania. Men det var Skorpa som lå ved siden av meg i senga og hun slår i søvne.
MarianneE Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8612 Skrevet 21. januar 2010 så deilig å våkne så uthvilt! heldige deg! håper du får en fin dag Vel, det var igår jeg var så utvilt. Nå er jeg bare trøtt... Møtte nemlig venninneA som avtalt 9.30, og da gikk vi tur i snøen i halvannen time. Slitsomt, kaldt og kjempe koselig!!! Etter turen gikk vi hjem hit, jeg lagde lunchwraps som vi spiste mens jeg tente opp i ovnen og vi så to episoder Huset På Prærien under hvert vårt fleeceteppe. Jo varmere det ble, ble vi mer og mer trøtte. Jeg klarte og holde meg våken, værre med venninneA... Fram til nå; En toppers dag!! Har du vært ute på tur i blåsten? Hvordan er det med trutmunnen i dag? Stakkars deg, det hørtes ekkelt ut. Jeg våknet sånn en gang vi var på ferie i Spania. Men det var Skorpa som lå ved siden av meg i senga og hun slår i søvne. Da jeg ble sammen med Andrè hadde han og den (u)vanen med å slå i søvne. Har våknet av mang en dask for å si det sånn.
MarianneE Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8615 Skrevet 21. januar 2010 Ja, det ble litt feil det der, men dere skjønner hva jeg mener.... Andrè skal hente i bhg idag, så jeg er alene hjemme i 2 timer til. Vurderer å legge meg rett ut på sofaen og :søvn: Eller se en ny episode Huset På Prærien Dagens middag: Pølse i lompe. Vafler litt seinere i kveld
Gjest Rekaaa Skrevet 21. januar 2010 #8616 Skrevet 21. januar 2010 Søvn Vs tv? I think I know the answer: TV!!! Vafler er godt, her skal jeg straks bake brød og finne på middag!
MarianneE Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #8617 Skrevet 21. januar 2010 Søvn Vs tv? I think I know the answer: TV!!! Vafler er godt, her skal jeg straks bake brød og finne på middag! Det ble nok TV, ja. Burde kanskje prioritert søvn, men... Det er varmt! Nå gløder det ganske godt i ovnen, men det har vært fyr der siden ca 11.30, og tempraturen ligger på 27.5 grader. *svett* Andrè og TheaM er hjemme om 30 min. Gud, jeg savner dem idag. :rødme:
janne84 Skrevet 21. januar 2010 #8619 Skrevet 21. januar 2010 fyrings muligheter er noke jeg virkelig savner å ha, ikke bare pga varmen, men kosen å fyre i og se flammene... Her har vi kun panelovner..
mia83 Skrevet 21. januar 2010 #8620 Skrevet 21. januar 2010 Er deilig med vedfyring ja! Nå skal jeg se på at Norge taper igjen..
Fremhevede innlegg