janne84 Skrevet 16. januar 2010 #8562 Skrevet 16. januar 2010 Kos å passe tantebarn, jeg har tilbudt å ha L ei helg, men han sier "skal bare være med mamma..." En mammadalt ja, men bruker jo å gå bra når han er her... Ha en flott dag
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #8564 Skrevet 16. januar 2010 Mornings, Marianne! Hjemmelaget pizza...ummm vil ha :gjeiper: Ha en fin kveld som barnevakt
vidvandre Skrevet 16. januar 2010 #8565 Skrevet 16. januar 2010 Hah! Der fikk jeg dagboka di inn i lista over mine innlegg igjen Den var den første tråden jeg skrev i etter at jeg regget meg og da testet jeg hvordan det var å slette en tråd derfra, og siden har den ikke dukket opp i lista når jeg skriver her. Sorry for å ha brukt deg som test-objekt Men nu går alt så meget bedre *på opplæring*
MarianneE Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #8567 Skrevet 16. januar 2010 Koser meg med tantebarna. Andrè og jeg skal overnatte her til i morra, tipper jeg blir litt fraværende, men hvem vet....
MarianneE Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #8568 Skrevet 16. januar 2010 Koser meg med tantebarna. Andrè og jeg skal overnatte her til i morra, tipper jeg blir litt fraværende, men hvem vet....
mia83 Skrevet 16. januar 2010 #8569 Skrevet 16. januar 2010 Koser meg med tantebarna. Andrè og jeg skal overnatte her til i morra, tipper jeg blir litt fraværende, men hvem vet.... Så bra at du koser deg! Ser du på Grand Prix?
lilljan Skrevet 17. januar 2010 #8573 Skrevet 17. januar 2010 Vel overstått helg. Nå er det ny uke nye muligheter Hilsen en evig optimist
MarianneE Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #8578 Skrevet 18. januar 2010 Her er jeg etterlyst skjønner jeg! Kom oss igjennom barnepass med god margin. Lørdag kom vi ut til søsterG og svogerØ kl 17, og mens de stelte seg ferdig begynte jeg å lage litt varmmat til ungene. Lagde kinesiske kjøttboller (oppskrift i matboksen) og ungene spiste mens Andrè kjørte G og Ø der festen skulle være. Etter mat var det litt lek og lørdagsgodt før alle tre barna ble lagt. TheaM og lilleA delte rom, og jeg var noe skeptisk. En 2 og en 3 åring dele rom, lissom... Men, etter 10 min var det stille gitt! Så da slanget Andrè og jeg oss i sofaen med mat og 4 episoder med Sopranos. Søndag startet 5.30 med at minstemannV våknet, og timen etter var det bare å stå opp for da var de tre unger so hadde startet dagen. 6.30, på en søndag! :dåne: Dagen gikk sin gang fram til 11.45 da reiste vi for TheaM skulle i barnebursdag til datteren til ei venninne av meg. Var hjemme fra bursdagen 14.30, og da var det utrolig godt å være hjemme igjen! Hadde ikke vært hjemme siden lørdags formiddag. TheaM måtte bæres i seng kl 17.45, halvannen time tidligere enn normalt. Da sovnet hun nemlig sittende. Etter hun var i seng, sov jeg en hel del selv. Sov tre timer natt til søndag (uten å ha sovet på sofaen før) og var sliten av den lille søvnen pluss helga generelt. Fikk med meg siste episoden av Varg Veum, men ellers sov jeg meg igjennom søsndagskvelden gitt. Men, guuuud å godt det var! Til nå har jeg levert i barnehagen, gått tur og handlet. Har bestemt meg for å spise sunnere og bedre og bevege mer på meg, og har handlet deretter: Kvitteringen: *Salat- og grytebønner *Mais *Tunfisk i vann *Laks *Bananer *Paprika *Agurk *Minimais *Fennikel *pærer *ferske blåbær *ruccola *sukkererter *honningmelon *appelsiner *druer .........skal det være, så skal det være! I tillegg ble det tre typer pålegg, zalo og pepper. Og så har jeg kjøpt meg noe jeg gleder meg til å begynne å se. Huset På Prærien Var på tilbud, sesong1 til 99 kr hos Notabene. Gleder meg!
MarianneE Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #8580 Skrevet 18. januar 2010 God morgen, Marianne Morgen og morgen, du... Har satt på 1.episode av Huset på Prærien. Fine serien!
Fremhevede innlegg