Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss - min dypeste medfølelse! Omgangssyke m/oppkast er det verste som finns!!! Yack!!!

God bedring, MarianneE! :klem:

Skrevet

Føler virkelig med deg!! Håper det går fort over!! God bedring! :klem:

Skrevet

Krysser fingrene for at det er over like fort som det kom! Som flere sier - pass på å få i deg nok drikke, selv om det ikke er lett! Veldig fort å bli dehydrert når kroppen er helt tom.. :(

God bedring! :klem:

Skrevet (endret)

ÆSJ! Omgangssyke er det verste som finnes. God bedring!

Endret av Store My
Skrevet

TAKK

FOR

ALL

OPPMUNTRING!

:nigo:

Jeg føler meg mye bedre idag!

Feberen er borte, magen har sluttet og plage meg, og jeg orker litt mer idag enn igår kjenner jeg.

Fremdeles fryktelig sliten og slapp, men det er ikke så ille som igår da jeg krabbet ut til do, for jeg orket ikke gå.

Nå sitter jeg og lurer på om ikke mat kunne smakt utover dagen.

:nigo:

Tidlig våken, men etter jeg sov halve dagen igår er det kanskje ikke så rart.

:fnise:

Skrevet

Føler meg definitivt bedre, irriterer meg over at det ikke ble brettet klær eller rydda noe særlig igår av Andrè.

:sjenert:

Ser bare frem til en dusj og prøve meg på litt mat.

Kjenner jeg er sånn kvalm-sulten.

Skrevet

Godt å høre at du føler deg litt bedre, håper det fortsetter sånn! Fortsatt god bedring, håper du får en fin dag! :klemmer:

Skrevet

Takk Enigma!

Jeg har spist et lite rundstykke, spent på å se om det holder seg nede.

Har fått med en dusj og det var utrolig godt.

Har en lunchdate med svigerinneK i morra, men usikker på om jeg skal reise.

Orker ikke mer enn nødvendig enda.

Men guri å godt det var med mat!

Ikke spist siden middag på tirsdag.

Skrevet
:hoppe: for at formen er bedre.. Håper du er ferdig med sjuka :kose:
Skrevet

Håper virkelig du er bedre nå ja - omgangssjuken er det verste som finnes. :klem:

Skrevet

Maten har holdt seg på plass, så det ser bra ut.

Har sittet med 4 nr av Kamille og nappet ut ting jeg vil ta vare på.

B.la oppskrift på falafel som jeg alltid har hatt lyst til å prøve, hadde det bare ikke vært for at Andrè er frivillig allergisk mot alt som dreier seg om bønner og kikerter. :fnise:

Tenkte jeg skulle lage pannekaker idag, og jaggu måtte jeg ikke google etter oppskrift, gitt! :sjenert:

Verdens enkleste mat utenom brødmat og stekt egg- og jeg måtte google oppskriften!

:fnise:

Skrevet

Æsj...

Magen er litt urolig, og jeg er livredd for at det kommer tilbake.

Ikke hatt diarè siden tirsdagskveld og ikke kasta opp siden kl 13 igår, men ikke pokker om jeg går de noen-og-hundre-meterne og henter i barnehagen.

Tør ikke, hva hvis....

Andrè får gleden av å hente han.

Blir sikkert ikke dårlig igjen, men angsten er der, tro meg...

Gjest ~Milla~
Skrevet

Skjønner godt du ikke tar turen til barnehagen, fullt forståelig :enig:

Håper det er falsk alarm ;)

Skrevet

Et utrolig dumt spm, men hvordan sier du kikerter? og hvor i alle dager får man kjøpt det???

Gjest Problematique
Skrevet

Tilater meg å svare... Jeg sier kik-erter hvertfall, (som i kikhoste). Og man får vel kjøpt det på de fleste større dagligvarebutikker?

Skrevet
Et utrolig dumt spm, men hvordan sier du kikerter? og hvor i alle dager får man kjøpt det???

Tilater meg å svare... Jeg sier kik-erter hvertfall, (som i kikhoste). Og man får vel kjøpt det på de fleste større dagligvarebutikker?

Kik-erter ja. :Nikke: Man får det på Kiwi og Rimi også. Du kan få dem tørre (da må de legges i bløt), hermetiske eller i sånne aluminiums/pappbokser som på Kiwi.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...